Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 Cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor het beetje dat je er kon van zien, vond m'n vriendin hem heel geslaagd. Vrouwen en auto's Ze kennen er echt niets van

Comment

• Comment

• @Phil; Damn, wat een ondrukte
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ja idd Ik kon gisteren gewoon geen foto's maken van de A3, iedereen stond er rond te drummen enzo

Comment

• Gisteren was niet te doen gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Voor het beetje dat je er kon van zien, vond m'n vriendin hem heel geslaagd. Vrouwen en auto's Ze kennen er echt niets van
              This is the day we introduce you to : the female car-market.

Vrouwen vinden een VW Passat ook maar niets hoor

Nuja, terecht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                ²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Neen, dat is het niet he

Comment

• zou zo'n systeem met uitspringbare rolbeugel nou zo duur zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    @Phil; Damn, wat een ondrukte
                    Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                    Ja idd Ik kon gisteren gewoon geen foto's maken van de A3, iedereen stond er rond te drummen enzo
                    Vip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Vip.
                      Zalig gewoon, daar loopt bijna niemand! Ik denk dat het volgend jaar ook vip wordt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                        Zalig gewoon, daar loopt bijna niemand! Ik denk dat het volgend jaar ook vip wordt..
                        Niemand is veel gezegd, maar toch iig een groot verschil met de normale dagen, en zeker topdagen zoals zaterdag en zondag waarop er 50k aan mensen rondloopt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          Niemand is veel gezegd, maar toch iig een groot verschil met de normale dagen, en zeker topdagen zoals zaterdag en zondag waarop er 50k aan mensen rondloopt...
                          Vorig jaar ben ik naar de Nocturne gegaan. Dees jaar op een gewone zaterdag, en ik was al verschoten dat er toch een pak minder volk rondliep..

Maar als ik uw foto's zo bekijk

Comment

• Ik zou dit nu nooit kopen maar echt lelijk kan ik dat nu toch niet noemen.
                            Last edited by Löwe; 21/01/2008, 21:53.

Comment

• De A3 cabriolet vind ik zeker geen lelijke wagen. Voor dit type wagens zelfs nog redelijk praktische. Ik kon er comfortabel in...Terwijl er nog iemand achter mij kon, zonder probleem. In de meeste cabrio's is dit een probleem.
                              De afwerking is zoals gewoonlijk fantastisch voor dit merk. Maar.... waarom zijn ze vergeten het kapmechanisme vergeten af te dekken? Dit had ik toch niet verwacht van een Audi.

Comment

• Vandaag in het echt gezien en ik vind de 1-reeks cabrio toch 100x mooier!Alleen al die rolbeugels op een roadster ja maar op een 4-zits cabrio!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                  Maar.... waarom zijn ze vergeten het kapmechanisme vergeten af te dekken? Dit had ik toch niet verwacht van een Audi.
                                  Net zoals bij de BMW Z4 dient het eerste gedeelte van het dak (paneel dat aansluit aan het raam) als hard cover (afdekking)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                    Net zoals bij de BMW Z4 dient het eerste gedeelte van het dak (paneel dat aansluit aan het raam) als hard cover (afdekking)
                                    Dat weet ik wel. Bij porsche boxster ook zo. Maar ik heb het over de beugels, die bloot zijn, naast de kap zelf.
                                    Dat komt maar slordig over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                      De A3 cabriolet vind ik zeker geen lelijke wagen. Voor dit type wagens zelfs nog redelijk praktische. Ik kon er comfortabel in...Terwijl er nog iemand achter mij kon, zonder probleem. In de meeste cabrio's is dit een probleem.
                                      De afwerking is zoals gewoonlijk fantastisch voor dit merk. Maar.... waarom zijn ze vergeten het kapmechanisme vergeten af te dekken? Dit had ik toch niet verwacht van een Audi.
                                      Bedoel je dit? (naast de rolbeugel)

Heb ik ook opgemerkt en vind het ook storend. Deed me direct denken aan de BMW Z4 want als ik het mij goed herinner stelt (of stelde) dat probleem zich daar ook.

Comment

• Dat is wat ik bedoel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                          téééééééééégenvaller van formaat die A3 Cabrio op het salon van Brussel

écht ni schoon
                                          Volledig mee eens!

't Was echt volledig omgekeerd, de BMW 1 Cabrio vond ik een stuk mooier dan deze Audi.

Ziet er ongelofelijk geforceerd uit in 't echt, en dan nog die idiote leds overal..

Comment

Working...
                                          X