Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, inderdaad.

Comment

• gloryhole = een gat dat gemaakt wordt om iets te zuigen (Werner volgens mij is dat dezelfde diameter van uw uitlaat; kwil u niet op gedachten brengen ...)

Rami ik wil wel eens foto zien van uw kerstverlichting vooraan als het donker is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corvetteboy Bekijk Berichten
        schoon gloryhole daar vooraan voor de werner, gij denkt ook echt aan alles hè

snotneus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door adrih Bekijk Berichten
          ja, inderdaad.
          ok thx.

Comment

• Comment

• Stil, jij wordt veronderstelt van nog niet te weten wat een gloryhole is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Zijn de originele velgen niet een pak zwaarder dan die CH's? Beetje stom van die dan als trackvelg te moeten gebruiken natuurlijk...
                Neen, scheelt quasi niks ... maar de originele zijn forged en deze niet. Dus behou ik liever de originele voor op circuit.

Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                Rami ik wil wel eens foto zien van uw kerstverlichting vooraan als het donker is
                Niet bepaald donker maar het geeft je wel een idee:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Neen, scheelt quasi niks ... maar de originele zijn forged en deze niet. Dus behou ik liever de originele voor op circuit.

Niet bepaald donker maar het geeft je wel een idee:
                  Bruut!

Comment

• Rami is je wrap vooraan al wat omzeep of vergis ik mij en is het steenslag in je originele lak ?

Comment

• Is idd steenslag, wordt volgende maand ofzo in orde gezet.

Comment

Is idd steenslag, wordt volgende maand ofzo in orde gezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          ROFL! Stel je voor! Moet schitterend effect geven als de wrap eraf gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                            Schoon gloryhole daar vooraan voor de Werner, gij denkt ook echt aan alles hè

Comment

Velgen zijn heel dik! Ben minder fan van de angel eyes en ledverlichting, maar das persoonlijke smaak natuurlijk. Een kameraad van mij is fotograaf en ik ben deze zomer met de test GTR van Nissan es langsgeweest om een achtergrond te shooten in zijn studio voor de site, me dunkt dat uw GTR in die studio wel een droomcombi moet zijn als je de eindfoto bekijkt hieronder...
                              Bijgevoegde Bestanden
                              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Den tijd dat Rami met zijn auto's enkel aan fotoshoots en hard rechtdoor rijden deed ligt gelukkig al even achter ons

Comment

• die onderste ledjes vind ik lelijk, maakt hem ook wat minder duister dan al de rest hem doet lijken. Verder zeer geslaagd, zelfs de angeleyes passen nog wel goed in het geheel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Den tijd dat Rami met zijn auto's enkel aan fotoshoots en hard rechtdoor rijden deed ligt gelukkig al even achter ons
                                    Ik moet volgende week naar Knokke, kan iemand me laten weten hoe ik daar geraak met de wagen?

Comment

• vind de originele velgen knapper als de bbs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                        vind de originele velgen knapper als de bbs
                                        Da's nikske maat ... ieder zijn ding hé ... den éne draagt roze onderbroeken, den andere zwarte.

Comment

Ik moet volgende week naar Knokke, kan iemand me laten weten hoe ik daar geraak met de wagen?
                                          Mechelen [B] L 6382 Richting: Brussel-Zuid [B] tot Brussel-Noord [B]
                                          Brussel-Noord [B] IC 1533 Richting: Knokke [B]

Comment

Working...
                                          X