Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Comment


    • Comment


      • Last edited by ; 29/12/2013, 23:02.

        Comment


        • Comment


          • 10178309_611206812288715_1486839664_n.jpg
            Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
            Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

            Comment


            • Nissan GT-R model jaar 2015.

              Dit zouden de eerste foto's zijn van de Nissan GT-R model jaar 2015 met nieuwe koplampen en velgen.



              Comment


              • dacht dat er een volledig nieuw model kwam ?
                1991 Audi S2 coupe
                2001 AUDI RS4 b5 imola

                Comment


                • Ik heb een tijdje geleden met een GTR 530pk gereden en dat was een hele belevenis.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                    dacht dat er een volledig nieuw model kwam ?
                    Ja, maar dat gaat pas 2016 worden, het 2015 model is nog een opwaardering van de huidige GT-R.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Ik heb een tijdje geleden met een GTR 530pk gereden en dat was een hele belevenis.

                      Blijft leuk speelgoed, snelle auto's.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                        Ik heb een tijdje geleden met een GTR 530pk gereden en dat was een hele belevenis.
                        Waarom verkocht? Te gemakkelijk om er snoeihard mee te rijden?
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

                        Comment


                        • Het was mijn auto niet Het was inderdaad gemakkelijk om daar waanzinnig hard mee te gaan. Traag rijden is vreemd genoeg moeilijker: je hebt precies geen overzicht in zo'n auto. Al bij al een zeer speciale belevenis en direct de meest krachtige wagen waarmee ik heb gereden.

                          Comment


                          • kan je ergens een GTR huren dan?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door yoery Bekijk Berichten
                              kan je ergens een GTR huren dan?

                              Comment


                              • aha bedankt. maar hier kan je de auto niet echt zelf huren? dat lijkt me nergens mogelijk

                                Comment


                                • Co-zitjes is wel mogelijk ;-)
                                  Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                  Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

                                  Comment


                                  • Wij mochten als enige Nederlandse medium op pad met de bruutste GT-R ooit: de 600 pk sterke Nismo. Een rauwdouwer die zo subtiel is als een T-Rex op speed.

                                    Als je mensen over de Nissan GT-R vertelt en zijn nadelen opsomt, komen zaken als 'te langzaam' en 'te soft' niet snel langs. Het vermogen van de GT-R steeg door de jaren heen van 480 naar 550 pk en nu is daar het ultieme klapstuk: de GT-R Nismo met 600 pk.
                                    Het is tevens het uitzwaaimodel; binnen twee jaar verschijnt er een goednieuwe GT-R. De Nismo (voor Nissan Motorsport) is wilder, harder, extremer en sneller dan de ‘gewone’ versie, maar verwacht niet zulke grote verschillen als tussen een 911 Carrera een een GT3 of een 335i en een M3.
                                    Zo heeft de Nismo in de basis dezelfde motor, al zijn de twee turbo’s van IHI speciaal voor de GT-R Nismo gemaakt en gebaseerd op de versie uit de GT3-race GT-R. De carbon achterspoiler en andere aerodynamische aanpassingen zorgen voor 100 kg méér downforce bij 300 km/h in vergelijking met de gewone GT-R, en het onderstel is nu zó hard dat pokdalig asfalt serieuze aanslagen op je ruggengraat doet.
                                    Daartegenover staan imponerende prestaties. Om rechtuit een dragrace te verliezen, moet je naast een nieuwe generatie hypercar van het niveau Porsche 918 staan, maar ook in bochten verbaast de Nismo keer op keer. Juist omdat hij best groot en ook wel log aanvoelt. Maar elke keer dat je denkt dat de auto rechtdoor schiet, word je gered door wagonladingen mechanische grip en tractie. Verfijning en scherpte op de millimeter zijn 'm vreemd; de GT-R Nismo biedt brute explosieve turbokracht met het raffinement van de Hulk.



                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment




                                    • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Wij mochten als enige Nederlandse medium op pad met de bruutste GT-R ooit: de 600 pk sterke Nismo. Een rauwdouwer die zo subtiel is als een T-Rex op speed.

                                        Als je mensen over de Nissan GT-R vertelt en zijn nadelen opsomt, komen zaken als 'te langzaam' en 'te soft' niet snel langs. Het vermogen van de GT-R steeg door de jaren heen van 480 naar 550 pk en nu is daar het ultieme klapstuk: de GT-R Nismo met 600 pk.
                                        Het is tevens het uitzwaaimodel; binnen twee jaar verschijnt er een goednieuwe GT-R. De Nismo (voor Nissan Motorsport) is wilder, harder, extremer en sneller dan de ‘gewone’ versie, maar verwacht niet zulke grote verschillen als tussen een 911 Carrera een een GT3 of een 335i en een M3.
                                        Zo heeft de Nismo in de basis dezelfde motor, al zijn de twee turbo’s van IHI speciaal voor de GT-R Nismo gemaakt en gebaseerd op de versie uit de GT3-race GT-R. De carbon achterspoiler en andere aerodynamische aanpassingen zorgen voor 100 kg méér downforce bij 300 km/h in vergelijking met de gewone GT-R, en het onderstel is nu zó hard dat pokdalig asfalt serieuze aanslagen op je ruggengraat doet.
                                        Daartegenover staan imponerende prestaties. Om rechtuit een dragrace te verliezen, moet je naast een nieuwe generatie hypercar van het niveau Porsche 918 staan, maar ook in bochten verbaast de Nismo keer op keer. Juist omdat hij best groot en ook wel log aanvoelt. Maar elke keer dat je denkt dat de auto rechtdoor schiet, word je gered door wagonladingen mechanische grip en tractie. Verfijning en scherpte op de millimeter zijn 'm vreemd; de GT-R Nismo biedt brute explosieve turbokracht met het raffinement van de Hulk.
                                        Nietwaar!

                                        GT-R Nismo 600pk krijgt in een dragrace op z'n kl*t*n van de Porsche 991 Turbo S.

                                        Comment


                                        • De nieuwe turbo S is ook sneller naar de 200 dan de GT-R.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X