Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 Cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Jonge mama's die geen grote auto nodig hebben en graag een cabrio willen, jonge meisjes die 't geluk hebben een mooie auto te mogen kiezen voor hun 21e verjaardag, hippe jonge vrouwen die geen koffer willen maar wel een hippe trendy auto ... die vallen naar mijn mening als een blok voor dit model.

enkel vrouwen ..?

en verder (niet als reply op jouw post):

kvind hem echt knap, zoals ik een fiat 500 bijvoorbeeld ook echt knap vind. dat het een "vrouwen-auto" of "gay-car" zou zijn vindk een beetje onnozel. Meer een wit spandex broek en roze string over straat lopen, da's behoorlijk gay, met een a3 cabrio rijden is dat volgens mij niet.

Comment

Eerst even wennen aan de korte kont maar hoe meer foto's ik bekijk hoe mooier hij wordt.

Zoals gTa zegt, dit gaat volgens mij een enorm succes worden.

Comment

Ik krijg echt een Golf III cabriolet gevoel bij deze auto.

Ik vind hem heel leuk, absoluut. Ik vrees alleen nu al voor de prijzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
          enkel vrouwen ..?
          Nee, tuurlijk niet. Maar wel vooral vrouwen, denk ik. En ik neem 't woord "gay-car" zo weinig mogelijk in de mond.

Ik vind deze kar superknap! En mocht iemand in m'n omgeving er eentje hebben, ik zou er maar WAT graag mee rijden, maakt niet uit of ze me dan als gay aanzien of niet.

Comment

Totaal onnodig model imo.

En of ik hem mooi vind, weet ik nog niet.

Alleen vind ik het idioot dat ze nu al van die leds wenkbrauwen hebben gemaakt.

Volgende keer mss langs de zijkant van de lichten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              Alleen vind ik het idioot dat ze nu al van die leds wenkbrauwen hebben gemaakt.
              Moet er ook nog aan wennen. 't Is de "nieuwe stijl" bij Audi, ja, maar of ik 't onverdeeld knap vind?

Comment

Totaal onnodig model imo.
                Net als de BMW '1 cabrio, toch?

Comment

Net als de BMW '1 cabrio, toch?
                  Yep.

Ik heb t al meerdere keren gezegd dat ik eigenlijk t nut niet inzie van die kleine modelletjes waaraan iets afgekapt of bijgekomen is. Voor zover ik onze markt toch bekijk. De USA en dergelijke, dat weet ik niet.

Edit zegt dat ik hem open en in deze config toch nog kan smaken. Eigenlijk liever dit dan zo een veredelde Golf aka Eos.

Comment

We weten al meteen hoe de facelift A3 er gaat uit zien.. niet slecht!

Die LEDs moeten wel meteen uit bij mij.

Comment

Het lijkt me hiermee des te meer duidelijk dat de Duitsers gewoonweg allemaal de weg van zoveel mogelijk varianten produceren kiezen.

Ik vond in den beginne vooral MB hiermee bezig ( R-klasse, en B, ... ) en nu na BMW ook hier duidelijk.

Comment

Ik vind de deur trouwens erg kort, die zou best een paar centimeter langer mogen.

Comment

Ik vind hem best mooi...Alleen die rolbeugels aan de kopsteunen achteraan vind ik iets te...

Comment

Best wel geslaagde wagen die we nog veel zullen zien rijden, geloof mij. De achterkant vind ik knap, de voorkant ietsje minder. Is dat nu een volledig nieuw model, of een facelift van een facelift van de A3?

Dan rest mij nog de vraag: Kan een volwassene achteraan deftig zitten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                              Eerst even wennen aan de korte kont maar hoe meer foto's ik bekijk hoe mooier hij wordt.

Zoals gTa zegt, dit gaat volgens mij een enorm succes worden.
                              Bij de vrouwen vooral.

Comment

Als A3 fan ben ik absoluut géén voorstander van dit model.
                                En ie zal blijkbaar wel erg duur worden voor hetgeen het is.
                                Sintruin till I die

Comment

Eigenlijk liever dit dan zo een veredelde Golf aka Eos.
                                  Of, bij uitbreiding, al die andere middenklasse coupé-cabriolets.

Dat vind ik er ook van. Dit heeft 100 keer zoveel charme. En dat is bijna integraal de verdienste van het stoffen dak, naar mijn mening.

Comment

Dit heeft 100 keer zoveel charme. En dat is bijna integraal de verdienste van het stoffen dak, naar mijn mening.
                                    Dat zal 'm ook klanten kosten, want er zijn ook 'n pak mensen die het nu ondertussen gewoon zijn om zo'n CC te rijden/hebben, en niet te vinden zijn voor de charme en de looks van een stoffen dak. Maar 't typeert wel de intenties van Audi inzake de positionering van deze A3 cabrio.

Comment

Vind'k persoonlijk mooier dan de 1 Cab.
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Hmmm... eigenlijk best wel knap, zie je goed uit deze hoek. Leuke achterlichten ook!

Comment

Ik vind em leuk
                                          dit>>>>>>1 coupe/cabrio

Comment

Working...
                                          X