Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
het zou al achter de rug zijn nu
had wel graag de mogelijkheid gekregen om deel te nemen
De Nissan GT-R heeft al heel wat stof doen opwaaien in autoland. Voor slechts 120.000 euro kun je met deze auto een 911 Turbo voorblijven op de Nordschleife. De GT-R V-Spec moet hier nog een schepje bovenop gaan doen, maar momenteel is Nissan nog druk bezig met het testen van dit model. Ben je echter op zoek naar meer vuurwerk, dan kun je beter wachten op de GT-R Le Mans Edition.
Nissan is volgens het Japanse automagazine Japan's Best Car op dit moment bezig met de ontwikkeling van een race GT-R die moet gaan deelnemen aan de Le Mans Series, aldus een insider. Dezelfde bron beweert dat Nissan eveneens bezig is met een straatlegale versie van dit racemonster en dit zou dus de GT-R LM Edition moeten worden. Het spannendste nieuws aan deze straatversie is natuurlijk onder de motorkap te vinden. Met de 3,8 twin-turbo V6 levert de GT-R standaard al een niet misselijke 480 pk. In de LM Edition doet Nissan er echter nog een flinke schep bovenop, er wordt namelijk gesproken over niet minder dan 600 pk! Daarnaast zullen natuurlijk ook de remmen, het onderstel en de transmissie worden aangepast om al dit geweld aan te kunnen. Verder krijgt de LM ook een speciale bodykit om de aerodynamica verder te verbeteren. Van de LM Edition zullen maar een handvol exemplaren worden geproduceerd, dus het wordt naast bijzonder snel ook nog een bijzonder exclusief apparaat.
Wanneer je je bedenkt dat de standaard GT-R al zo'n goede sportwagen is, dan is het haast niet voor te stellen hoe goed deze LM Edition dan wel niet wordt. De normale GT-R maakt al gehakt van de huidige concurrentie, dus de LM moet echt een meesterstuk gaan worden! Echter deze zal een klasse hoger gepostioneerd worden. De vraag die natuurlijk resteert is of er uberhaupt eentje naar Europa komt. De eerste GT-R's gingen immers naar Amerika en Oosterse landen. Grote kans dus dat ook de LM Editions vooral naar de populaire GT-R landen gaan. Tot die tijd duimen wij dat er toch ook een paar exemplaren aan Europa worden gegund!
Comment