Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenThere is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe Franse overheid stuurt nog een factuur voor het 15m noordoostwaarts verplaatsen van het circuit door dat koppel van jou.
PS: Dat groen ding in die quotes ... spel heeft 1200PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk BerichtenOp deze platen ziet hij er toch net uit, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
PS: Dat groen ding in die quotes ... spel heeft 1200PK
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk BerichtenWanneer kunnen we u en svm eens zien op Santa Pod
of is ie alleen voor trackdays?
ps: setje hoosier tires opleggen, zal u 0-100 wel sneller zijn dan standaard
Ik wil best nog wel eens een spurtje mee doen maar ander banden en toestanden daar begin ik niet mee. Bij mij gaat het niet om records te breken hé
Comment
-
Quote van David Yu over zijn laatste artikel in EVO magazine
Oorspronkelijk geplaatst door David.YuI didn't have space to mention that I also had a brief drive in Rami's 850R and I just need to say that the combo of milder Jun cams, KW V3 coil overs and the Alcon BBK was utterly mind-blowing. Simply the best car I have ever driven. Period.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenQuote van David Yu over zijn laatste artikel in EVO magazine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk BerichtenWanneer kunnen we Gojira eens komen bewonderen op een track?
Dees week op Ecuyers.
Binnen 3 weken op Francorchamps.
Etc ;-)
Comment
Comment