Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zalig gewoon, daar loopt bijna niemand! Ik denk dat het volgend jaar ook vip wordt..
Niemand is veel gezegd, maar toch iig een groot verschil met de normale dagen, en zeker topdagen zoals zaterdag en zondag waarop er 50k aan mensen rondloopt...
Niemand is veel gezegd, maar toch iig een groot verschil met de normale dagen, en zeker topdagen zoals zaterdag en zondag waarop er 50k aan mensen rondloopt...
Vorig jaar ben ik naar de Nocturne gegaan. Dees jaar op een gewone zaterdag, en ik was al verschoten dat er toch een pak minder volk rondliep..
De A3 cabriolet vind ik zeker geen lelijke wagen. Voor dit type wagens zelfs nog redelijk praktische. Ik kon er comfortabel in...Terwijl er nog iemand achter mij kon, zonder probleem. In de meeste cabrio's is dit een probleem.
De afwerking is zoals gewoonlijk fantastisch voor dit merk. Maar.... waarom zijn ze vergeten het kapmechanisme vergeten af te dekken? Dit had ik toch niet verwacht van een Audi.
De A3 cabriolet vind ik zeker geen lelijke wagen. Voor dit type wagens zelfs nog redelijk praktische. Ik kon er comfortabel in...Terwijl er nog iemand achter mij kon, zonder probleem. In de meeste cabrio's is dit een probleem.
De afwerking is zoals gewoonlijk fantastisch voor dit merk. Maar.... waarom zijn ze vergeten het kapmechanisme vergeten af te dekken? Dit had ik toch niet verwacht van een Audi.
Bedoel je dit? (naast de rolbeugel)
Heb ik ook opgemerkt en vind het ook storend. Deed me direct denken aan de BMW Z4 want als ik het mij goed herinner stelt (of stelde) dat probleem zich daar ook.
Comment