Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
    Wat een geween, voer misschien een gelijke kansen beleid!
    So true
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Zolang ge geen stukken moet vervangen wel ja
      Ik zou wel eens willen zien wat een voorbumper van een GTR moet kosten tov een voorbumper van een Porsche 911 Turbo
      one word
      OMNIUM

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichten
        one word
        OMNIUM
        one other word
        RACETRACK

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Ik zou wel eens willen zien wat een voorbumper van een GTR moet kosten tov een voorbumper van een Porsche 911 Turbo
          Ikke ni!

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            one other word
            RACETRACK
            ... ultimately leads to:
            OMNIUM RACETRACK!!!

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
              ... ultimately leads to:
              OMNIUM RACETRACK!!!
              Ge gaat me toch ni zeggen da zo ne bumper meer kost dan 10% van de prijs van die kar?

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Ge gaat me toch ni zeggen da zo ne bumper meer kost dan 10% van de prijs van die kar?
                Ow ow ow! Ge moet wel zorgen dat ge meer dan dat stuk bumper verreneweert he!

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                  In de nieuwste auto motor und sport staat er een een vergelijkende test tussen de GTR, de Porsche Turbo facelift en de Audi R8 V10. In die test wint de nissan nipt van de turbo en de audi eindigt als laatste. Ik denk dat nissan een zeer goeie sportwagen gemaakt heeft en zeker al als je kijkt naar de prijs. Hij is bijna de helft goedkoper als bovengenoemde concurrenten.
                  Een vergelijkende test wordt verkracht als je naar het eindresultaat kijkt zonder stil te staan bij de cijfers, en een beetje te interpreteren.

                  De Nissan wint vooral van de Porsche omdat 'ie vergelijkbare prestaties neerzet tegen een gigantisch veel lagere aanschafprijs. Als je de auto's vergelijkt zonder de prijs in rekening te nemen (niemand doet dat, da's waar), dan wint de Nissan niet.

                  Ge moet dat wat duiden, vind ik, anders wordt niet de ganse waarheid verteld.

                  Imo.

                  Comment


                  • Tegenwoordig zijn Porsche Turbo's voor janetten.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      Tegenwoordig zijn Porsche Turbo's voor janetten.
                      Das een goei

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Tegenwoordig zijn Porsche Turbo's voor janetten.

                        ja, vanaf dat ze 4wd kregen en 2 direct reagerende turbo's en tractioncontrol etc.
                        Porsche 911 Turbo S (1987):

                        Mazda Miata MX5 (1991) DAILY:

                        BMW E30 325i ///M (circuit/ring-auto):

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                          In de nieuwste auto motor und sport staat er een een vergelijkende test tussen de GTR, de Porsche Turbo facelift en de Audi R8 V10. In die test wint de nissan nipt van de turbo en de audi eindigt als laatste. Ik denk dat nissan een zeer goeie sportwagen gemaakt heeft en zeker al als je kijkt naar de prijs. Hij is bijna de helft goedkoper als bovengenoemde concurrenten.
                          De Audi R8 V10 kwam er als laatste uit mede door de waardeloze remmen volgens deze test hier:

                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                          Comment


                          • Steek er keramische remmen op en ie remt iedereen naar huis.

                            Is natuurlijk wel wat kostelijker...

                            Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                            Comment


                            • Zo blijf je gaan natuurlijk.
                              Dan hebben de andere wagens ook recht op een upgrade en dan is de R8 weer laatste

                              Comment


                              • het zijn alledrie prachtwagens, kunnen we het daar nu gewoon niet over eens zijn ??

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Steek er keramische remmen op en ie remt iedereen naar huis.

                                  Is natuurlijk wel wat kostelijker...
                                  Die blijken ook niet geweldig te zijn.

                                  Comment


                                  • "Bie schnellen runden auf der Nordschleife im Rahmen eines Vergleichestestes uberhitze das Getriebe so stark, dass der GT-R nur noch im Notlaufprogramm an die Box humpelte."

                                    bron : AMS

                                    Playstation mode FAIL

                                    Comment


                                    • uit dat artikel van hierboven:

                                      Total Body Repair Costs: $3,500 (paid by at-fault driver's insurance)
                                      Total Routine Maintenance Costs (over 15 months): $3,953.58
                                      Additional Maintenance Costs: $4,334.56

                                      Warranty Repairs: 6
                                      Non-Warranty Repairs: 5 — windshield, three sets of tires, body damage
                                      Scheduled Dealer Visits: 6
                                      Unscheduled Dealer Visits: 10
                                      Days Out of Service: 67 (37 + 30 for body damage estimate/repair)
                                      Breakdowns Stranding Driver: 0

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        "Bie schnellen runden auf der Nordschleife im Rahmen eines Vergleichestestes uberhitze das Getriebe so stark, dass der GT-R nur noch im Notlaufprogramm an die Box humpelte."

                                        bron : AMS

                                        Playstation mode FAIL
                                        Er is er ééntje gefrustreerd aan 't worden hali halo!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X