Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
    Zoals jullie dus kunnen zien:

    Een US model (helaas)

    Welliswaar in het Ultimate Silver en mijn foto's doen de werkelijkheid oneer aan!

    Ik ben aangenaam verrast, dit was de eerste keer dat ik deze kleur irl zag; Good choice dacht ik bij mezelf;


    Nog een paar bedenkingen;

    Nadat ik Olivier gevraagd had om de wagen eens te starten, en na veel moeite Daggie uit de cockpit te hebben gesleurd (farske hé)

    was het eerlijk gezegd een ontgoocheling kwa sound; Dus den deze gaat nu al dromen van zijn titanium uitlaatlijn.

    Good point van Daggie: Xenon hoort bij belgische wet een was installatie te hebben; die ontbreekt dus op de US versie alsook het mistlicht achteraan;

    De zit positie is aan de hoge kant; Maar positie en stuur is lekker.

    Ik heb er meteen een soort vertrouwd gevoel in, hoewel ik nu al denk dat ik het audi sfeertje ga missen.

    geluid was inderdaad wat aan de kalme kant, had eigenlijk wat meer gebrul verwacht uit die gigantische uitlaten.
    bestuurderstoel kon je in hoogte regelen, misschien zat je op het hoogste punt?

    buiten stond er toch ook een indrukwekkend wagenparkje,
    R8, GT3, Carrera S, nieuwe M3, Oude M3, S6 (met schitterend geluid), oude Supra, en nog wat leuke karren

    Comment


    • Geen idee of het hier staat, maar de GT-R zou 1:18:40 op de topgear testtrack doen. Of het klopt weet ik niet.

      Comment


      • Het klopt, top gear is net gedaan, komt vlak na de ariel atom enzo en mc12.

        Comment


        • Inderdaad, ongelooflijk, maar toch vind ik 't een Playstation

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
            Het klopt, top gear is net gedaan, komt vlak na de ariel atom enzo en mc12.
            nee, volgens mij was het vlak boven de scuderia die 1.19.7 haalt en net onder de atom die 1.19.5 haalt
            dus 1.19.6
            1991 Audi S2 coupe
            2001 AUDI RS4 b5 imola

            Comment


            • 1:19,7 was de tijd

              heb het nog eens bekeken (of course)

              geweldig deel is waar Jeremy iets in zijn nek krijgt ... en dan komen ze met een ambulance en .. een grasmaaier ..

              soit;

              ff nog eens naar het lijstje kijken:
              1. 1:17.3 – Ascari A10
              2. 1:17.6 – Koenigsegg CCX (with "Top Gear Spoiler")
              3. 1:18.4 – Pagani Zonda F
              4. 1:18.9 – Maserati MC12
              5. 1:19.0 – Ferrari Enzo
              6. 1:19.5 – Ariel Atom 2 300
              7. 1:19.7 – Ferrari 430 Scuderia
              8. 1:19.8 – Porsche Carrera GT
              9. 1:19.8 – Lamborghini Murciélago LP640
              10. 1:20.4 – Koenigsegg CCX [6]
              11. 1:20.7 – Ascari KZ1
              12. 1:20.9 – Mercedes-Benz SLR McLaren
              13. 1:21.2 – Ferrari 599 GTB Fiorano
              14. 1:21.9 – Ford GT
              15. 1:22.3 – Ferrari 360 Challenge Stradale
              16. 1:22.3 – Porsche 911 GT3 RS
              17. 1:22.4 – Chevrolet Corvette Z06
              18. 1:22.5 – Noble M15
              19. 1:22.9 – Ferrari F430 F1
              20. 1:23.2 – Ferrari F430 Spider F1
              Ik weet niet hoor maar bijna allemaal (met uitzondering van de atom) kosten de andere supercars dubbel zoveel (ok de corvette niet dubbel maar toch meer..)

              En als ge het filmke bekijkt, dan mogen hier ckritikasters beweren dat de wagen steriel lijkt; het is alles behalve zo; Untill you drive it ..

              Jammer dat ge niks van die digiboxen op pc kunt zetten hé

              Comment


              • hoeveel kost dergelijk speelgoedje ?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                  1:19,7 was de tijd
                  dan was ik er 0,1 sec naast , zo mauw kijken we nie , he
                  1991 Audi S2 coupe
                  2001 AUDI RS4 b5 imola

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
                    hoeveel kost dergelijk speelgoedje ?
                    De GT-R kost tss de 78.900 eur BTW inclusief en 82.300 met eveneens taksen inclusief

                    Comment


                    • Voor zij die het gemist hebben alvast het filmpje in slechte kwaliteit:

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                      • Erg knappe prestatie
                        Respect
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                        Comment


                        • Droom ..

                          Dit of een 997 carrera 4 PDK, not ready enough to choose !

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                            De GT-R kost tss de 78.900 eur BTW inclusief en 82.300 met eveneens taksen inclusief
                            Corvette Z06 is even "weinig" hoor

                            Kan niet wachten tot ze eens een ZR1 rond die track gaan laten gaan

                            Comment


                            • 82 300 is nog goekoop voor zo ne bak

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                                82 300 is nog goekoop voor zo ne bak
                                Als ge dat vergelijkt met andere gelijkaardige bakken is dat inderdaad nog goedkoop ja
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                                Comment


                                • ja; wauw

                                  Die wagen heeft gewoon een bullbar nodig.

                                  Geef toe, dit is

                                  Comment


                                  • Phatfinder

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                      Geef toe, dit is

                                      Was jij die kerel niet die veel te vaak bepaalde Duitse merken afbreekt als "lelijk"? Jongens toch, en dan is dit "mooi"? Wip 'es binnen bij tuscani, die verkoopt goei brillekes.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Was jij die kerel niet die veel te vaak bepaalde Duitse merken afbreekt als "lelijk"? Jongens toch, en dan is dit "mooi"? Wip 'es binnen bij tuscani, die verkoopt goei brillekes.
                                        De correcte term is merkblindheid

                                        Comment


                                        • ZR1-concurrent: GT-R Spec V
                                          29 juli 2008 · Tekst Patrick Kroneman

                                          Wie er over denkt zijn knip te trekken voor de Corvette ZR1, moet misschien eerst een proefrit maken in de Nissan GT-R Spec V. Amerikaanse media hebben namelijk de specificaties van de extra heftige GT-R weten te bemachtigen.
                                          Nissan wil met de GT-R Spec V een ronde op de Norschleife doen onder de 7 minuten en 25 seconden. Daarmee zou de GT-R Spec V de snelste productieauto zijn op de beruchte Ring. Op dit moment is het record nog in handen van de Corvette ZR1, waarmee vorige maand een ronde van 7:26,4 werd gereden. Testauto’s van de Spec V zouden op dit moment al onder de 7 minuten en 30 seconden duiken.
                                          De techneuten van Nissan hebben onder andere door het verwijderen van de achterbank 90 kilo van de ‘standaard’ GT-R weten af te schaven. Ook de dubbelgeblazen 3,8-liter V6 is nog sterker geworden. In plaats van de 480 pk krijgt de Spec V er een gezonde 47 bij. Het maximale draaimoment is toegenomen tot een kleine 600 Nm en is grotendeels beschikbaar tussen 3200 en 5200 tpm. In de VS kost de über-GT-R bijna het dubbele ten opzichte van zijn de normale variant. Begin 2009 worden de eerste Spec V’s in de Verenigde Staten aan de klanten geleverd. De eerste foto’s van de Spec V moeten we ook nog tegenkomen, vandaar dat we het voorlopig even doen met een standaard GT-R.

                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X