Indrukken van de huidge setup trouwens?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Zeer vet! En wederom, wintersetup knapper dan zomersetup!
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIndrukken van de huidge setup trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenWintersetup is het niet écht te noemen
Nog niet eigenlijk ... zal het nieuwe seizoen moeten afwachten vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenValt er met die GTR nog te rijden in deze omstandigheden? Of is het met een serieus ei in je broek rondrijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHet is de bedoeling met de originele velgen te tracken en de BBS'en te houden voor normaal gebruik. Hij staat op Michelin PS2's nu en daar valt dus eigenlijk niet mee in de sneeuw/ijs te rijden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk BerichtenZijn deze velgen of niet?
Set hoeveel van de 25?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenZo een dikke GT-R !!!!!
Kan je je modlijst eens opsommen aub ?
Modlijst:
BBS CH velgen limited edition set 4 van 50 (oorspronkelijk maar 25)
Alcon super brake kit
Akrapovic uitlaat
Matzwarte folie
H&R spacers 150
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenInderdaad. Set 4 heb ik maar bij mij staat dat er niet op
Set 1 ligt op een Belgische GT-R
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHet is de bedoeling met de originele velgen te tracken en de BBS'en te houden voor normaal gebruik. Hij staat op Michelin PS2's nu en daar valt dus eigenlijk niet mee in de sneeuw/ijs te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenZoals Flow reeds aanhaalde BBS CH-R's maar wel customized.
Jah, maar slechte pic:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenSchoon gloryhole daar vooraan voor de Werner, gij denkt ook echt aan alles hè
Comment
Comment