Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 Cabrio
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie zijn idd stoer, maar passen enkel op dergelijke modellen vind ik. Een A3 Cabrio 2.0 TDI met afgeplat stuur zou ik maar .. euhm .. dom vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenvraag mij af hoe zo'n afgeplat stuurtje voelt om het laten weer te glijden na een bocht... da kan toch ni vlot door je hand glijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenBedoel je dit? (naast de rolbeugel)
Heb ik ook opgemerkt en vind het ook storend. Deed me direct denken aan de BMW Z4 want als ik het mij goed herinner stelt (of stelde) dat probleem zich daar ook.
Comment
-
Die twee rolbeugels. Op zich geen lelijke digen, maar ze onderbreken het mooie silhouet van de A3 Cabriolet als een reclameblok een bloedstollend spannende film. Nu valt ook wel te begrijpen waarom Audi gekozen heeft voor twee vaste rolbeugels. Twee beugels die razendsnel omhoog schieten wanneer de auto dreigt om te kukelen, nemen ontzettend veel ruimte in. Zoveel ruimte dat de rugleuning van de achterbank niet meer uitgeklapt zou kunnen worden. Maar dat heeft Audi dus weten te omzeilen. Reuze handig, zo'n neerklapbare achterbank, bijvoorbeeld wanneer je met z'n tweeën op vakantie wil of als je lange spullen in de A3 Cabriolet te vervoeren hebt. De 260 liter grote kofferruimte kan worden vergroot tot een maximum van 674 liter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenén de RS modellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenGisteren eentje zien staan in Leuven met garageplaten.
Zware teleurstelling
Hij ziet er zo ongelooflijk lomp uit. Zijn zijkant heeft totaal geen lijn precies, 1 groot vlak
Comment
-
Onlangs gereden met de 1.9tdi en de 2.0 benzine uitvoering.
De 1.9tdi is echt geen motor voor de cabrio. Op ouderdom, luidruchtig en underpowered...weinig boeiende ervaring. Echt een instapmotor die ik niemand zou aanraden.
De 2.0 met 200pk tja da's natuurlijk een heel ander verhaal, gekoppeld aan de S-tronic is dit een zeer leuk duo. De cabrio is best een leuke verschijning, maar ze heeft enkele goedgeplaatste opties nodig, zoals bij nagenoeg alle wagens van elk merk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenGisteren eentje zien rijden,pfff heb er toch rare gevoelens bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJij rijdt nu toch zelf met een Audi?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn daarom zijn alle Audi's ineens goed of mooi? Rare redenering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenGisteren eentje zien staan in Leuven met garageplaten.
Zware teleurstelling
Hij ziet er zo ongelooflijk lomp uit. Zijn zijkant heeft totaal geen lijn precies, 1 groot vlak
Comment
Comment