Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pegas Bekijk BerichtenIs dat Dark Grey? Zo nee, welke kleur is het dan want damn .
Zoniet corrigeer me maarMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat zijn de optionele mistlampen
Klopt, maar ik vind het nogal 'cheap' ogen..
niks voor mij.
Nog iets langer als een weekje en we kunnen hem irl nog eens aanschouwen;
dit keer wel mijn juiste fototoestel meenemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenneen , maar ik denk wel binnenkort
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenAls ik dat zie, denk ik dat ik voor Gunmetal (= Dark Metal Grey) ga ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=OZ-CNFpPCnk&feature=user
als je echt veel tijd hebt de comments even lezen
Het lijkt me dat de GTR alles toch veel makkelijker doet, of de piloot laat het makkelijker overkomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenHad t deze namiddag reeds gezien op autoblog.nl.
Het lijkt me dat de GTR alles toch veel makkelijker doet, of de piloot laat het makkelijker overkomen...
de ZR1 is echt een bruut beest met 650 pk op de achterwielen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGT-R is te steriel bijna, gewoon een machine waar de computers geniaal samenwerken met het AWD systeem. Jij moet gewoon sturen gassen en remmen
de ZR1 is echt een bruut beest met 650 pk op de achterwielen
Ergens heb je gelijk;
Waar je bij andere supercars al begint te spelen met marges vanaf laat ons zeggen 30% van het potentieel; zult ge bij de GT-R (zoals de kenners het meermaals beschrijven) echt wel van goede leest moeten zijn om vanaf de 80% de grenzen te verleggen.;
Dus als je dat steriel noemt, maybe yes;
Voor mij is het eerder iets van kijk in daily use hebt ge een supercar die bovendien niet venijnig reageerd ;
En wilt ge het echt potentieel opzoeken, tja dan vind ik moet ge bij eender welke snelle wagen naar een circuit, want op de openbare weg is het niet verantwoord.
Ik ben ook wild vna die ZR-1 maar das echt enkel een auto voor circuit. Die moet je vergelijken met een GT3-RS of een GT2, een Superleggera, een Scuderia en dergelijke non compromis cars ;
De GT-R is een tegenhanger van de Turbo (Porsche), DE M6, een SL63 amg
zo zie ik het althans, want zelfs al is een Nissan GT-R (of de V-spec) sneller dan een Lambo of ferrari hij zal nooit die heerlijke jankende sound hebben.
Maar het verschil is wel dat ik toch een enorme fun car ga hebben met veel potentieel en met het verschil in aankoopprijs gu U nog een apartement kunt kopen, en met eventuele huuropbrengsten ge de onkosten aan uw wagen makkelijk kunt dekken.
But of course Ratio is in deze dan weer niet relevant dus vergeet bovenstaande uitleg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenHebben ze hem getest bij Top Gear ?
Iemand die mij kan vertellen wat er gezegd geweest is ? Staat de aflevering al online ?
Gewoon dat ie goed was.
Comment
Comment