Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het extra vermogen en verbeterde interne onderdelen waren toch al weken geleden aangekondigd?

Comment

• Volgens evo kun je uw prefacelift binnenbrengen bij Nissan en alles laten aanpassen zodat hij volledig hetzelfde is als de facelift. Evo is ook wel enorm te spreken over de facelift, ze zeggen dat hij aanvoelt als een volledig nieuwe wagen en hij een nog betere baanliggen heeft

Comment

• T'is toch een snoepje dat karretje

Comment

• Da filmke met die acceleratie is

Comment

• Bwa zolang het niet onder de 2 seconden naar 100 km / u is hou ik het wel bij de mijne

Comment

• De mijne is nu trager van 0-100

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                De mijne is nu trager van 0-100
                En van 100 tot supersonisch?

Comment

de LC van Cobb al geprobeerd
                  3700rpm naar het schijnt

daarmee zul je wel onder de 3 geraken

Comment

Van 100 tot 0 in 1 seconde gedaan? Of wat is er gebeurd?
                    EDIT : je hebt hem nog, ik dacht dat hij weg was.. ignore the above.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                      En van 100 tot supersonisch?
                      In 1 woord: belachelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichten
                      de LC van Cobb al geprobeerd
                      3700rpm naar het schijnt

daarmee zul je wel onder de 3 geraken
                      Ik kan nu zelf instellen hoeveel RPM de LC maakt. Maar ik gebruik enkel de originele LC2 (de minst snelle maar tegelijk ook minst agressieve voor de boite).

Als ik hem op LC4 zou zetten dan vrees ik dat ik mijn boite mag bijéén gaan rapen.

En dan nog, hij zoekt naar tractie in 4de dus zonder aangepaste banden een LC doen van ongeveer 4000RPM gaat alleen resulteren in verlies van rubber

Comment

In 1 woord: belachelijk.

Ik kan nu zelf instellen hoeveel RPM de LC maakt. Maar ik gebruik enkel de originele LC2 (de minst snelle maar tegelijk ook minst agressieve voor de boite).

Als ik hem op LC4 zou zetten dan vrees ik dat ik mijn boite mag bijéén gaan rapen.

En dan nog, hij zoekt naar tractie in 4de dus zonder aangepaste banden een LC doen van ongeveer 4000RPM gaat alleen resulteren in verlies van rubber
                        dat is waar maar normaal gezien zou de TC dat onder controle moeten houden
                        wat nu ook gebeurt bij de MY2012
                        eerste is 63% van tweede (68-108km/h)
                        in tweede kun je ongeveer 0.75 tot 0.85g halen met je 600pk
                        dus eigenlijk veel meer dan 1g in eerste
                        dus moet je TC dat verhinderen en je onder de 1g houden in eerste
                        maar dit vanaf o km/h dus heb je een LC nodig van meer de 3200 tpm want daaronder heb je veel minder koppel
                        de LC1 was zonder TC en daar werden er reeds tijden van 3.2-3.4 gemeten
                        met inderdaad veel wielspin
                        kijk naar porsche turbo (LC met TC en bijna niets van wielspin maw vermogen in eerste wordt onder de 1g gehouden)
                        weet natuurlijk niet of de cobb LC met of zonder TC is
                        zonder zou inderdaad resulteren in nieuwe banden zonder effect

aangezien nissan 4 jaar nodig heeft gehad om zoiets te ontwerpen (waarschijnlijk naar porsche gekeken) zal die LC van cobb misschien niet zo efficiënt zijn
                        Last edited by ; 18/11/2010, 13:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichten
                          dat is waar maar normaal gezien zou de TC dat onder controle moeten houden
                          wat nu ook gebeurt bij de MY2012
                          eerste is 63% van tweede (68-108km/h)
                          in tweede kun je ongeveer 0.75 tot 0.85g halen met je 600pk
                          dus eigenlijk veel meer dan 1g in eerste
                          dus moet je TC dat verhinderen en je onder de 1g houden in eerste
                          maar dit vanaf o km/h dus heb je een LC nodig van meer de 3200 tpm want daaronder heb je veel minder koppel
                          de LC1 was zonder TC en daar werden er reeds tijden van 3.2-3.4 gemeten
                          met inderdaad veel wielspin
                          kijk naar porsche turbo (LC met TC en bijna niets van wielspin maw vermogen in eerste wordt onder de 1g gehouden)
                          weet natuurlijk niet of de cobb LC met of zonder TC is
                          zonder zou inderdaad resulteren in nieuwe banden zonder effect

aangezien nissan 4 jaar nodig heeft gehad om zoiets te ontwerpen (waarschijnlijk naar porsche gekeken) zal die LC van cobb misschien niet zo efficiënt zijn
                          En wat gebeurt er als je dat doet met +1K Nm koppel?
                          Ik doe nu bvb 100-200 in 5.1 sec. en dat terwijl hij in 3de en 4de met momenten nog aan 't zoeken is naar tractie

Btw, ik denk dat den Box wat flipte op de G-krachten:
                          PkAccelG 4.34G

Ik werd er wel wat ijl van in mijne kop maar dat is
                          A. normaal (want zo ben ik)
                          B. een beetje erover

LOL

Comment

• 100-200 in 5.1...als je dus een goede launch doet 0-200 in ~8.5 seconden?

Comment

• Om een vergelijk te maken (100-200):
                              4.6 - Hayabusa (stock)
                              4.8 – Veyron
                              5.0 – Ducati 1098 S
                              5.3 – Koenigsegg CCX
                              5.7 – Koenigsegg CCR
                              6.1 - Mclaren F1
                              6.2 - Pagani Zonda F
                              6.4 - RUF RT-12
                              6.4 - Carrera GT
                              6.6 - SLR 722
                              6.7 - Enzo
                              6.8 - GTB 599
                              7.2 - SLR
                              7.8 - Murci LP640
                              7.9 - C6 Z06
                              8.0 - Ford GT

Comment

• Alcons zullen van pas komen als je met dat geweld aan 300km/u op Les Combes afstormt

Heb zo ook een vermoeden dat de bandenboer content zal zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  Alcons zullen van pas komen als je met dat geweld aan 300km/u op Les Combes afstormt

Heb zo ook een vermoeden dat de bandenboer content zal zijn
                                  Ik heb een trackmap laten schrijven maar vind de boost nog steeds te agressief momenteel. Ik heb ze nu juist een nieuwe map laten schrijven waar de boost in map 1 & 2 een stukje lager ligt en de schakel percentages wat uitgestreken zijn.

Ik heb ook opgemerkt dat ik na 100km een halve bak naft kwijt was.

Comment

Ik heb ook opgemerkt dat ik na 100km een halve bak naft kwijt was.

Comment

Ik dacht nochtans: hoe groter de injectoren en hoe meer benzineleidingen hoe lager het verbruik?!?

Comment

Ik dacht nochtans: hoe groter de injectoren en hoe meer benzineleidingen hoe lager het verbruik?!?
                                        Foutieve gedachtengang

Mogen we hier binnenkort filmpjes verwachten genre 'Wa een machieeeen! Da marcheeert!' ?

Edith zegt zo'n soort filmpje
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        Last edited by ; 18/11/2010, 15:10.

Comment

Foutieve gedachtengang

Mogen we hier binnenkort filmpjes verwachten genre 'Wa een machieeeen! Da marcheeert!' ?

Edith zegt zo'n soort filmpje
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          Ik dacht al zoiets

Ik peins dat de Rt12 een beetje te traag is nu

Comment

Working...
                                          X