Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Of in slechts enkele woorden : "Porsche, houdt uw klep, en vooral : leert rijden."

psychological warfare
    Hehe,

ik vind het geweldig. Porsche da zich zorgen maakt over "stijlloze Jappen met een Playstation kar". Schitterend

Comment

• Das echt wel rijden of uw leven er vanaf hangt

Comment

• DIe gaat er hard van door
        Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
          http://www.edmunds.com/insideline/do...cleId=133467#5

Muha @ Porsche ...

ow wacht, zo heb ik ook ene :p
          hmmm ik heb de video nu toch al enkele keren bekeken,

en ik moet zeggen dat ik zelf wat twijfels krijg;

De tijd begint te lopen net voor de scherp dalende linkse bocht ..
          en op het einde van het filmpje klokken ze precies een 100m vroeger af .. of ben ik nu scheel aan het worden, of zijn er bepaalde 'toleranties' kwa begin en eindpunt?

allé ik weet dus niet exact hoe die ringtijden gemeten worden (van welk punt tot welk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
            Zonder spoiler

Doet mij denken aan die fiat coupé qua achterkant
            Zeer cleane lijn zo.. die spoiler mag er voor mijn part af blijven..

Comment

• Ik vind het echt lelijk zonder

Comment

• het is nochtans dezelfde wagen.. zo zie je maar hoe relatief alles is..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  Zonder spoiler

Doet mij denken aan die fiat coupé qua achterkant
                  Die rode daar rechts

Comment

• Lijkt me een Lancia Delta Integrale.. een echt hebbeding

Comment

• Is idd een Delta integrale Evo

Comment

• Win een plaatsje in de race academy

Mannen, vrouwen en IR_Fuel

Ge kunt zelf achter het stuur van de GT-R kruipen op 27-10;
                        Voorwaarde is wel dat je de competitie wint die Drivers Republic (zie link: HIER ) heeft opgezet.

Zowel Cdpcdp, Daggie als ikzelf kunnen getuigen dat het plezant is om actief als driver het event te beleven. so go 4 it zou ik zeggen

greets

Comment

• Launch control gebruiken = geen garantie op versnellingsbak ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk Berichten
                            Launch control gebruiken = geen garantie op versnellingsbak ?

Dat zijn geruchten die dus maar halve waarheden bevatten;

Wat men stelt is dat wanneer je een accident hebt, en het blijkt dat de VDC settings volledig off staan (is nodig voor de launch control) dat men zich als constructeur van alle aansprakelijkheid zal onthouden.

Andere constructeurs doen dit ook hoor, als een verzekeringsmaatschappij stelt dat het ongeval bijv. te wijten is aan een slecht ESP dan zal de constructeur ook willen aantonen / onderzoeken of de bestuurder het niet heeft afgezet.

Comment

• Ik heb gezien/gelezen dat mensen in amerika hun versnellingsbak kapot was en nissan ingenieurs uit japan liet afkomen en die beslisten dat omdat ze de launchcontrol en dergelijke hadden gebruikt de garantie niet geldig was => rekening van 20k dollar voor nieuwe bak.
                              Natuurlijk weet ik niet hoeveel hier van aan is.

Last edited by ; 15/10/2008, 21:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                Dat zijn geruchten die dus maar halve waarheden bevatten;

Wat men stelt is dat wanneer je een accident hebt, en het blijkt dat de VDC settings volledig off staan (is nodig voor de launch control) dat men zich als constructeur van alle aansprakelijkheid zal onthouden.

Andere constructeurs doen dit ook hoor, als een verzekeringsmaatschappij stelt dat het ongeval bijv. te wijten is aan een slecht ESP dan zal de constructeur ook willen aantonen / onderzoeken of de bestuurder het niet heeft afgezet.
                                Uw garantie vervalt als ge "intens" gebruik maakt van de launch control. hoe intens intens is wilden ze niet zeggen.

Ook het compleet afzetten van de VDC doet de garantie vervallen.

Comment

• Ik heb Nissan gemaild om te vragen of "VDC = off" betekent dat de garantie op de boite vervalt ...

Die Launch Control niet gebruiken .. daar zou ik mee kunnen leven .. maar tractiecontrole niet mogen uitzetten, terwijl er een schakelaar voor op het dashboard staat ...

Comment

• dat zou al te belachelijk zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      dat zou al te belachelijk zijn..
                                      t was nochtans wat ze gezegd hebben op dat event

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                        Mannen, vrouwen en IR_Fuel

Ge kunt zelf achter het stuur van de GT-R kruipen op 27-10;
                                        Voorwaarde is wel dat je de competitie wint die Drivers Republic (zie link: HIER ) heeft opgezet.

Zowel Cdpcdp, Daggie als ikzelf kunnen getuigen dat het plezant is om actief als driver het event te beleven. so go 4 it zou ik zeggen

greets
                                        DONE

Comment

• Elke jurist / advocaat zou zich hier niet eens druk om maken;

Nissan kan dat niet maken; Waarom een wagen anders uitrusten met die snufkes??

Die brief en posts heb ik ook gelezen, uiteindelijk kwam wel de aap uit de mouw dat het ging om 'gray-import' modellen.

Als men enige restrictie gaat opleggen dat ge de launchcontrol niet zou mogen gebruiken, dan denk ik dat er hier snel een GT-R beschikbaar ga zijn.

Ik geloof maw niks van al die kwatsch.
                                          Op het event hebben ze enkel gezegd dat owv de duurzaamheid ze niet toelieten de launch control te gebruiken, en dat kan ik begrijpen, als de wagen zo lang zo intensief gebruikt zouden worden .. zou het te kostelijk worden.

Comment

Working...
                                          X