Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 Cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die audi-kappen kunnen daartegen

en na 2.5 jaar: nog steeds als nieuw
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mooi zo Iemand trouwens een idee wanneer de prijzen bekend zullen zijn?

Comment

• Blijkbaar komt de "oude" 2.0 TDI 140pk er nog steeds in ipv de nieuwe common rail
        spijtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
          Blijkbaar komt de "oude" 2.0 TDI 140pk er nog steeds in ipv de nieuwe common rail
          spijtig
          da's idd jammer maar dan nog: diesel + cabrio = not cool

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Hoe weerbestendig is zo'n kap eigenlijk?
            Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Ik dacht meer in de richting van "Stel dat hij 1 nacht op de week moet buiten overnachten, wat geeft dat in de winter moest het serieus vriezen?".
            Deze vragen stel ik mij dus ook al een tijdje want dat is één van de 2 redenen waarom ik zou afhaken.
            Mijn auto moet nl. winter en zomer buiten slapen.

Comment

• mijn golf stond winter en zomer buiten, dat kan daar tegen

een nieuwe kap kost(e) 750 euri

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                mijn golf stond winter en zomer buiten, dat kan daar tegen

Dat ik die A3 cabrio maar rap irl kan zien.

Comment

• Op de foto's staat hij afgebeeld met de rs4 velg ( wat ik een zeer knappe velg vind ) en toch overtuigd de A3 cabrio mij niet..
                  De Golf 3 en Golf 4 heb ik wel altijd mooie wagens gevonden en ook geen vrouwen of gay car.De rolbeugels vind ik dan weer wat vrouwelijk overkomen.
                  De prijs zal ook wel hoog liggen, maarja, Audi en goedkoop gaat niet samen en voor een cabrio betaal je nog een stuk meer.
                  Een mooi uitgeruste basis 1.9 TDI motor, met 18 inch velg, lederen interieur, xenon, eventueel S-line, parkeersensor en je zal al een stuk in de 30000 euro kwijt zijn denk ik.

Comment

• 1 nog "redelijk" praktisch voor een mini-cabrio
                    2 geen dak dat op termijn problemen zal geven (of bij ongeval de herstelling reteduur maakt)
                    3 hopelijk komt de voorruit niet tot 'boven' je hoofd
                    4 mijn vriendin zal dit best leuk vinden
                    5 en als we hem beu zijn...dan is ie wss erg snel en zonder veel waardeverlies te verkopen

(en nu een boxster bestellen, )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      mijn golf stond winter en zomer buiten, dat kan daar tegen

hm, betwijfel ik

Voor m'n bietel komt het al op een kleine 2500

Comment

• Haha toffe foto's Tomski, heb net dezelfde, juist andere velgen.

Die kappen kunnen daartegen hoor. In de winter is het natuurlijk koud in de wagen als je'm laat buiten staan. Maar veel kouder dan in een gewone personenwagen wordt dat niet hoor. De kappen van de Opel Kadetjes zijn verleden tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                          hm, betwijfel ik

Voor m'n bietel komt het al op een kleine 2500
                          toen in den tijd, enkel buitenkap, niet ori vw

Comment

• Een aantal nieuwe Wallpapers van Audi.de:

Comment

• Een paar andere formaten: http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwa...ldgalerie.html

Comment

• lelijke velgen!

maar vindem toch zalig de A3

Comment

• Yammie, kga direct eentje van die wallpapers installeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                                    Blijkbaar komt de "oude" 2.0 TDI 140pk er nog steeds in ipv de nieuwe common rail
                                    spijtig
                                    In de Golf V steekt ook nog de oude 1.9TDI, als instapmodel

Comment

• Deze zou ik sowieso nemen als benzine, liefst ook S-line als die er ook in uitkomt !

Spijtig dat ze er niet de ge-update diesels insteken, al ben ik er dan weer wel van overtuigd dat dat nog komen zal !

Iemand foto's van een zwarte met de 18'' velgen zoals de eerste vrijgegeven foto's (ibiswit + rood leder) ?

Zie deze wagen liever als de 1 Cabrio, zou (puur uit nieuwsgierigheid) toch eens plaats willen nemen vanachter, om te controleren of de wagen inderdaad even veel plaats biedt achterin als bij de A3 3-deurs.

Comment

• Net een A4/A5... de A4 cabrio zal ook vol verrassingen zitten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          Net een A4/A5... de A4 cabrio zal ook vol verrassingen zitten...
                                          Die komt er niet meer. Het wordt de A5 Cabrio.

Comment

Working...
                                          X