Het extra vermogen en verbeterde interne onderdelen waren toch al weken geleden aangekondigd?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Volgens evo kun je uw prefacelift binnenbrengen bij Nissan en alles laten aanpassen zodat hij volledig hetzelfde is als de facelift. Evo is ook wel enorm te spreken over de facelift, ze zeggen dat hij aanvoelt als een volledig nieuwe wagen en hij een nog betere baanliggen heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDe mijne is nu trager van 0-100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDe mijne is nu trager van 0-100
3700rpm naar het schijnt
daarmee zul je wel onder de 3 geraken
Comment
-
EDIT : je hebt hem nog, ik dacht dat hij weg was.. ignore the above.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenEn van 100 tot supersonisch?
Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichtende LC van Cobb al geprobeerd
3700rpm naar het schijnt
daarmee zul je wel onder de 3 geraken
Als ik hem op LC4 zou zetten dan vrees ik dat ik mijn boite mag bijéén gaan rapen.
En dan nog, hij zoekt naar tractie in 4de dus zonder aangepaste banden een LC doen van ongeveer 4000RPM gaat alleen resulteren in verlies van rubber
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIn 1 woord: belachelijk.
Ik kan nu zelf instellen hoeveel RPM de LC maakt. Maar ik gebruik enkel de originele LC2 (de minst snelle maar tegelijk ook minst agressieve voor de boite).
Als ik hem op LC4 zou zetten dan vrees ik dat ik mijn boite mag bijéén gaan rapen.
En dan nog, hij zoekt naar tractie in 4de dus zonder aangepaste banden een LC doen van ongeveer 4000RPM gaat alleen resulteren in verlies van rubber
wat nu ook gebeurt bij de MY2012
eerste is 63% van tweede (68-108km/h)
in tweede kun je ongeveer 0.75 tot 0.85g halen met je 600pk
dus eigenlijk veel meer dan 1g in eerste
dus moet je TC dat verhinderen en je onder de 1g houden in eerste
maar dit vanaf o km/h dus heb je een LC nodig van meer de 3200 tpm want daaronder heb je veel minder koppel
de LC1 was zonder TC en daar werden er reeds tijden van 3.2-3.4 gemeten
met inderdaad veel wielspin
kijk naar porsche turbo (LC met TC en bijna niets van wielspin maw vermogen in eerste wordt onder de 1g gehouden)
weet natuurlijk niet of de cobb LC met of zonder TC is
zonder zou inderdaad resulteren in nieuwe banden zonder effect
aangezien nissan 4 jaar nodig heeft gehad om zoiets te ontwerpen (waarschijnlijk naar porsche gekeken) zal die LC van cobb misschien niet zo efficiënt zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichtendat is waar maar normaal gezien zou de TC dat onder controle moeten houden
wat nu ook gebeurt bij de MY2012
eerste is 63% van tweede (68-108km/h)
in tweede kun je ongeveer 0.75 tot 0.85g halen met je 600pk
dus eigenlijk veel meer dan 1g in eerste
dus moet je TC dat verhinderen en je onder de 1g houden in eerste
maar dit vanaf o km/h dus heb je een LC nodig van meer de 3200 tpm want daaronder heb je veel minder koppel
de LC1 was zonder TC en daar werden er reeds tijden van 3.2-3.4 gemeten
met inderdaad veel wielspin
kijk naar porsche turbo (LC met TC en bijna niets van wielspin maw vermogen in eerste wordt onder de 1g gehouden)
weet natuurlijk niet of de cobb LC met of zonder TC is
zonder zou inderdaad resulteren in nieuwe banden zonder effect
aangezien nissan 4 jaar nodig heeft gehad om zoiets te ontwerpen (waarschijnlijk naar porsche gekeken) zal die LC van cobb misschien niet zo efficiënt zijn
Ik doe nu bvb 100-200 in 5.1 sec. en dat terwijl hij in 3de en 4de met momenten nog aan 't zoeken is naar tractie
Btw, ik denk dat den Box wat flipte op de G-krachten:
PkAccelG 4.34G
Ik werd er wel wat ijl van in mijne kop maar dat is
A. normaal (want zo ben ik)
B. een beetje erover
LOL
Comment
-
Om een vergelijk te maken (100-200):
4.6 - Hayabusa (stock)
4.8 – Veyron
5.0 – Ducati 1098 S
5.3 – Koenigsegg CCX
5.7 – Koenigsegg CCR
6.1 - Mclaren F1
6.2 - Pagani Zonda F
6.4 - RUF RT-12
6.4 - Carrera GT
6.6 - SLR 722
6.7 - Enzo
6.8 - GTB 599
7.2 - SLR
7.8 - Murci LP640
7.9 - C6 Z06
8.0 - Ford GT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAlcons zullen van pas komen als je met dat geweld aan 300km/u op Les Combes afstormt
Heb zo ook een vermoeden dat de bandenboer content zal zijn
Ik heb ook opgemerkt dat ik na 100km een halve bak naft kwijt was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk heb ook opgemerkt dat ik na 100km een halve bak naft kwijt was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk dacht nochtans: hoe groter de injectoren en hoe meer benzineleidingen hoe lager het verbruik?!?
Mogen we hier binnenkort filmpjes verwachten genre 'Wa een machieeeen! Da marcheeert!' ?
Edith zegt zo'n soort filmpje
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenFoutieve gedachtengang
Mogen we hier binnenkort filmpjes verwachten genre 'Wa een machieeeen! Da marcheeert!' ?
Edith zegt zo'n soort filmpje
+ YouTube Video
Ik peins dat de Rt12 een beetje te traag is nu
Comment
Comment