Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou eisen dat ge er 100PK moogt bijstompen zonder garantieverlies!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
      Ik zie die iedere dag , als ik ga werken . Eigenaar woont in Zedelgem .
      Ik heb hem ook al meermaals gespot aan rond punt in Zuidwege (Zedelgem), auto brult lekker!

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
      2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• ik zou al beginnen met een deftige vervangwagen te vragen. aangezien er licht aan het einde van de aap zijn mouw is -ofzo- Stap je naar ginds en zeg je dat je de komende dagen verschillende deftige vergaderingen hebt en dat je al lang een weekend -midweek- gepland had. en dat je dat niet zinnens bent om dat met een kweet niet wat schijt nissan te doen. (schijt laat je best binnensmonds ) en dat ze voor de resterende tijd je de test GT-R mogen overhandigen.
        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Ik zou eisen dat ge er 100PK moogt bijstompen zonder garantieverlies!!!
          hèhè dat zou een goede zijn

maar als ik alleen al zie hoe weinig beslissingen die engineers zelf durven nemen ..

niet te schatten die venten hebben blijkbaar heel de nacht met Japan liggen bellen ..

snap dat niet, ok Japanners willen perfectie, maar op deze manier duurt een oplossing wel héééél lang;

Ik moet echt wel pech hebben, als ik zie naar de Perswagen die goed afgejakkerd wordt ivgl met mijn wagen ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
            Hoelang gaat het dan duren eer die bak hier is en erin steekt? Het heeft nu al wel heel lang geduurd imo.
            Dat zou ik finaal straks moeten weten,

in het aller beste geval is de bak hier op 4 dagen, dus ik reken toch op een goede week, en dan nog eens enklele dagen voor montage ..

ze gaan nu wel al volgende week de oude démonteren .. toch maar wat fotokes gaan nemen.

Comment

• Idd, eerst en vooral al een deftige vervangwagen.
              En voor de rest, wat kan je nog vragen?
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Nogal moeilijk he.

Geld vragen gaat niet pakken.

Nissan is niet zoals Porsche in de zin van dat die geen circuitevents organiseren voor hun klanten enzo, anders kon ge daar eens achter vissen.

Dunno ... 30% korting op ne nieuwe Micra ofzo?
                Daar vrees ik ook voor .. nu er bestaat ook nog zo iets als Nismo parts hè

Comment

• Gratis Nismo-parts vragen
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• De eerste keer zou ik het zo laten. IK heb de indruk dat ze hun best wel doen bij de garage, veel kunt ge ze dan niet kwalijk nemen he. Als het zo blijft gaan met wachttijden zou ik wel eens denken over een schadevergoeding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                      My Saga:

Na 5 weken is er beslissing genomen; er komt vanuit Saké land een nieuwe versnellingsbak
                      Niet dat de versnellingsbak zelf stuk is, wel de viscokoppeling, die helaas geïntegreerd zit in de bak ..

Nu guys, zouden jullie "gewoon" happy zijn dat men alles mooi in garantie vervangt na 5 tot 7 weken, of zou ge net als mij verwachten dat er iets tegenover staat?

Ik ben nog steeds zot van die wagen, zelfs na al die probs, maar als ik gisteren de wagen terug zag

Liefts van alles hadden ze een volledig nieuw exemplaar (totale wagen) opgestuurd .. en mochten ze mijne gebruiken voor andere doeleinden ;-)

Dus any suggesties wat ik zou kunnen vragen als tussenkomst zijn welkom
                      Misschien een Note, als daily

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                        My Saga:

Na 5 weken is er beslissing genomen; er komt vanuit Saké land een nieuwe versnellingsbak
                        Niet dat de versnellingsbak zelf stuk is, wel de viscokoppeling, die helaas geïntegreerd zit in de bak ..

Nu guys, zouden jullie "gewoon" happy zijn dat men alles mooi in garantie vervangt na 5 tot 7 weken, of zou ge net als mij verwachten dat er iets tegenover staat?

Ik ben nog steeds zot van die wagen, zelfs na al die probs, maar als ik gisteren de wagen terug zag

Liefts van alles hadden ze een volledig nieuw exemplaar (totale wagen) opgestuurd .. en mochten ze mijne gebruiken voor andere doeleinden ;-)

Dus any suggesties wat ik zou kunnen vragen als tussenkomst zijn welkom
                        uw car cover en die super dure GTR voetmatten (indien je deze nog niet had)

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Daar wil ik wel eens een testritje mee doen!

Met dien auto ook trouwens
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Kan je zo geen mieke krijgen ter compensatie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Daar wil ik wel eens een testritje mee doen!

Met dien auto ook trouwens
                                    griet is zoals de wagen, overbuilt and teveel plastics

deze is echt knap

Comment

• Novidem GT-R 585 pk. (uitlaat en remap)

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X