Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Gisteren in Knokke een zwart GT-R gezien met een Z-plaat.
    Er gingen stickers op van garage Vandenberghe (Pittem / Sint-Martens-Latem)

Deze dus:
    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Het moet wel erg gesteld zijn met de verkoop als ze die karren al via tweedehands-sites beginnen slijten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        Het moet wel erg gesteld zijn met de verkoop als ze die karren al via tweedehands-sites beginnen slijten
        Wordt trouwers als nieuw verkocht met maar liefst 31 % winst
        ze hopen erop dat er mensen zijn die geen jaar willen wachten op hun droombolide
        voorlopig met weinig succes.
        maar je weet nooit

In GB heb je ook een heleboel van die mensen die dachten eens snel geld te verdienen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichten

In GB heb je ook een heleboel van die mensen die dachten eens snel geld te verdienen
          Dat was dan buiten de crisis geteld waarschijnlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
            Gisteren in Knokke een zwart GT-R gezien met een Z-plaat.
            Er gingen stickers op van garage Vandenberghe (Pittem / Sint-Martens-Latem)

Deze dus:
            http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=160743812
            LOL @ die prijs

Comment

• damn, dan toch al ne witte in ons landje. waarschijnlijk nog het order gewijzigd naar de ideale kleur voor de wagen

Comment

• Rood is de ideale kleur voor zo'n vurig ros

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  LOL @ die prijs
                  ge bedoelt

SCHANDE @ die prijs

man man gewoon ffkes +20.000 euro erbij lappen

Comment

• Hoe is het als ge uw lief eigenlijk wel graag ziet, maar haar ouders liggen dwars?

't kan 2 kanten op; of ge ga nog feller zot lopen van uw lief of ge dumpt haar..

awel zo een soort gevoel heb ik nu;

we zijn een maand verder, mijn wagen staat nog steeds bij garage Merckx, de belgische 'engineers' zijn over het probleem eens en toch blijft de finale oplossing uit; Nog ergerlijker is dat ik totaal in het ongewissen gelaten wordt;

Communicatie was al geen sterke troef bij de bestelling, laat staan aftersales of support;
                    Beloftes om me zo snel mogelijk te helpen en toch wat extra geduld uit te oefenen kunnen enkel begrip vinden wanneer men de minimale etiquette heeft me ter dege te informeren;
                    But noooooooooooooo

Dus vandaag gedaan wat ik eigenlijk onmiddellijk had moeten doen; Raadsman ingeschakeld; Ik wil er me niet meer mee afmatten, heb er al veel tijd en frustratie ingestoken;

Wil ik de GT-R nog wel? Eigenlijk wel, heb al nagedacht op suggestie van de advocaat om de koop te ontbinden, maar de alternatieven, zijn die beter? (tenzij Porsche)
                    Ik vind het gewoon een geweldig machien .. als m ten minste bolt

Guys, voor zij die over de aankoop van een geweldige wagen zoals de GT-R nadenken, weet dat het geld dat je bespaart tov een Porsche ook een hoop ergernis in huis haalt als het mis loopt;
                    In Japan lopen ze enkel bezorgd rond over hoe ze hypes kunnen maken, of als er wat veel fuzz onstaat, reageren ze blijkbaar ook (cfr de amerikaanse controverse rond de gearbox)

Maar als er een klein belgske een probleempje heeft .. vinden ze het normaal dat die maar een maand (en langer , want ik heb nog geen zicht op ..) moet wachten.

Hopelijk heeft Cdpcdp en Delou totaal geen probleem met de wagen en worden ze bespaart van de ergernis die ik moet meemaken.

Toch maar eens nadenken over die ZR-1? Ah neen Wannes moet ook een maand wachten op een domweg stukke airco .. ten minste de aandrijflijn is niet over engineert;

Comment

• Wa wast ookal weer.

Porsche, there is no substitute, of zoiet?

Nee serieus, suckt nogal, maar het was ergens te verwachten dat ze het afleveren van een supercar makkelijker ging zijn dan de bijhorende buitenlandse ondersteuning. Know-how en ervaring nul he. Moest ge in Japan wonen t zou misschien makkelijker gaan.

Ik had alleen toch gehoopt dat ze die auto even rock-solid zouden kunnen maken als hun andere modellen en ge dus die service niet zou nodig hebben

Comment

• Echt dikke cut voor u Nas!!!

Mijn gebuur is nu ook aan het kijken voor een Gtr... Kan je deze alleen testrijden in Brussel of kan dat ook via een gewone dealer?
                        En wat was uw gemiddeld gebruik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                          Echt dikke cut voor u Nas!!!

Mijn gebuur is nu ook aan het kijken voor een Gtr... Kan je deze alleen testrijden in Brussel of kan dat ook via een gewone dealer?
                          En wat was uw gemiddeld gebruik?
                          Enkel via Garage Merckx; hij kan best naar Olivier vragen

22 liter of zo als gemiddeld verbruik..

Aan de hoge kant in ieder geval; ik doe een 300 km met een bak van 55liter, maar het is niet mijn dag dagelijkse cruise auto, als ik ermee rij (ALS) wacht ik tot alles mooi warm is en dan vlammen met die handel;
                          De wagen nodigt ook echt uit om aan elk rood licht (en in ons apenlandje zijn er dat veel) lekker op te trekken vraag maar aan cdpcdp

Nu het is algemeen geweten dat de wagens (GT-R) te rijk staan afgesteld uit veiligheidsoverwegingen, maw teveel benzine om de cilinders nog meer te koelen.

Comment

• Oei, ik maar zeggen een gemiddelde van een 15 L ofzo. Bij een rustig rijstijl moet da wel lukken.
                            Thx voor de info
                            Hopelijk komt er snel goed nieuws i.v.m je auto!!

Comment

• Test online op hothatch.be onder de rubriek Supercar Special...
                              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Vandaag deze gespot op de E403 in Ruddervoorde:
                                (nr. plaat: GTR-011)

2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Ik zie die iedere dag , als ik ga werken . Eigenaar woont in Zedelgem .
                                  - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                  - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Nog even vergroot:

2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• My Saga:

Na 5 weken is er beslissing genomen; er komt vanuit Saké land een nieuwe versnellingsbak
                                      Niet dat de versnellingsbak zelf stuk is, wel de viscokoppeling, die helaas geïntegreerd zit in de bak ..

Nu guys, zouden jullie "gewoon" happy zijn dat men alles mooi in garantie vervangt na 5 tot 7 weken, of zou ge net als mij verwachten dat er iets tegenover staat?

Ik ben nog steeds zot van die wagen, zelfs na al die probs, maar als ik gisteren de wagen terug zag

Liefts van alles hadden ze een volledig nieuw exemplaar (totale wagen) opgestuurd .. en mochten ze mijne gebruiken voor andere doeleinden ;-)

Dus any suggesties wat ik zou kunnen vragen als tussenkomst zijn welkom

Comment

• Hoelang gaat het dan duren eer die bak hier is en erin steekt? Het heeft nu al wel heel lang geduurd imo.

Comment

• Nogal moeilijk he.

Geld vragen gaat niet pakken.

Nissan is niet zoals Porsche in de zin van dat die geen circuitevents organiseren voor hun klanten enzo, anders kon ge daar eens achter vissen.

Dunno ... 30% korting op ne nieuwe Micra ofzo?

Comment

Working...
                                          X