Ja, inderdaad.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door corvetteboy Bekijk Berichtenschoon gloryhole daar vooraan voor de werner, gij denkt ook echt aan alles hè
snotneus!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZijn de originele velgen niet een pak zwaarder dan die CH's? Beetje stom van die dan als trackvelg te moeten gebruiken natuurlijk...
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk BerichtenRami ik wil wel eens foto zien van uw kerstverlichting vooraan als het donker is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNeen, scheelt quasi niks ... maar de originele zijn forged en deze niet. Dus behou ik liever de originele voor op circuit.
Niet bepaald donker maar het geeft je wel een idee:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIs idd steenslag, wordt volgende maand ofzo in orde gezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenSchoon gloryhole daar vooraan voor de Werner, gij denkt ook echt aan alles hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenBijgevoegde Bestandensigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDen tijd dat Rami met zijn auto's enkel aan fotoshoots en hard rechtdoor rijden deed ligt gelukkig al even achter ons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenvind de originele velgen knapper als de bbs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk moet volgende week naar Knokke, kan iemand me laten weten hoe ik daar geraak met de wagen?
Brussel-Noord [B] IC 1533 Richting: Knokke [B]
Comment
Comment