Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    PM Nas eens, of is dat te vergezocht?
    ik ben geen stalker zoals anderen hier. en dacht dat er de mogelijkheid zou bestaan hebben dat hij al ergens een update gegeven had.
    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
      Heb die gisteren ook gezien, reed de E403 af in Ruddervoorde en reed verder richting Zedelgem....

Vet ding!
      De eigenaar woont in Zedelgem maar heeft geen NL-nummerplaat .
      Ik zie die iedere dag als ik naar mijn werk ga .
      Last edited by Dane; 30/06/2009, 18:05.
      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        hoe zit het met nas zijn gt-r ondertussen?
        iemand nieuws?
        't ga allemaal veel te traag, ter verduidelijking, niet de wagen maar wel het oplossen van het probleem, of liever probleempje zo blijkt nu

De cpu van de Visco => e-TCS zal wellicht vervangen moeten worden;
        Geluk = geen fysisch probleem
        Ongeluk = Alles moet via Japan verlopen, van eind analyse tot goedkeuring etc ..

Heb ook gevraagd mijn topic te verwijderen, omdat het duidelijk was dat de Japanse vrienden met veel 'bewondering' naar mijn youtube filmpjes kijken... en maw het hele reilen en zeilen van de wagen ff hebben afgetoetst

Ik denk dat ik dus de pech gehad heb dat mijn wagen net na een karoake party weekend , door een engineer die teveel saké gezopen had in elkaar gestoken is geworden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door delou Bekijk Berichten
          ola ne witte, maar ne hollander bij mijn weten zal ik de enige belgische witte hebben in 2009 nog een dikke 2 maand geduld... i can not hold it

Hebt ge die demo wagen dan besteld?

Iemand heeft de deal om in september die witte wagen als dealerwagen te kopen ..

lucky you dus

ps ge gaat veel plezier hebben .. als ze hem niet 4 weken aan de kant houden om een probleemke op te lossen

Comment

• Slecht nieuws mag toch ook gehoord worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
              De eigenaar woont in Zedelgem maar heeft geen NL-nummerplaat .
              Ik zie die iedere dag als ik naar mijn werk ga .

Heeft die GTR-1 (vooraan) als plaat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                't ga allemaal veel te traag, ter verduidelijking, niet de wagen maar wel het oplossen van het probleem, of liever probleempje zo blijkt nu

De cpu van de Visco => e-TCS zal wellicht vervangen moeten worden;
                Geluk = geen fysisch probleem
                Ongeluk = Alles moet via Japan verlopen, van eind analyse tot goedkeuring etc ..

Heb ook gevraagd mijn topic te verwijderen, omdat het duidelijk was dat de Japanse vrienden met veel 'bewondering' naar mijn youtube filmpjes kijken... en maw het hele reilen en zeilen van de wagen ff hebben afgetoetst

Ik denk dat ik dus de pech gehad heb dat mijn wagen net na een karoake party weekend , door een engineer die teveel saké gezopen had in elkaar gestoken is geworden

Sorry to hear!

Rij je ondertussen toch nog met de wagen rond, of heb je een vervangwagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                  Hebt ge die demo wagen dan besteld?

Iemand heeft de deal om in september die witte wagen als dealerwagen te kopen ..

lucky you dus

ps ge gaat veel plezier hebben .. als ze hem niet 4 weken aan de kant houden om een probleemke op te lossen
                  witte demo?? nog niet gezien...

Neen ik had eens geïnformeerd naar de bestelde kleuren vorig jaar in september op de premiere en toen had nog niemand een witte besteld, behalve ik, nen sat nav premium edition, maar gelukkig nog kunnen wijzigen naar nen black edition, levering september...

weet je al hoeveel gt-r's er al geleverd zijn in belgië langs de officiële weg?
                  Last edited by ; 01/07/2009, 12:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                    Geen gedacht , denk geen speciale plaat . Zal morgen eens kijken en laat iets weten .

Oorspronkelijk geplaatst door delou Bekijk Berichten
                    witte demo?? nog niet gezien...

Neen ik had eens geïnformeerd naar de bestelde kleuren vorig jaar in september op de premiere en toen had nog niemand een witte besteld, behalve ik, nen sat nav premium edition, maar gelukkig nog kunnen wijzigen naar nen black edition, levering september...

weet je al hoeveel gt-r's er al geleverd zijn in belgië langs de officiële weg?

