Voor het beetje dat je er kon van zien, vond m'n vriendin hem heel geslaagd. Vrouwen en auto's Ze kennen er echt niets van
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 Cabrio
Collapse
X
-
@Phil; Damn, wat een ondrukte1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVoor het beetje dat je er kon van zien, vond m'n vriendin hem heel geslaagd. Vrouwen en auto's Ze kennen er echt niets van
Vrouwen vinden een VW Passat ook maar niets hoor
Nuja, terecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten²²²²²²²²²²²²²²²²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten@Phil; Damn, wat een ondrukteOorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenJa idd Ik kon gisteren gewoon geen foto's maken van de A3, iedereen stond er rond te drummen enzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVip.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenZalig gewoon, daar loopt bijna niemand! Ik denk dat het volgend jaar ook vip wordt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNiemand is veel gezegd, maar toch iig een groot verschil met de normale dagen, en zeker topdagen zoals zaterdag en zondag waarop er 50k aan mensen rondloopt...
Maar als ik uw foto's zo bekijk
Comment
-
De A3 cabriolet vind ik zeker geen lelijke wagen. Voor dit type wagens zelfs nog redelijk praktische. Ik kon er comfortabel in...Terwijl er nog iemand achter mij kon, zonder probleem. In de meeste cabrio's is dit een probleem.
De afwerking is zoals gewoonlijk fantastisch voor dit merk. Maar.... waarom zijn ze vergeten het kapmechanisme vergeten af te dekken? Dit had ik toch niet verwacht van een Audi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenMaar.... waarom zijn ze vergeten het kapmechanisme vergeten af te dekken? Dit had ik toch niet verwacht van een Audi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenNet zoals bij de BMW Z4 dient het eerste gedeelte van het dak (paneel dat aansluit aan het raam) als hard cover (afdekking)
Dat komt maar slordig over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenDe A3 cabriolet vind ik zeker geen lelijke wagen. Voor dit type wagens zelfs nog redelijk praktische. Ik kon er comfortabel in...Terwijl er nog iemand achter mij kon, zonder probleem. In de meeste cabrio's is dit een probleem.
De afwerking is zoals gewoonlijk fantastisch voor dit merk. Maar.... waarom zijn ze vergeten het kapmechanisme vergeten af te dekken? Dit had ik toch niet verwacht van een Audi.
Heb ik ook opgemerkt en vind het ook storend. Deed me direct denken aan de BMW Z4 want als ik het mij goed herinner stelt (of stelde) dat probleem zich daar ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtentéééééééééégenvaller van formaat die A3 Cabrio op het salon van Brussel
écht ni schoon
't Was echt volledig omgekeerd, de BMW 1 Cabrio vond ik een stuk mooier dan deze Audi.
Ziet er ongelofelijk geforceerd uit in 't echt, en dan nog die idiote leds overal..
Comment
Comment