Oorspronkelijk geplaatst door Flyer..
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZolang ge geen stukken moet vervangen wel ja
Ik zou wel eens willen zien wat een voorbumper van een GTR moet kosten tov een voorbumper van een Porsche 911 Turbo
OMNIUM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichtenone word
OMNIUM
RACETRACK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zou wel eens willen zien wat een voorbumper van een GTR moet kosten tov een voorbumper van een Porsche 911 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenone other word
RACETRACK
OMNIUM RACETRACK!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten... ultimately leads to:
OMNIUM RACETRACK!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGe gaat me toch ni zeggen da zo ne bumper meer kost dan 10% van de prijs van die kar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenIn de nieuwste auto motor und sport staat er een een vergelijkende test tussen de GTR, de Porsche Turbo facelift en de Audi R8 V10. In die test wint de nissan nipt van de turbo en de audi eindigt als laatste. Ik denk dat nissan een zeer goeie sportwagen gemaakt heeft en zeker al als je kijkt naar de prijs. Hij is bijna de helft goedkoper als bovengenoemde concurrenten.
De Nissan wint vooral van de Porsche omdat 'ie vergelijkbare prestaties neerzet tegen een gigantisch veel lagere aanschafprijs. Als je de auto's vergelijkt zonder de prijs in rekening te nemen (niemand doet dat, da's waar), dan wint de Nissan niet.
Ge moet dat wat duiden, vind ik, anders wordt niet de ganse waarheid verteld.
Imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenTegenwoordig zijn Porsche Turbo's voor janetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenTegenwoordig zijn Porsche Turbo's voor janetten.
ja, vanaf dat ze 4wd kregen en 2 direct reagerende turbo's en tractioncontrol etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenIn de nieuwste auto motor und sport staat er een een vergelijkende test tussen de GTR, de Porsche Turbo facelift en de Audi R8 V10. In die test wint de nissan nipt van de turbo en de audi eindigt als laatste. Ik denk dat nissan een zeer goeie sportwagen gemaakt heeft en zeker al als je kijkt naar de prijs. Hij is bijna de helft goedkoper als bovengenoemde concurrenten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenSteek er keramische remmen op en ie remt iedereen naar huis.
Is natuurlijk wel wat kostelijker...
Comment
-
uit dat artikel van hierboven:
Total Body Repair Costs: $3,500 (paid by at-fault driver's insurance)
Total Routine Maintenance Costs (over 15 months): $3,953.58
Additional Maintenance Costs: $4,334.56
Warranty Repairs: 6
Non-Warranty Repairs: 5 — windshield, three sets of tires, body damage
Scheduled Dealer Visits: 6
Unscheduled Dealer Visits: 10
Days Out of Service: 67 (37 + 30 for body damage estimate/repair)
Breakdowns Stranding Driver: 0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten"Bie schnellen runden auf der Nordschleife im Rahmen eines Vergleichestestes uberhitze das Getriebe so stark, dass der GT-R nur noch im Notlaufprogramm an die Box humpelte."
bron : AMS
Playstation mode FAIL
Comment
Comment