Oorspronkelijk geplaatst door delou Bekijk Berichten
                    ola ne witte, maar ne hollander bij mijn weten zal ik de enige belgische witte hebben in 2009 nog een dikke 2 maand geduld... i can not hold it
                    Hier in Zedelgem heeft er iemand een witte GT-R met een beige interieur .

het is wel een erg slechte foto
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• merci nas voor de opheldering.
                      blijft balen natuurlijk, en zeker dat ze tegenwoordig alles op het internet meevolgen. Je wilt dan anderen laten meegenieten en dan kom je zo'n stoten tegen.
                      Net zoals belastingcontroleurs die op facebook meeluisteren naar de verre reizen van zelfstandigen om dan zo het loon te checken.
                      je zou op den duur van het internet afblijven.
                      wimoptiek.be op

Comment

merci nas voor de opheldering.
                        blijft balen natuurlijk, en zeker dat ze tegenwoordig alles op het internet meevolgen. Je wilt dan anderen laten meegenieten en dan kom je zo'n stoten tegen.
                        Net zoals belastingcontroleurs die op facebook meeluisteren naar de verre reizen van zelfstandigen om dan zo het loon te checken.
                        je zou op den duur van het internet afblijven.
                        Ehm

het een is ni hetzelfde dan het ander.

Bij mijn weten heeft Nas niks gedaan met die kar dat niet mocht.

Als zelfstandigen een hongerloon aangeven en ondertussen naar aruba 2 maand op vakantie gaan ... tja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Ehm

het een is ni hetzelfde dan het ander.

Bij mijn weten heeft Nas niks gedaan met die kar dat niet mocht.

Als zelfstandigen een hongerloon aangeven en ondertussen naar aruba 2 maand op vakantie gaan ... tja...
                          schrijf ik ergens iets waar nas iets misdoet misschien.
                          ik zeg gewoon dat hij filmpjes post voor ons en anderen te laten meegenieten en dat dus naar alle waarschijnlijkheid nissan deze filmpjes maar al te goed opvolgt en zodoende 1 "verkeerde" misstap gaan onthouden om de garantie te weerhouden.
                          in nas zijn ogen doet hij misschien niets verkeerd, maar anderen kunnen zoiets anders interpreteren
                          wimoptiek.be op

Comment

• Mijn testverslag van de GT-R verschijnt normaliter volgende maand in AUTOnews (print)...
                            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                  Heeft GTR-011 als plaat achteraan , kon de plaat vooraan niet zien .
                                  Last edited by Dane; 04/07/2009, 11:51.

Comment

• Gisteren een (korte) testrit gedaan met de GTR hier in Zürich, een in gun-metallic. M'n broer heeft een perte totale met een c32 amg gehad (moest inslaan op de oprit en is achterin aangereden door een onoplettende vrouw) die nu vervangen dient te worden. Na wat zoeken bleven de GTR en de E coupé 350 cgi over.
                                    Over de GTR: Wat een prachtige machine! alles is perfect afgesteld, die versnellingsbak is onovertrefbaar, dat geluid, die handling en toch een opmerkelijk groot (veer)comfort. Ik zat in 'no time' aan 150/160 in een scherpe bocht. Dat playstation-paneel is geniaal ik ben nog altijd 'omvergeblazen' van de ervaring, hier kan een RS6 of een AMG niet aan tippen. Ook vind ik hem uiterst verfijnd! In het zwart ziet hij er trouwens opmerkelijk 'onopvallend' uit (er stonden meer dan 15 gtr's in allerhande kleuren klaar voor uitlevering!)
                                    kortom: wat een waar voor je geld!
                                    Toch denk ik dat m'n broer voor de E zal gaan aangezien hij de zetels moet kunnen platleggen voor leveringen en omdat hij denkt aan 'gezinsuitbreiding'. Zonde, want zo'n geniale kar als de GTR zou de perfecte sportwagen zijn voor hem.
                                    Last edited by ; 04/07/2009, 12:25.

Comment

schrijf ik ergens iets waar nas iets misdoet misschien.
                                      ik zeg gewoon dat hij filmpjes post voor ons en anderen te laten meegenieten en dat dus naar alle waarschijnlijkheid nissan deze filmpjes maar al te goed opvolgt en zodoende 1 "verkeerde" misstap gaan onthouden om de garantie te weerhouden.
                                      in nas zijn ogen doet hij misschien niets verkeerd, maar anderen kunnen zoiets anders interpreteren
                                      Ik denk zolang je niet off-road ga rijden met de gtr dat je deze ni kunt mishandelen hoor. Zo een wagen is gemaakt voor driftjes, redlinen ed.
                                      Zou maar erg zijn als zo een wagen er ni tegen zou kunnen...

Grtz

Comment

• En gaan met de banaan...:

sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                          hoe dat accelereert dankzij die versnellingsbak

Comment

Working...
                                          X