Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Supermooi spul weer van mine's

Comment

• Idd prachtig spul !!! Spijtig dat de prijzen beetje aan de hoge kant zijn....

Comment

• die titanium uitlaten zijn mooi.

Comment

• Knappe mods!

Op een échte dreamcar!

Comment

• sinds vorige week voor de eerste maal een gt-r gezien.
            maar nu zie ik hem wel bijna dagelijks in aalst. ik vermoed de eigenaar van de game mania store, want hij staat steeds ginds geparkeerd. eerst een gele beetle dan een gele 350Z GT en nu dus de gt-r
            wimoptiek.be op

Comment

• ne gele?
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                ne gele?
                neen
                en muisgrijze met antraciet velgen.
                viel me op hoe groot deze wel is. op foto lijkt die precies kleiner. iets wat net omgekeerd is bij een F40, daar verschiet ik telkens weer hoe klein die is.
                wimoptiek.be op

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    neen
                    en muisgrijze met antraciet velgen.
                    viel me op hoe groot deze wel is. op foto lijkt die precies kleiner. iets wat net omgekeerd is bij een F40, daar verschiet ik telkens weer hoe klein die is.
                    kom jij zo veel F40's tegen?
                    nee serieus,de enige keer dat ik een F40 gezien heb vond ik hem net erg breed en groot,wel zeer lang geleden...

Comment

• gtr-035 net gespot onderweg
                      of 035-gtr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                        kom jij zo veel F40's tegen?
                        nee serieus,de enige keer dat ik een F40 gezien heb vond ik hem net erg breed en groot,wel zeer lang geleden...
                        neen kom ze niet veel tegen
                        maar als ik ééntje tegenkom (meestal in een garage) verschiet ik telkens weer van dat korte snuitje. op foto toont die veel langer
                        wimoptiek.be op

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• heeft er iemand van hier een gtr in de prak gereden?
                              staat er een te koop bij de schadewagens.

er is zo te zien al het een en ander aan aangepast

Last edited by BARTVDS; 12/07/2010, 03:48. Reden: link

Comment

• Die motorkap die zo omhoog springt bij impact, was dat geen grapke van 15000 euro om te laten fixen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Die motorkap die zo omhoog springt bij impact, was dat geen grapke van 15000 euro om te laten fixen?

15000 voor nen kapoo?? is het ene van goud of titanium?

is toch maar mechanisme vervangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                    15000 voor nen kapoo?? is het ene van goud of titanium?

is toch maar mechanisme vervangen
                                    Ik herinner me nog zoiets vanop eoa Engels forum. Dat is een speciaal systeem om voetgangers te beschermen bij impact of zoiet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Ik herinner me nog zoiets vanop eoa Engels forum. Dat is een speciaal systeem om voetgangers te beschermen bij impact of zoiet.

ze zouden het er van mij mogen aflaten als de auto dan 15000€ goedkoper is
                                      voetgangers genoeg in de wereld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                        ze zouden het er van mij mogen aflaten als de auto dan 15000€ goedkoper is
                                        voetgangers genoeg in de wereld
                                        A UK driver took his Nissan GT-R head-first into a stopped-too-fast van's tow hitch. It caused what you'd think would be fairly minor damage, until you count the pedestrian safety system going off. Total repair bill? An astonishing $18,355!

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X