Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
    1 van de allerleukste filmpjes die ik al gezien heb over de auto:

Het duurt 45 mins, maar het is echt de moeite. Als je ver genoeg van je scherm gaat zitten, kan je full screen kijken.
    National Geographic =

x

Nissan GT-R =

=>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      die rode in Top Gear zag er fantastisch uit.. en aan 78000€ een koopje
      En als je de prestaties vergelijkt met die van wagens die 2 tot 3 keer meer kosten - ja mannen, dat is inderdaad een wagen om naar uit te kijken
      Dus da's de prijs van die superkar ?

Kent er iemand alle prijzen in detail ? Op de GT-R site spreken ze daar gelijk niet over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
        Dus da's de prijs van die superkar ?

Kent er iemand alle prijzen in detail ? Op de GT-R site spreken ze daar gelijk niet over
        Euh staat online hoor ;-)

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mohow ! Ongeloofelijk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
            1 van de allerleukste filmpjes die ik al gezien heb over de auto:

Het duurt 45 mins, maar het is echt de moeite. Als je ver genoeg van je scherm gaat zitten, kan je full screen kijken.
            Echt een fenomenale reportage! Ik ben verkocht

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Niet slecht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hehe, wel spannend tot op de laatste snik

Comment

• Vrouwen in een filmpje over sportkarren zijn er teveel aan als ze niet in bikini op de motorkap liggen, vind ik.

Sabine Schmitz uitgezonderd natuurlijk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Vrouwen in een filmpje over sportkarren zijn er teveel aan als ze niet in bikini op de motorkap liggen, vind ik.

Moesten die vrouwen na drie zo'n rondjes in bikini op de motorkap gaan liggen, awel ze zouden hun gat serieus verbranden !

Comment

Vrouwen in een filmpje over sportkarren zijn er teveel aan als ze niet in bikini op de motorkap liggen, vind ik.

Soit ik weet toch dat ik liever dees paar benen langs me heb zitten dan uw harige exemplaren

En Sabine is idd top, maar die Vicki van 5th gear mag er ook wel zijn;

Ow ja .. blijkbaar is zo een Lambo best woman friendly :

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                        Soit ik weet toch dat ik liever dees paar benen langs me heb zitten dan uw harige exemplaren
                        Ah zo? Gij neemt genoegen met gefotoshopte benen van een denkbeeldige vrouw?

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                        En Sabine is idd top, maar die Vicki van 5th gear mag er ook wel zijn
                        True! Ze kan zo aanstekelijk lachen met die hese stem van 'r.

Comment

True! Ze kan zo aanstekelijk lachen met die hese stem van 'r.

Dat enthousiasme als ze met zo'n oldschool hot hatch rijdt

"Into 3rd, hard on the brakes"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten

En Sabine is idd top, maar die Vicki van 5th gear mag er ook wel zijn;

Ow ja .. blijkbaar is zo een Lambo best woman friendly :

+ YouTube Video
                            Ah, zit die daar nu.. die hebben bij Top Gear een pak overschot weggehaald medunkt

Comment

• Ik vind Top Gear nog altijd prachtige TV maken, maar op het vlak van autojournalistieke betrouwbaarheid scoren ze wat mij betreft zo goed als nul op tien. Het is één en al show, zeer aangedikt, zeer subjectief, je moet 't als een amusementsprogramma zien voor de autoliefhebber, veeleer dan een multimediale versie van een autotijdschrift met tests waarop je je kan baseren bij aankoop. Op dat vlak is Fifth Gear naar mijn mening een pak beter. En daarmee zijn ze ook mooi compatibel. Allez, da's mijn mening.

Comment

Ik vind Top Gear nog altijd prachtige TV maken, maar op het vlak van autojournalistieke betrouwbaarheid scoren ze wat mij betreft zo goed als nul op tien. Het is één en al show, zeer aangedikt, zeer subjectief, je moet 't als een amusementsprogramma zien voor de autoliefhebber, veeleer dan een multimediale versie van een autotijdschrift met tests waarop je je kan baseren bij aankoop. Op dat vlak is Fifth Gear naar mijn mening een pak beter. En daarmee zijn ze ook mooi compatibel. Allez, da's mijn mening.
                                idd

volmondig mee eens. Maar ik kijk toch liever naar Top Gear. Kiezen zal ik zelf wel doen als de tijd gekomen is om een andere kar te kopen, daar heb ik geen boekskes voor nodig.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                                        Hehe, wel spannend tot op de laatste snik
                                        Gallardo >> All

Comment

• Na het rood van de passie is dat titaangrijs ook echt super mooi

Comment

Working...
                                          X