Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Ik dacht al zoiets

Ik peins dat de Rt12 een beetje te traag is nu
    Passeer anders eens langs de Nayer. Stradge en ik zullen wel fungeren als cameraman

Comment

Ik dacht nochtans: hoe groter de injectoren en hoe meer benzineleidingen hoe lager het verbruik?!?
      Enkel als er een Europese nummerplaat voor de intercooler hangt

Comment

En wat gebeurt er als je dat doet met +1K Nm koppel?
        Ik doe nu bvb 100-200 in 5.1 sec. en dat terwijl hij in 3de en 4de met momenten nog aan 't zoeken is naar tractie
        in derde nog steeds 1g, dus normaal
        in vierde nog steeds meer koppel als ik in 2de en heb ook last van tractieverlies

al eens een launch gedaan vertrekkende van 2de

hebben ze bij GTC nog niet gedacht om die 850 awhp te halen bij 8500rpm
        daarmee direct een aantal problemen opgelost

proficiat by the way

wat is er terug allemaal versterkt?
        Last edited by ; 18/11/2010, 18:56.

Comment

Ik doe nu bvb 100-200 in 5.1 sec. en dat terwijl hij in 3de en 4de met momenten nog aan 't zoeken is naar tractie
          wtfffffffffff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Enkel als er een Europese nummerplaat voor de intercooler hangt
            Dees gaat te ver!

Ik ga een FB-groep opstarten: Wij hangen de Europese plaat achter de intercooler!

Comment

Ik heb een trackmap laten schrijven maar vind de boost nog steeds te agressief momenteel. Ik heb ze nu juist een nieuwe map laten schrijven waar de boost in map 1 & 2 een stukje lager ligt en de schakel percentages wat uitgestreken zijn.

Ik heb ook opgemerkt dat ik na 100km een halve bak naft kwijt was.
              Werner-verbruik noemt dat.
              Zeer impressionant Rami. Dit is wel de snelste die je ooit had ondertussen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                Werner-verbruik noemt dat.
                Zeer impressionant Rami.
                Pfff. Als ik een gat in mijne naftbak maak moet ik nog ni rijden en ik verbruik nog veel meeer!

Zo impressionant is da dus ni

Comment

• Ik had het - natuurlijk - over de prestaties van de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Pfff. Als ik een gat in mijne naftbak maak moet ik nog ni rijden en ik verbruik nog veel meeer!

Zo impressionant is da dus ni
                    Waar moet ik dat gat juist maken? PM mag hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Dit is wel de snelste die je ooit had ondertussen zeker?
                      Wel, als je rekent dat de gemiddelde Veyron in 2.7 aan 100 zit en in 7.6 aan 200 dan leert ons dat dat ik hem in het stuk van 100 naar 200 aan 't inhalen ben

Dus ja

Comment

• Zo zie je maar. Smijt daar 200k tegen en er is iets van te maken.

Comment

• *duizelt bij de cijfers van GTR666*

Comment

• Wel een PS'ke maar toch de moeite waard om te posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                              Passeer anders eens langs de Nayer. Stradge en ik zullen wel fungeren als cameraman
                              Gaarne
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                              Wel, als je rekent dat de gemiddelde Veyron in 2.7 aan 100 zit en in 7.6 aan 200 dan leert ons dat dat ik hem in het stuk van 100 naar 200 aan 't inhalen ben

Dus ja
                              WTF

Comment

Wel een PS'ke maar toch de moeite waard om te posten

Gij en uw cabrio liefde hè .. tsssssss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                  Gij en uw cabrio liefde hè .. tsssssss
                                  Neenee, die ben ik een beetje kwijtgeraakt onderweg eigenlijk
                                  Maar ik vond het wel een geslaagde PS

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                      Iemand van het forum, delou heet ie denk 'k.

Na het zien van bovenstaand topic heb ik die persoon nietmeer graag .. Zo marginaal verkracht seg !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                        Iemand van het forum, delou heet ie denk 'k.

Na het zien van bovenstaand topic heb ik die persoon nietmeer graag .. Zo marginaal verkracht seg !
                                        Delou zijne heeft nrplaat GTR-010
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• ...en niet zo'n mottig interieur. Yuk!

Comment

Working...
                                          X