Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ook waar.

    Boerenbedrog in ieder geval.

    Als het waar is wat Nissan zegt, maar ik zie niet meteen redenen om daaraan te twijfelen. En wat dan nog als het met semislicks was? Ik rijd nu ook al meer dan een week met semislicks rond, zelfs vandaag in de regen. Beetje oppassen op metalen putdeksels en wegmarkeringen en zo (echt spekglad dan), maar voor de rest rijdt dat perfect. Zijn dus uiteindelijk in zekere zin ook "banden voor de openbare weg", hè.

    Comment


    • als ze gehomologeerd zijn mag je er de baan mee op

      Comment


      • Zijn alle "semislicks" toch, komt de naam in zekere zin van, dacht ik.

        Comment


        • Bedoel ik ook, het is geen pure circuitband, dus ze moeten ni zagen

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
            hè wat scheelt er nu weer met die plugin van het forum ..

            soit ge copy-paste maar ..

            Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
            Vroeger (tot 2 dagen geleden) copy paste Youtube link dan klikken op dat symboolke en klaar was kees .. nu gaan ze het weer ff veranderen?

            rare jongens die autoforum admins
            Er al es aan gedacht dat gij misschien iets fout doet? Ge moet dus ofwel de code van het filmpje in de link gebruiken, ofwel de standaard link zonder: &feature... of .nl na de http, oftewel de link die ge krijgt als ge op het menuvenster van het filmpje klikt, de link bovenaan de pagina bevat vaak extra info, zoals dus de nl, of alles na het & teken. Nl vervangen door www dus en de & en alles erna weg doen. Of zoals al gezegd gewoon de code van het filmpje uit de link.

            Comment


            • Zoals ik het lees stonden zowel de Porsche als de GT-R op dezelfde street legal banden voor deze test. Dan is het toch een eerlijke vergelijking?
              AutoMinded.be

              Comment


              • Nope de elke wagen zou op 'factory' banden staan

                ingeval de nissan = Bridgestone Potenza's (terwijl nissan zelf duidelijk vermelding maakte dat de recordtijd op de Dunlops gereden is!)

                voor porsche de Michelin Pilot Sport Cup


                gTa check mijn post van de Geneva beurs; Ik was de eerste de stelde dat het record mede te wijten is aan de banden, want dit was het eerste wat me opviel toen ik de bridgestones zag; kwa profiel lijken ze verrekt hard op de cup van michelin;

                Iedere autoliefhebber die ooit de mogelijkheid heeft om de Michelin Cup eens te vergelijken .. doen!!! Heb het op de ring gedaan en ge moogt navraag doen, wat anders onmogelijk is nl. m3 kes bijhouden was nu geen enkel probleem!
                Banden maken een wereld van verschil;

                Ik vind het alleen wat jammer / lame van Porsche om zo te reageren, das u wat laten kennen vind ik.

                Ondertussen heb ik en met de Porsche Turbo gereden EN met de GT-R;

                de GT-R voelt zwaarder maar minder nerveus aan en is kwa krachtontplooing veel lineairder dan de porsche turbo, waar je ondanks de variabele turbo nog steeds wat lag gewaar wordt!

                De Turbo is een heerlijke wagen, al zou ik denk ik meer opteren voor een GT3 totaal geen afbreuk aan deze wagens.

                Maar stellen dat de GT-R een cheat bak is omdat het niet logisch klinkt dat een wagen die zwaarder weegt sneller is .. das een beetje kort door de bocht;

                Waarom zegt niemand iets van de meest geavanceerde 4wd? Dat is wanneer je rijdt enorm voelbaar (te soms)

                het blijft een knappe prestatie en kommaneukerij kan altijd.

                De motor uit de porsche is gewoon een geweldig staaltje techniek waarvan je weet dat ze staan voor echt peeka's en waarvan er vele degelijke tuners (zie naar rami zijn porsche) er ongelofelijk veel uit kunnen halen!


                Echter wat ik absoluut geloof is dat de Japanners omgekeerd geredeneerd hebben, hoe kan ik nl zo weinig mogelijk verlies hebben tussen motor pk's en de aandrijflijn en maw de werkelijke vermogens zo goed mogelijk overbrengen;
                details bijvoorbeeld zijn de tandjes in de velgen die minder frictie toelaten..

                iedereen weet toch dat japanners zo zijn; Ze kijken naar wat zeer goed is en proberen het dan nog te verbeteren;

                Comment


                • Ik schreef het vroeger al, als ik denk tot wat mijn simpele 200SX in 1990 en mijn 300ZX tt in 1992 in staat waren, dan heb ik geen enkele twijfel over de prestaties die nissan 16 jaar later met de GTR neerzet.
                  Van wie komt het alomgeprezen 4-wielstuursysteem van de renault laguna denk je?
                  Nu 4 porsches verder heb ik nog altijd een torenhoge bewondering voor mijn nissana van toen...

                  Ze hebben hun afkomst en naam tegen that's all...

                  Comment


                  • zijn die dingen nu eigenlijk al leverbaar? anders moet dit topic bij scoops hoor

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                      Vroeger (tot 2 dagen geleden) copy paste Youtube link dan klikken op dat symboolke en klaar was kees .. nu gaan ze het weer ff veranderen?

                      rare jongens die autoforum admins
                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      of de "nl" in nl.youtube.com eruit halen
                      idd veel simperder. was al van in het begin zo.
                      de gehele link cpy paste doen, klikken op dat symbooltje en dan gewoon die nl. er van tussen halen.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                        zijn die dingen nu eigenlijk al leverbaar? anders moet dit topic bij scoops hoor


                        keihard..

                        Comment


                        • Zonder spoiler

                          Doet mij denken aan die fiat coupé qua achterkant

                          Comment


                          • ff weer eens een stok in dit hoenderhok gooien:



                            begin al maar te roepen .. Toooooeeeening



                            wat een afgrijselijk lelijke spoiler

                            Comment


                            • Ik vind 'm best vet op BBS LM'ekes, maar de spoiler achteraan moet er wel op, oogt een beetje bloot zo zonder velugel.

                              Dat rood geval uit de post van Nas, die vind ik zelfs 't becommentariëren niet waard.

                              Comment


                              • Ik vraag mij af waarom je de vleugel er zou willen afhalen.
                                Dat ding heeft toch zijn nut?

                                Comment


                                • Inderdaad om je was aan te hangen.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    Ik vraag mij af waarom je de vleugel er zou willen afhalen.
                                    Dat ding heeft toch zijn nut?

                                    Klopt! Het hele design staat trouwens ifv de aerodynamica! De werving van de spiegels is in combinatie met de zijflank zo gemaakt dat de luchtstroom nog extra ga drukken op de strijkplank achteraan op de koffer

                                    Nu goed; ik zou een minder opzichtig ding wel waarderen .. want het blijft voor mij het enige onderdeel dat ik echt zou willen veranderen.

                                    Anderzijds tijdens het (hard) rijden op circuit voelt ge duidelijk de nood aan downforce op de achterkant, want zelfs met die spoiler voel je bij zeer hard remmen vanaf hoge snelheden de achterkant naar grip zoeken.

                                    Comment


                                    • GT-R met de HKS 570pk kit:

                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                      Comment


                                      • Knappe video. Wat een geile kar
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                        Comment


                                        • Heeft die rode GT-R in het begin van het filmke het standaard uitlaatsysteem ?

                                          Zoja dan vind ik het absoluut overbodig van er een aftermarket systeem onder te hangen !

                                          Echt heel mooi geluid!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X