Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
gaat ge weer ewa showen daar gelijk nen echten!! ik ben daar eens op launch control vertrokken voor e terraske vol met van da speciaal volk...maar dat vonden ze niet echt zo leuk !!
Volgens mij heeft die persoon ook een speciaal getunede Mercedes Vito .. ???
Iedereen zal wel één of meerdere jeugdzonden hebben zeker, nu dat diene schone tijd voor mij al een ruime tijd gepasseerd is, lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat ik me nog aan zo'n dergelijk project waag. Nu als je een beeld wilt van de eigenaar van de gtr-035 en mijzelf, dan ben ik een lange lat en hij een kort stompje,...
ps mijn gtr is niet te koop, heeft nog steeds zijn originele kleur en is niet beplakt(wat ik wel geil vind oeps.)
Ik moet volgende week naar Knokke, kan iemand me laten weten hoe ik daar geraak met de wagen?
Da's makkelijk! Op zaterdagmiddag heb je een steeds terugkerend meteorologisch fenomeen: al die naar Knokke sjeezende SUV's creëren een luchtstroom daarheen, dus: volg de SUV-slipstream, da's de richting waarin uw kar 't minste verbruikt!
Comment