Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe kunnen ze dat maken dat ge geen garantie krijgt? Valt dat territoriaal te beperken, dan? Zo zot...
Ja ik snap het ook niet; men zou dus aan een zogenaamd VIN nummer (ik denk het chassisnummer dus) kunnen nagaan of die wagen op die locatie garantie geniet. Bottemline is het dat de GT-R enkel garantie geniet indien via een officieel Nissan Performance Center gekocht.
Nu ik kan me niet voorstellen dat men u niet wil verder helpen ..
BTW één ding doet Nissan beter dan Porsche: reclame maken:
Ik heb mijn bestelling gewijzigd naar dit kleur ...
Zalige kleur, heb ik ook lang over zitten twijfelen; maar heb ooit een gelijkaardige kleur gehad op mijn audi A3 en hoewel zeer knap bij bepaalde lichtsterktes (lees mooi in avond zon enz ) is het in belgieland algauw een ietwat sombere kleur.
Nu U kennende gij zijt toch bekwaam om achteraf een totaal ander kleurke te zetten; if so I join your idea!
Ik moet zeggen dat ik rood de laatste tijd meer en meer waardeer en zelfs echt mooi begin te vinden op de GT-R, plus het is de minst bestelde kleur op die wagen;
Comment