Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 Cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kweet niet wat ik er moet van denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      foto's van de kofferruimte?
      Neen, maar die is echt groot voor een cabrio!
      Daar ben ik serieus van verschoten! Niet zo echt handig door de bereikbaarheid (laag), maar echt diep

Comment

• Afgezien van de beugels achter de achterzetels en de ietwat ongelukkige afdichting van de scharnieren als het dakje open ligt is dit een aangename verschijning. Best wel prijzig vind ik.

Comment

• Tegen die ongelukkige afdichting kan je iets doen, in de garage 2 afdekkingskes kopen. Waarom dat niet standaard is, God mag het weten ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk Berichten
            kweet niet wat ik er moet van denken
            Ik wel.

Comment

• Totaal niet mijn goesting! Te korte kont en zeer lelijk dat je de kap ziet liggen. Alsof ze het deksel hebben vergeten
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Al paar keer zien rijden en FACK wat een mottige bak! Samen met de Q7, de lelijkste Audi van het ogenblik!

Comment

• Ik heb hem ook al enkele keren zien rijden en moet zeggen dat het een mislukt spellement is van audi. In vergelijking met wat ze de laatste tijd maken...

Een wereld van verschil!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                    Ik heb hem ook al enkele keren zien rijden en moet zeggen dat het een mislukt spellement is van audi. In vergelijking met wat ze de laatste tijd maken...

Een wereld van verschil!
                    in vergelijking met een 1 cabrio, is't echt een mislukt stuk!

Comment

• Typisch een autootje voor een rijkeluisdochterke van 18 jaar. Typisch, heel typisch. Vroeger was dat de Golf-cabrio maar wie koopt nog Golf ?
                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        in vergelijking met een 1 cabrio, is't echt een mislukt stuk!
                        Vind je? Ik vind ze alletwee niet super, en de 1 nog minder dan de A3. Ze hebben beide een dikke uitrusting nodig, en ze kosten veel te veel. Maar als je de A3 uitrust met Xenon, S line exterieur, dikke velgen en leder dan is ie eigenlijk wel nog behoorlijk. Maar ja, smaken en kleuren.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                            Typisch een autootje voor een rijkeluisdochterke van 18 jaar. Typisch, heel typisch. Vroeger was dat de Golf-cabrio maar wie koopt nog Golf ?
                            Of trutten die een eindje in de 20 zijn.

Ik ben er al 3 tegengekomen, alledrie met troela's aan het stuur. Arrogante rijstijl en bijhorende smoel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Ik ben er al 3 tegengekomen, alledrie met troela's aan het stuur. Arrogante rijstijl en bijhorende smoel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                Jij bent ze ook al tegengekomen dan?

Comment

Hey ik ook. Oftewel omhooggevallen wijven oftewel snobkindjes.

Ik blijf het een lelijke auto vinden, zeker met die niet-leds. Azo cheap zeg ...

Comment

Jij bent ze ook al tegengekomen dan?
                                    Euh... ja.

Er staat er eentje bij de dealer op me te wachten.

Ik ben nochtans geen 18-jarige rijkeluisdochter, geen eindje in de 20 of een troela met arrogante rijstijl en bijbehorende smoel.

Comment

• Ik ook niet. Ik ben bovendien zelfs geen vrouw, homo of dameskapper.... (als je de lijstjes mag geloven). En 18? Wishful thinking . Maar wel in blijde verwachting van een meteoorgrijze .............. jullie raden het al.

Gewoon een superplezante wagen.
                                      Last edited by ; 13/11/2008, 22:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                        Euh... ja.

Er staat er eentje bij de dealer op me te wachten.

Ik ben nochtans geen 18-jarige rijkeluisdochter, geen eindje in de 20 of een troela met arrogante rijstijl en bijbehorende smoel.
                                        Proficiat

Dan is er toch al zeker één bestuurdster die het imago wat kan opkrikken

Comment

Proficiat

Dan is er toch al zeker één bestuurdster die het imago wat kan opkrikken

Comment

Working...
                                          X