En hij ziet er zo braaf uit!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 Cabrio
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZouden ze die niet gewoon "weggenomen" hebben omdat mensen daar graag aan prutsen op een salon?
Comment
-
+ Vlotte en zuinige FSI motoren
+ Grote, bruikbare bagageruimte
+ Zeer comfortabel, ook met geopend dak
- Te lichte besturing
- Alleen met opties echt compleet
- Niet leverbaar met Quattro vierwielaandrijving
Bron: http://www.autozine.nl/text/607.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
Maar welke info klopt nu? Want bij bij scoops staan er wel foto's van een gefacelifte A3 en A3 Sportback..
Comment
-
De Cabrio heeft een andere neus dan de alledaagse A3. Het exclusieve front is volgens Audi alleen voorbehouden aan de cabriolet, er zijn vooralsnog geen plannen voor een facelift van de gewone A3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenDe verkopers van Audi wisten toch iets af van een facelift. Of zouden ze nu ineens beslissen van het niet te faceliften? Dat kan ik mij niet voorstellen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenprachtig stuur
Ik heb ook zo eentje.
Weliswaar, geen multifunctioneel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenDie afgeplatte zijn pas stoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenDat van de TT, bedoel je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenén van de R8 én van de RS modellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenén van de R8 én van de RS modellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichtenen de S3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie zijn idd stoer, maar passen enkel op dergelijke modellen vind ik. Een A3 Cabrio 2.0 TDI met afgeplat stuur zou ik maar .. euhm .. dom vinden
Comment
Comment