Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
    Als men enige restrictie gaat opleggen dat ge de launchcontrol niet zou mogen gebruiken, dan denk ik dat er hier snel een GT-R beschikbaar ga zijn.
    Daggie, hier is uw kans

Ik geloof maw niks van al die kwatsch.
    Op het event hebben ze enkel gezegd dat owv de duurzaamheid ze niet toelieten de launch control te gebruiken, en dat kan ik begrijpen, als de wagen zo lang zo intensief gebruikt zouden worden .. zou het te kostelijk worden.
    Bij ons hebben ze daar toch specifieke vragen over gesteld en daar hebben de mensen van Nissan het bovenstaande geantwoord (teveel launch control = garantie kwijt, VDC af = garantie kwijt. Die moogt ge enkel afzetten voor trackdays als ge zowel voor als na de trackday op controle gaat bij uw dealer)

Comment

• Wat een eikels

Comment

• Jonas: niet om moeilijk te doen, maar volgens mij is dit de huidige situatie:

- Japan: "heavy use" of LC = warranty weg. VDC off heeft geen invloed op warranty

- US: VDC off = warranty weg. Dus sowieso geen LC.

- EU: weet ik niet. In UK (volgens een dealer): LC = warranty weg. VDC off = geen probleem.

Ik heb Olivier gemaild om het na te vragen voor België. Als hij mij op mail zet dat VDC niet "off" mag gezet worden, ga ik toch ook eens goed moeten nadenken. LC gebruiken gaat sowieso niet gecovered worden vermoed ik ...

Comment

• 30° slip is niet genoeg voor meneer Daggie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
            Jonas: niet om moeilijk te doen, maar volgens mij is dit de huidige situatie:

- Japan: "heavy use" of LC = warranty weg. VDC off heeft geen invloed op warranty

- US: VDC off = warranty weg. Dus sowieso geen LC.

- EU: weet ik niet. In UK (volgens een dealer): LC = warranty weg. VDC off = geen probleem.

Ik heb Olivier gemaild om het na te vragen voor België. Als hij mij op mail zet dat VDC niet "off" mag gezet worden, ga ik toch ook eens goed moeten nadenken. LC gebruiken gaat sowieso niet gecovered worden vermoed ik ...
            ik wacht af, eerst alle officiële docs zien; maar ben er zeker van dat men juridisch weinig heeft om op te staan.

Als het wel allemaal waar is ben ik zwaaaaaaar ontgoocheld;

Wat voor zin heeft het te pronken met cijfertjes van Nissan uit als deze zonder launch control niet te behalen zijn??

Zeg dan dat de wagen in 4,5 sec accelereert en laat al die hulpmiddelkes van mij part weg, als ge ze toch niet moogt gebruiken.

Comment

• Auto doet 3.5 secs naar 60mph zonder LC Nas ...
              Heeft iemand op gtr.co.uk ook al bevestigd ..

Comment

• zonder LC doet hij het in de 'mid 4s' en op de 1/4 mile kan het een volle seconde schelen.

sowieso geen match voor een Z06 in een rechte lijn, MT heeft hem getest.. boven de 120 mph gaan de Vipers, Z06 etc etc er beginnen van wegtrekken indien je de LC gebruikt hebt. Fysica kan je niet blijven verslaan.

met LC ben je onverslaanbaar tot 100 mph..

Comment

• "The singular thing people need to remember is that using launch control does not void the warranty - The warranty clause regarding the operation of the vehicle with VDC turned off states that Nissan will not cover damage or failures of otherwise covered components, IF it can be determined that the use of launch control led or contributed to the failure. The act of using launch control (which requires turning off the VDC) will not automatically void the vehicle warranty. Simply put, the warranty outlines that failures or damage resulting from things such as misuse, accidents, non-factory modifications, etc. are not covered under the factory warranty.

Further, the warranty states that VDC should only be turned off to help when rocking the vehicle when stuck in mud or snow.

Nissan will not void the entire warranty on any of our cars based on one specific issue of one specific component or system, however, a part or system won’t be covered under warranty if Nissan determines that the failure was as a result of misuse, modifications, etc. (as mentioned above)."
                  Antwoord van een officiële US dealer;

Dit klinkt al wat logischer; En ligt in lijn wat ik zelf gehoord heb tijdens de race academy; Nl dat intensief gebruik van een LC binnen een korte tijdspanne voor oververhitting kan zorgen met schade als gevolg;

Tijdens de press days in portugal waar journalisten de wagens in tegenstelling tot eigenaars, deze gewoonweg mishandelen (as usual) en telkens weer de LC gebruikten hebben ze gemerkt dat dit tot extra slijtage / problemen kan leiden.

ik zie me niet elk stoplichtje die LC gebruiken, wel eens sporadisch vb om Wannes zijn zwart monster af te troeven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    zonder LC doet hij het in de 'mid 4s' en op de 1/4 mile kan het een volle seconde schelen.
                    indeed heb ik ook zo gelezen

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    sowieso geen match voor een Z06 in een rechte lijn, MT heeft hem getest.. boven de 120 mph gaan de Vipers, Z06 etc etc er beginnen van wegtrekken indien je de LC gebruikt hebt. Fysica kan je niet blijven verslaan.

met LC ben je onverslaanbaar tot 100 mph..
                    gij, gij , .. gij ... ZWIJG U LIP Joh!

Comment

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Drifting time!

Comment

• Comment

• Straks in Top Gear gaan ze hun gedacht eens zeggen.... ben benieuwd wat the Stig ervan bakt

Comment

• Nas: check mail.

Heb info van Nissan EU ivm. VDC en garantie.

Comment

Nas: check mail.

Heb info van Nissan EU ivm. VDC en garantie.
                              Check

Antwoord al onderweg

tnx m8!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Straks in Top Gear gaan ze hun gedacht eens zeggen.... ben benieuwd wat the Stig ervan bakt
                                Je kan die filmpkes ook downloaden van het net:

via de site FINALGEAR

Het beste filmke is dit:

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik ben echt superzot van deze kar.

Liefst vanal een full black natuurlijk, maar zoals hij in dit laatste filmke getoond word is hij ook übersexy !

Nas, ik reken op een ritje in je GT-R wanneer je hem hebt hé .. ?

Comment

• die rode in Top Gear zag er fantastisch uit.. en aan 78000€ een koopje
                                    En als je de prestaties vergelijkt met die van wagens die 2 tot 3 keer meer kosten - ja mannen, dat is inderdaad een wagen om naar uit te kijken
                                    Last edited by ; 20/10/2008, 23:20.

Comment

• 1 van de allerleukste filmpjes die ik al gezien heb over de auto:

Het duurt 45 mins, maar het is echt de moeite. Als je ver genoeg van je scherm gaat zitten, kan je full screen kijken.

Comment

1 van de allerleukste filmpjes die ik al gezien heb over de auto:

Het duurt 45 mins, maar het is echt de moeite. Als je ver genoeg van je scherm gaat zitten, kan je full screen kijken.
                                        Sublieme video...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Ik ben echt superzot van deze kar.

Liefst vanal een full black natuurlijk, maar zoals hij in dit laatste filmke getoond word is hij ook übersexy !

Nas, ik reken op een ritje in je GT-R wanneer je hem hebt hé .. ?
                                          No problemo ..

Comment

Working...
                                          X