Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rangeev Bekijk Berichten
    in Hengelo staan een paar te koop....
    ik zit alleen met onderhoud: elke keer moet je naar Amsterdam of hengelo
    Dat zijn dan wel leuke ritjes.

Comment

• the red Nissan GT-R you´re searching for is on the stock.
      Pre owner of the car was Nissan Headquarter in Germany.
      The condition of the car is very good.

The Services were done.
      You can import this car.
      We keep 19% of the german vat as a bail and after I get a copy of the Belgium registration from you then you get the 19% vat back.

Is dit normale gang van zaken??
      Last edited by ; 15/10/2012, 15:03.

Comment

• Ja .
        Heb dat ook al zo gedaan .

Comment

• Ik ben niet volledig mee?
          Moet je dan hier 21% btw ook nog betalen op de auto?

Als die ouder dan 6 maand is en meer dan 5000km heeft moet dat toch niet dacht ik?

Comment

• Gisteren reeds er een splinternieuwe GTR naast me op de ring van Antwerpen..... blijft echt impressionant.....maar was met nummeplaathouder van Beerens OIN..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
              Ik ben niet volledig mee?
              Moet je dan hier 21% btw ook nog betalen op de auto?

Als die ouder dan 6 maand is en meer dan 5000km heeft moet dat toch niet dacht ik?
              Als je een BTW nummer hebt kan je ginder de auto "Netto" betalen .

Als je geen BTW nummer hebt moet je ofwel de BTW betalen in duitsland of Belgie .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                Ik zeg niet dat er wat mis mee is, maar ik had begrepen dat vanaf 2010 er de nodige verbeteringen doorgevoerd waren, ook op versnellingsbak gebied, vandaar.
                Modeljaar 2010 is al vanaf productie zomer 2009.

Oorspronkelijk geplaatst door rangeev Bekijk Berichten
                in Hengelo staan een paar te koop....
                ik zit alleen met onderhoud: elke keer moet je naar Amsterdam of hengelo
                Idem in België. Met z'n allen naar Overijse. Je zal maar in De Panne wonen. Al dacht ik dat er binnen de garantieperiode een soort 'red carpet service' was à la Lexus (halen en terugbrengen). Al zal je daar bottom line ook wel dik voor betalen natuurlijk.
                2.0 JTDm

Comment

• Comment

• Geniale auto
                    Die mensen die aan de ontwikkeling hebben gewerkt van de GTR hebben buitengewoon werk geleverd.
                    Hij is veel goedkoper dan andere supercars en laat ze bijna allemaal ver 8er hem.
                    Last edited by ; 20/10/2012, 21:19.

Comment

• Comment

• Heb er eentje te leen voor een paar dagen : een Black Edition :

Heb er eerlijk gezegd wat een dubbel gevoel over (heb er nu een 100-tal km mee gereden) :

ENERZIJDS :

- absoluut schitterend !
                        - elektronica doet alles voor je
                        - zeer baanvast
                        - zeer veel vermogen/koppel
                        - bijzonder snel
                        - laat zich zeer makkelijk rijden
                        - zal je enkel positief verrassen (zolang je de elektronische snufjes laat aanstaan)
                        - behoorlijk comfortabel
                        - vrij ruime koffer (als dit een vereiste zou zijn bij een sportwagen)

ANDERZIJDS :

- de elektronica doet alles voor je, is soms niet leuk, zelfs niet als je schakelt met de 'flappy paddles'
                        - is geen sportwagen 'pur sang' : teveel elektronica !
                        - rij-ervaring valt soms wat tegen : 120 km/u voelt slechts 60 km/u aan, dan is een kart aan 50 km/u leuker
                        - zoals elke 4x4 hoor je de vierwielaandrijving, alsof je cardanas letterlijk hoort
                        - is zwaar en voelt ook behoorlijk zwaar aan
                        - voelt soms 'lomp'

BESLUIT : bijzonder indrukwekkend wat die Japanners voor elkaar krijgen, maar in mijn ogen te perfect om nog echt leuk te zijn.

Comment

• Geef mij maar een RS6 berline dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                            Heb er eentje te leen voor een paar dagen : een Black Edition :
                            Ik wil er ook wel eentje 'te leen' voor een paar dagen, hoe forceer je dat?

Vind je deze wagen geschikt voor dagelijks gebruik (bedoel omvang, breedte, verbruik,...)?

Comment

• Denk dat de GT-R een van de meest dagdagelijks te gebruiken supersportwagen is. Qua afmetingen valt hij prima mee en het verbruik hebt ge grotendeels zelf in de hand.

Comment

• Minder dan 13 -14 liiter lijkt me zelfs in bompa stijl moelijk haalbaar. Maar dat weet je met zon wagen.

Comment

• klopt, als je genoeg budget hebt voor de naft, is hij dagelijks bruikbaar. Iedere sportwagen verbruikt veel maar deze om te meer als je de paardjes gebruikt!

Heb de mijne verkocht om de redenen "anderzijds" zoals bzguy zo omschrijft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door delou Bekijk Berichten
                                    klopt, als je genoeg budget hebt voor de naft, is hij dagelijks bruikbaar. Iedere sportwagen verbruikt veel maar deze om te meer als je de paardjes gebruikt!

Heb de mijne verkocht om de redenen "anderzijds" zoals bzguy zo omschrijft
                                    Rij je nu Porsche? Had dat precies ergens opgevangen?
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• klinkt zoveel mooier als een Akrapovic (en denk ook wel goedkoper)

Comment

Working...
                                        X