Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 Cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vind de ledjes hier knapper ingewerkt als wenkbrauwen tov de andere modellen die ze onderin hebben

Comment

• Dubbel gevoel bij deze. Hoe meer ik er naar kijk hoe knapper, maar de eerste indruk was 'oei'

Een echte vrouwenauto wel.
      nls2000

Comment

• In Hongarije:

Comment

• Comment

• Comment

• LED's zijn blijkbaar niet standaard

Wat een lelijke velgen op die blauwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                LED's zijn blijkbaar niet standaard
                Neen inderdaad. Ik had het ergens wel verwacht, bij de A4 hebben ze dat tenslotte ook gedaan.

Als je Xenon's neemt krijg je "gratis" LED's bij waarschijnlijk..

Comment

• na de wasbeurt wordt lichtblauw wit en krijgt de motor een upgrade
                  Die lichtblauwe is zeker de eerste op de productielijn? Want ervoor zijn precies allemaal TT's?

Comment

• In het wit met rood leder vind ik hem wel ongelooflijk knap

Comment

• Zéér knap! Ik hou wel van het tweevolume-principe, op zo'n kleine auto staan drie volumes gewoon niet natuurlijk genoeg. Ook inderdaad een mooie knipoog naar de golfjes van weleer. En ik vind hem zowel open als gesloten heel mooi.

Comment

• ik vind het juist een badkuip!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                          Live shots vanop Autoblog.nl:

*rrrrauw*

Prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                            ik vind het juist een badkuip!

dit is de badkuip

Comment

• Is gewoon een prachtig autoke.

Iemand een ruwe schatting van de prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

*rrrrauw*

Prachtig!
                                mij mogen ze ook gerust als een janet bestempelen moest ik daar es mee mogen rondcruisen hoor

dit met een 2.0T met 200 paardekes

Comment

• Hoe weerbestendig is zo'n kap eigenlijk?

Comment

• het enige minpunt (buiten de FWD ) vind ik wel die zichtbare rolbeugels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Hoe weerbestendig is zo'n kap eigenlijk?
                                      Binnen regenen zal het niet doen. Ik vind dat zalig als je stilstaat, dat geluid van regen op de kap...

Ik vind het ook een prachtige cabrio. Een S3 Cabrio zou ik écht cool vinden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                        Binnen regenen zal het niet doen. Ik vind dat zalig als je stilstaat, dat geluid van regen op de kap...

Ik vind het ook een prachtige cabrio. Een S3 Cabrio zou ik écht cool vinden!
                                        Ik dacht meer in de richting van "Stel dat hij 1 nacht op de week moet buiten overnachten, wat geeft dat in de winter moest het serieus vriezen?".

Comment

• Kou.
                                          .

Comment

Working...
                                          X