Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 Cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Deze stonden hier nog niet bij mijn weten:

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Zoals al eerder vermeld hier moest ik ook direct denken bij het zien van de foto's: eindelijk een échte opvolger voor de Golf III/IV Cabrio

Ik ben fan.

Comment

Ik heb er een beetje een Punto Cabrio (dé badkuip onder iet of wat recente toplozen) gevoel bij....

Met de kap dicht vind ik 'm veel mooier; Tijd voor een A3 'coupé'!
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Live shots vanop Autoblog.nl:

Comment

Artikel:
            Oorspronkelijk geplaatst door AutoBlog
            Gisteren heb ik een heldhaftige poging gedaan om bij de onthulling van de Audi A3 Cabriolet te zijn. Dat bleek nog niet zo heel makkelijk te zijn.

De onthulling vond plaats in de Audi fabriek in het Hongaarse Gyor. Als gast van Audi vloog ik naar Wenen, waarna de Nederlandse delegatie samen met journalisten uit diverse andere Europese landen per touringcar naar Hongarije werd vervoerd. Daaronder was een allercharmantste Oostenrijker met een sik. Hij vond het (samen met twee anderen) niet nodig om een paspoort mee te nemen. De reactie van de Hongaarse douane was duidelijk: zelfs met een coole sik kom je het land niet in zonder paspoort. Helaas was daar wel enig overleg voor nodig en een dik uur later mochten we onze weg vervolgen. De drie paspoortlozen werden bij de grens achtergelaten en wij vervolgden onze weg. Precies toen de persconferentie en de onthulling waren voltooid, stormden wij dan ook de Audi fabriek binnen. Onderweg naar binnen heb ik de Hongaarse president Laszlo Solyom nog een handje geschud en gecomplimenteerd met de rechtlijnigheid en standvastigheid van zijn ambtenaren.

Enfin, terug naar waarvoor we naar Hongarije reisden: de A3 Cabriolet. De reacties op de persfoto’s zijn helder: de gemiddelde bezoeker vindt de A3 Cabriolet niet mooi. Op foto was ik er ook niet kapot van, maar vreemd genoeg waren de gevoelens bij het live zien van de auto heel anders. In het echt vind ik de Audi A3 Cabriolet wel mooi, dus laten we voor Audi hopen dat meer mensen dit hebben.

Het motorenpalet van de A3 Cabriolet roept wel wat vragen op, maar liefst twee diesels voor een lifestyle product als een cabriolet. Dat lijkt wat veel, maar Audi verwacht dat het leeuwendeel van de kopers voor een TDI zal kiezen. Sterker nog: de 1.9 TDI heeft Audi nu ingeschat op 25% van de verkopen en de 2.0 TDI moet pakweg 33% van het aantal klanten gaan verleiden. Ruim meer dan de helft van de A3 Cabrio’s zal dus uit zelfontbranders bestaan, een bijzonder hoog aantal voor een open auto. Natuurlijk kon ik het ook niet laten om te informeren of er nog spannendere varianten van de A3 Cabriolet op stapel staan. Een S3 Cabriolet komt er volgens de verantwoordelijke Audi-man in ieder geval niet, de huidige S3 blijft het enige driedeurs S-model van Audi.

Audi is er bijzonder trots op dat de A3 een volwaardige en praktische vierzitter is geworden. De kofferbak lijkt inderdaad ruim genoeg en de achterbank kan in twee delen worden neergeklapt. Voor de bagage lijkt er dus voldoende ruimte. In eerste instantie lijken de achterpassagiers ook een redelijke plek te hebben. Optioneel is er zelfs verwarming voor de achterzetels leverbaar, dus koude billen zul je in de A3 Cabriolet niet snel hebben. Met mijn 1 meter 95 kon ik mijn benen redelijk kwijt als de voorstoel enigszins naar voren gezet was. Bleef er slechts een klein probleempje over: met kap dicht paste mijn hoofd niet meer. De hoofdruimte schiet voor mij meerdere centimeters te kort.

In de gallery zijn ruim 30 foto’s van de A3 Cabriolet te vinden.

Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...i-a3-cabriolet

Comment

Genuinely good looking!

Comment

Mits juiste keuze van kleur (vooral van de kap dan) is dit echt een mooie wagen.

Interieur is net als bij alle Audi's bijzonder geslaagd, enkel met kap toe vind ik hem nog wat vreemd overkomen op foto.

Comment

Die zilvere met rode kap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                    Mits juiste keuze van kleur (vooral van de kap dan) is dit echt een mooie wagen.

Interieur is net als bij alle Audi's bijzonder geslaagd, enkel met kap toe vind ik hem nog wat vreemd overkomen op foto.
                    Met de kap toe vind ik hem minstens even mooi als open!

Ik ben er helemaal zot van! 'K zou het nooit kopen, daarvoor is hij net iets te vrouwelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Met de kap toe vind ik hem minstens even mooi als open!

Ik ben er helemaal zot van! 'K zou het nooit kopen, daarvoor is hij net iets te vrouwelijk.
                      Ik vind het goed dat ze de kap ver naar achteren hebben gezet, zorgt voor variatie binnen alle modellen in dezelfde klasse. Maar dat wil ik graag eens in het echt zien eerst.

Met juiste velgen,kleur valt dat best mee denk ik dat 'vrouwelijk' karakter

Comment

best een mooie auto, had ook eerst het gedacht van "vrouwen-auto", maar zal wel meevallen mits de juiste kleur/velgen

ook goed om te zien dat ze een stoffe kap gebruiken
                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Niet slecht, maar zou het nooit kopen!
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Op die foto's vanop de voorstelling ziet hij nog beter uit dan op de persfoto's Knap !

Comment

Model valt nog wel mee, maar ik blijf het een overbodig model vinden, net zoals de 1 coupe.
                              Veel te duur voor wat het in feite is.
                              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Zit vol leuke details en toffe elementen op zich .. maar toch overtuigt het geheel me niet ... zijn er al vanafprijzen bekend ?
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Net op Auto/Moto op TF1 een kleine reportage gezien. Zag er idd wel knap uit

Comment

Knapknap, zo zal de nieuwe A3 er vooraan ook gaan uitzien zeker?

Last edited by ; 02/12/2007, 13:03.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Genuinely good looking!
                                        da zilveren geval is wel knap

Comment

• Ook al LED's gebruikt

Comment

Working...
                                          X