Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 Cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
    Die komt er niet meer. Het wordt de A5 Cabrio.
    Azo, dat is al een verrassing op zich. Maar niet geheel onlogisch uiteraard....

Comment

• 'k Vind 'm bijna knapper met z'n kapje dicht, dan open. Maar 'k blijf dit een knappe auto vinden. Echt een frisse verschijning. We waren de korte-kontjescabrio's eigenlijk zo goed als vergeten!

Comment

• Iemand een idee hoeveel die gaat kosten?

Comment

• A3 Cabrio in Brussel

Comment

• Mooi! Hoe duur?

Comment

• Het enige wat me stoort zijn die enorme rolbeugels, mochten wat subtieler voor mijn part. Konden ze geen "uitspringende" exemplaren hiervoor gebruiken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Het enige wat me stoort zijn die enorme rolbeugels, mochten wat subtieler voor mijn part. Konden ze geen "uitspringende" exemplaren hiervoor gebruiken?
                Heb ergens gelezen (denk Autogids) dat dat de afweging was die gemaakt is: ofwel opspringende rolbeugels ofwel speciaal systeem om de kap op te bergen en zo meer koffer ruimte te garanderen... Zo lelijk vind ik ze nu ook weer niet, en extra koffer voor een cabrio is altijd mooi meegenomen!

Comment

• Heeee, way to go Audi. Zet 'm er anders in een nog mooiere kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Heeee, way to go Audi. Zet 'm er anders in een nog mooiere kleur.
                    In de uitvoering hoe hij daar staat

Wel nog ruim achterin eigenlijk...

Comment

• Willen ze die niet verkopen mss? Ik had op zijn minst een witte verwacht met 160 paardjes en S-line uitvoering (interieur en exterieur). Bleh.

Comment

• téééééééééégenvaller van formaat die A3 Cabrio op het salon van Brussel

écht ni schoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                          téééééééééégenvaller van formaat die A3 Cabrio op het salon van Brussel

écht ni schoon
                          Die velgen en die kleur trekt dan ook op niks..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                            Die velgen en die kleur trekt dan ook op niks..
                            de verhoudingen van de auto ook niet

die hoge koffer + die zichtbare rolbeugels..

Gelieve niet te parkeren naast de skischans van Innsbrück, de schansspringers zullen niet weten welke schans te nemen, met mogelijke lakschade tot gevolg

Comment

de verhoudingen van de auto ook niet

die hoge koffer + die zichtbare rolbeugels..

Gelieve niet te parkeren naast de skischans van Innsbrück, de schansspringers zullen niet weten welke schans te nemen, met mogelijke lakschade tot gevolg
                              daar kan ik niet over oordelen want ik heb hem nog niet in het echt gezien.

Vorig autosalon toen ze de X5 voorstelden was het net hetzelfde, Ik vond hem echt LELIJK. Maar met de nodige mods kan hij er helemaal anders uitzien...

Comment

• De X5 heb ik altijd al beeldig gevonden, behalve de materiaalkeuze...

Audi is één van de weinige premiumconstructeurs waar ook het gekozen afwerkingsmateriaal premium is

Comment

écht ni schoon
                                  De kleur waarin hij wordt voorgesteld in Brussel is maar een wit exemplaar mogen ze op de oprit zetten.

Comment

• In zo'n kleur is zelfs een A5 mottig.

Comment

• Staat er maar 1?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                        Staat er maar 1?
                                        Yep.

12345

Comment

écht ni schoon
                                          ²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Comment

Working...
                                          X