Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Test tss de AM VANTAGE V8, Audi R8, Nissan GT-R en de Porsche Carrera S PDK.
    Rara, wie gaat winnen.

Ik stond wel te kijken naar de 0-100 van de Porsche.

Comment

• Hier is m dan de eerste Nissan GT-R.. me jalous .. (voor een weekske nog)

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wel geen echte belg denk ik .. aan de platen te zien ;-)

Comment

• dat zijn tijdelijke platen dacht ik?

Comment

• Belgische transitplaten geloof ik.

Comment

• wat een combo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
              Hier is m dan de eerste Nissan GT-R.. me jalous .. (voor een weekske nog)

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wel geen echte belg denk ik .. aan de platen te zien ;-)
              je zal em wel rap hebben e nu NAS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Belgische transitplaten geloof ik.
                Rasechte Belg. Deze rood-witte platen in omgekeerde combinatie zijn voor Belgen die geruime tijd in het buitenland werken en tijdelijk naar België op "vakantie" komen.

Comment

• Wat kost deze machtige prachtwagen hier in dit landje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                    Wat kost deze machtige prachtwagen hier in dit landje?
                    Check out the site: http://www.gtrnissan.com/

Dus vanaf 83.400€ tot 86.800€

Comment

• Moest ik het geld hebben, direkt! Machtige wagen!

Comment

• Wald kit:

Comment

• Comment

• Comment

• + YouTube Video

Comment

• Nissan GT-R weer sneller op Ring

15 mei 2009 | Tekst: Stéphan Vermeulen
                                En weer is het Nissan gelukt om de rondetijd van de GT-R op de Nordschleife van de Nürburgring aan te scherpen. De Japanse superbolide is nu net zo snel als de Corvette ZR-1.

Gisteren berichtten we nog over de Lexus LF-A, die al zo lang wordt klaargestoomd voor een introductie eind 2010. Dan moet de LF-A een snellere rondetijd hebben dan de GT-R. De mannen van Lexus kunnen weer aan de bak, want gisteren werd bekend dat de Nissan zijn tijd heeft aangescherpt tot 7:26:70 minuten. Daarmee is hij even snel als de Corvette ZR-1.
                                Het is nu wachten op de fabrikant die daar weer onder duikt. De onlangs vernieuwde Porsche 911 GT3 deed het in 7 minuten en 40 seconden, misschien de RS-versie dan maar...

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Nissan België had vandaag een testdag op Folembray waar een 6-tal GTR'en aanwezig waren, ik heb hem ook mogen testen, verslag volgt binnenkort alsook pics van de dag...
                                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                    Nissan België had vandaag een testdag op Folembray waar een 6-tal GTR'en aanwezig waren, ik heb hem ook mogen testen, verslag volgt binnenkort alsook pics van de dag...

gij hebt toch nogal een job he

Comment

• zes stuks, van waar kwamen die?? en ik maar wachten van in maart vorig jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                        Nissan België had vandaag een testdag op Folembray waar een 6-tal GTR'en aanwezig waren, ik heb hem ook mogen testen, verslag volgt binnenkort alsook pics van de dag...
                                        Mor allez,

zo een kar, en die gaan testen op Folembray. Tegen da ge planché hebt geduwt moet ge al terug remmen

Comment

• Ze hebben waarschijnlijk een circuit gezocht waar de geluidslimieten zo streng zijn zodat ze dat nadien kunnen gebruiken als argument tegen de "die kar is zo stil"-opmerkingen.

Comment

Working...
                                          X