Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 Cabrio
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat zal 'm ook klanten kosten, want er zijn ook 'n pak mensen die het nu ondertussen gewoon zijn om zo'n CC te rijden/hebben, en niet te vinden zijn voor de charme en de looks van een stoffen dak. Maar 't typeert wel de intenties van Audi inzake de positionering van deze A3 cabrio.
Maar je kunt niet om het feit heen dat een EOS qua prijs zich wel in andere klasse durft profileren. Een peugeot 307CC en Mégane zijn bvb een stuk goedkoper.
Ik ken de prijzen nog niet van de 1 cabrio, maar een EOS TDI kost me standaard al 30k, laat ons zeggen dat een 1 cabrio 3000 meer kost dan zijn equivalente coupé-broer, en dan zit hij toch duidelijk qua prijs naast de 1 cabrio en de A3 cabrio.
Vandaar dat ik bewust over de EOS sprak, en nog niet over de anderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMaar m'n hart klopt al voor iets anders :$Heb je Tomski al ontmoet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWelkom op het forum.Heb je Tomski al ontmoet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWelkom op het forum.Heb je Tomski al ontmoet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZwijgt, mijne kakker doet er nog zeer van. Het kwam zo plots ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZwijgt, mijne kakker doet er nog zeer van. Het kwam zo plots ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenHet is enkel een beetje 'wennen' aan de head protectors.
Mss waren omhoog schietende hoofdsteunen een betere oplossing, maar het valt eigenlijk heel goed mee.
Om de een of andere reden komt ie er goed mee weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZeer geslaagd.
De rolbeugels zijn misschien ietwat groot uitgevallen.
Gedropt + anthraciete velgen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZeer geslaagd.
De rolbeugels zijn misschien ietwat groot uitgevallen.
Gedropt + anthraciete velgen:
Ik vind 't een knappe auto.
Alleen had 'ie knapper geweest zonder de rolbeugels en met een afdekplaat in koetswerkkleur voor de kap.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenHebben ze niet gedaan omwille van kostenaspecten, kan ik mij inbeelden. Zal zo al duur genoeg gepositioneerd worden.
Comment
Comment