Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWasser mis met 't stuur? Toch mooi? En handig voor met racegloves.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk vind de overgang tussen de cirkel en het hart helemaal niet mooi/vloeiend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk vind de overgang tussen het alcantara en het andere materiaal alles behalve geslaagd (op het stuur).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk vind de overgang tussen de cirkel en het hart helemaal niet mooi/vloeiend.
Doet wel denken aan de racestuurtjes van weleer. Vind 't maf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenZiet er idd cool uit maar kan me niet inbeelden dat dit gemakkelijk zit voor een langere rit naar een verder circuit. Steve jij hebt ongeveer zo'n kuipjes, viel dat wat mee die roadtrip?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenComfort hangt samen met pasvorm, niet zozeer met de harde materialen/looks. In mijn GT3 zit ik bvb naar mijn gevoel heel comfortabel en als gegoten. Nadeel is dus wel dat de kuipjes in kwestie van de eerste keer goed moeten aanvoelen want je eens verzetten is uiteraard niet aan de orde...
Trek nekeer de zitting uit uw kuipen ( zit met velcro vast) en ga dan eens een toerke van 250km doen
Comment
Comment