Ik zou eisen dat ge er 100PK moogt bijstompen zonder garantieverlies!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenIk zie die iedere dag , als ik ga werken . Eigenaar woont in Zedelgem .
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
ik zou al beginnen met een deftige vervangwagen te vragen. aangezien er licht aan het einde van de aap zijn mouw is -ofzo- Stap je naar ginds en zeg je dat je de komende dagen verschillende deftige vergaderingen hebt en dat je al lang een weekend -midweek- gepland had. en dat je dat niet zinnens bent om dat met een kweet niet wat schijt nissan te doen. (schijt laat je best binnensmonds ) en dat ze voor de resterende tijd je de test GT-R mogen overhandigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk zou eisen dat ge er 100PK moogt bijstompen zonder garantieverlies!!!
maar als ik alleen al zie hoe weinig beslissingen die engineers zelf durven nemen ..
niet te schatten die venten hebben blijkbaar heel de nacht met Japan liggen bellen ..
snap dat niet, ok Japanners willen perfectie, maar op deze manier duurt een oplossing wel héééél lang;
Ik moet echt wel pech hebben, als ik zie naar de Perswagen die goed afgejakkerd wordt ivgl met mijn wagen ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenHoelang gaat het dan duren eer die bak hier is en erin steekt? Het heeft nu al wel heel lang geduurd imo.
in het aller beste geval is de bak hier op 4 dagen, dus ik reken toch op een goede week, en dan nog eens enklele dagen voor montage ..
ze gaan nu wel al volgende week de oude démonteren .. toch maar wat fotokes gaan nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNogal moeilijk he.
Geld vragen gaat niet pakken.
Nissan is niet zoals Porsche in de zin van dat die geen circuitevents organiseren voor hun klanten enzo, anders kon ge daar eens achter vissen.
Dunno ... 30% korting op ne nieuwe Micra ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenMy Saga:
Na 5 weken is er beslissing genomen; er komt vanuit Saké land een nieuwe versnellingsbak
Niet dat de versnellingsbak zelf stuk is, wel de viscokoppeling, die helaas geïntegreerd zit in de bak ..
Nu guys, zouden jullie "gewoon" happy zijn dat men alles mooi in garantie vervangt na 5 tot 7 weken, of zou ge net als mij verwachten dat er iets tegenover staat?
Ik ben nog steeds zot van die wagen, zelfs na al die probs, maar als ik gisteren de wagen terug zag
Liefts van alles hadden ze een volledig nieuw exemplaar (totale wagen) opgestuurd .. en mochten ze mijne gebruiken voor andere doeleinden ;-)
Dus any suggesties wat ik zou kunnen vragen als tussenkomst zijn welkom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenMy Saga:
Na 5 weken is er beslissing genomen; er komt vanuit Saké land een nieuwe versnellingsbak
Niet dat de versnellingsbak zelf stuk is, wel de viscokoppeling, die helaas geïntegreerd zit in de bak ..
Nu guys, zouden jullie "gewoon" happy zijn dat men alles mooi in garantie vervangt na 5 tot 7 weken, of zou ge net als mij verwachten dat er iets tegenover staat?
Ik ben nog steeds zot van die wagen, zelfs na al die probs, maar als ik gisteren de wagen terug zag
Liefts van alles hadden ze een volledig nieuw exemplaar (totale wagen) opgestuurd .. en mochten ze mijne gebruiken voor andere doeleinden ;-)
Dus any suggesties wat ik zou kunnen vragen als tussenkomst zijn welkom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Met dien auto ook trouwensOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDaar wil ik wel eens een testritje mee doen!
Met dien auto ook trouwens
deze is echt knap
Comment
Comment