Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Last edited by Timmie; 12/11/2010, 17:32.
-
jama, de GTR is een machien dat bekend staat om zijn goeie baanligging, zelfs de velgen zijn op zoon manier ontwopren zodat banden er tijdens het hardere bochtenwerk minder snel zou afglijden.
dan dan ga je dat allemaal teniet doen voor een stel oversized velgen met getrokken bandjes erop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDie zijn interieur staat me al wat meer aan:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDie zijn interieur staat me al wat meer aan:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSuperknap interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtener is trouwens een nieuwe versie van de GTR onderweg, zo las ik ergens?
Comment
-
Lijkt me toch een verbeterde versie voor 2011.
Comment
-
De update blijkt wel wat meer dan kerstverlichting te zijn ...
Dus jij dacht dat het om slechts een suffe LED-update ging? Nee hoor, Nissan bouwt met de GT-R facelift gewoon haar voorsprong nog verder uit. De Ferrari 458 Italia (3.4), Porsche GT2 RS(3.2), Audi R8 GT (3.6) en zelfs Ferrari 599 GTO (3.4!) kunnen inpakken. Schokkend. Een klein maandje geleden was de update officieel. Om […]
Dus jij dacht dat het om slechts een suffe LED-update ging? Nee hoor, Nissan bouwt met de GT-R facelift gewoon haar voorsprong nog verder uit. De Ferrari 458 Italia (3.4), Porsche GT2 RS(3.2), Audi R8 GT (3.6) en zelfs Ferrari 599 GTO (3.4!) kunnen inpakken. Schokkend. Een klein maandje geleden was de update officieel. Om Porsche te laten zien dat de 997-II update nog steeds niet voldeed gooide Nissan er ook maar een update tegenaan. Meer vermogen, minder luchtweerstand. Misschien wel het belangrijkst: het feit dat nu eindelijk de versnellingsbak met de krachten overweg kan. Zowel het schakelmechanisme als de launch-control zouden flink beter moeten presteren.
Comment
Comment