Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Hij had hem beter niet gespiegeld.

Comment

• Als dat een jap is , staat het stuur wel aan de juiste kant, dus niets gespiegelt, behalve de reklame

Comment

• zo kan je lezen wat erop staat

Comment

• Is niet gespiegeld, zie nr plaat.

Comment

• Wat ik al zei dus

Comment

• Targa tasmania 2009.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                    Hij had hem beter niet gespiegeld.
                    Is typisch Japans. Dan is de auto identiek bestickerd aan beide zijden

Comment

• Da's toch een PS?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Da's toch een PS?
                        Wat Joris bedoelt: Ze maken gewoon 2 stickers en plakken die op de wagen, maar ze doen geen moeite om 2 "verschillende" stickers te maken . Dus 1 kant is wel goed , de andere kant niet . speigel-effect.

alé denk ik he
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• No BS ?

Comment

• Ik weet het niet Alex, maar zouden die klevers dan niet aan beide zijden moeten kleven of zo?
                            Ik denk dat ze dat gewoon doen om speciaal te zijn

Comment

• Ook GReddy maakt gerief voor de GT-R

The Nissan R35 GTR is a very efficient machine in stock form. And for stock boost levels the GReddy GTR Intercooler upgrade offers moderate...
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Ik denk dat ze dat gewoon doen om speciaal te zijn
                                Misschien zijn de jappen zoals mij en storen ze zich aan iets dat niet symmetrisch is, al moeten ze daarvoor 1 kant van hun auto in spiegelbeeld beplakken.

Comment

• Comment

• Kunnen 2 kinderen een beetje deftig plaatsnemen op de achterbank?
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                      Knappe velg voor een GT-R!

Comment

• Mooiste uitlaatgeluid van een GTR IMO
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Kunnen 2 kinderen een beetje deftig plaatsnemen op de achterbank?
                                          Kids: JA er zijn zelfs isofix bevestigingen aanwezig ;-)
                                          Volwassenen ..: niet aangewezen, soms gaat er bij mij iemand achteraan zitten maar das niet voor lange ritten

Comment

Working...
                                          X