Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k Vind 'm bijna knapper met z'n kapje dicht, dan open. Maar 'k blijf dit een knappe auto vinden. Echt een frisse verschijning. We waren de korte-kontjescabrio's eigenlijk zo goed als vergeten!
Het enige wat me stoort zijn die enorme rolbeugels, mochten wat subtieler voor mijn part. Konden ze geen "uitspringende" exemplaren hiervoor gebruiken?
Het enige wat me stoort zijn die enorme rolbeugels, mochten wat subtieler voor mijn part. Konden ze geen "uitspringende" exemplaren hiervoor gebruiken?
Heb ergens gelezen (denk Autogids) dat dat de afweging was die gemaakt is: ofwel opspringende rolbeugels ofwel speciaal systeem om de kap op te bergen en zo meer koffer ruimte te garanderen... Zo lelijk vind ik ze nu ook weer niet, en extra koffer voor een cabrio is altijd mooi meegenomen!
Gelieve niet te parkeren naast de skischans van Innsbrück, de schansspringers zullen niet weten welke schans te nemen, met mogelijke lakschade tot gevolg
Gelieve niet te parkeren naast de skischans van Innsbrück, de schansspringers zullen niet weten welke schans te nemen, met mogelijke lakschade tot gevolg
daar kan ik niet over oordelen want ik heb hem nog niet in het echt gezien.
Vorig autosalon toen ze de X5 voorstelden was het net hetzelfde, Ik vond hem echt LELIJK. Maar met de nodige mods kan hij er helemaal anders uitzien...
Comment