Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 Cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    vonden de mieren het lekker?

Comment

• Comment

• Comment

• soit, ontopic.... ik vind 'm lelijk, kan er niet aan doen, het is precies maar een halve auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Die zijn idd stoer, maar passen enkel op dergelijke modellen vind ik. Een A3 Cabrio 2.0 TDI met afgeplat stuur zou ik maar .. euhm .. dom vinden
            de laguna dynamique krijgt dat ook standaard.

Comment

• vraag mij af hoe zo'n afgeplat stuurtje voelt om het laten weer te glijden na een bocht... da kan toch ni vlot door je hand glijden?

Comment

vraag mij af hoe zo'n afgeplat stuurtje voelt om het laten weer te glijden na een bocht... da kan toch ni vlot door je hand glijden?
                Dat is meestal één van de commentaren na een review over een wagen met dergelijk stuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                  Bedoel je dit? (naast de rolbeugel)

Heb ik ook opgemerkt en vind het ook storend. Deed me direct denken aan de BMW Z4 want als ik het mij goed herinner stelt (of stelde) dat probleem zich daar ook.
                  Op dit filmpje kan je zien dat er voor deze 'gaten' wel afdekkapjes (mss optie?) zijn voorzien.

Comment

• Die twee rolbeugels. Op zich geen lelijke digen, maar ze onderbreken het mooie silhouet van de A3 Cabriolet als een reclameblok een bloedstollend spannende film. Nu valt ook wel te begrijpen waarom Audi gekozen heeft voor twee vaste rolbeugels. Twee beugels die razendsnel omhoog schieten wanneer de auto dreigt om te kukelen, nemen ontzettend veel ruimte in. Zoveel ruimte dat de rugleuning van de achterbank niet meer uitgeklapt zou kunnen worden. Maar dat heeft Audi dus weten te omzeilen. Reuze handig, zo'n neerklapbare achterbank, bijvoorbeeld wanneer je met z'n tweeën op vakantie wil of als je lange spullen in de A3 Cabriolet te vervoeren hebt. De 260 liter grote kofferruimte kan worden vergroot tot een maximum van 674 liter.
                    Een stukje van een review in Auto Review.

Comment

én de RS modellen
                      Bij de RS6 is zo'n afgeplatje een optie.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Gisteren eentje zien staan in Leuven met garageplaten.
                        Zware teleurstelling
                        Hij ziet er zo ongelooflijk lomp uit. Zijn zijkant heeft totaal geen lijn precies, 1 groot vlak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                          Gisteren eentje zien staan in Leuven met garageplaten.
                          Zware teleurstelling
                          Hij ziet er zo ongelooflijk lomp uit. Zijn zijkant heeft totaal geen lijn precies, 1 groot vlak
                          Al tweemaal eentje zien rijden en is een zware teleurstelling.. amai mijn oor. Ugly car.

Comment

• Onlangs gereden met de 1.9tdi en de 2.0 benzine uitvoering.

De 1.9tdi is echt geen motor voor de cabrio. Op ouderdom, luidruchtig en underpowered...weinig boeiende ervaring. Echt een instapmotor die ik niemand zou aanraden.

De 2.0 met 200pk tja da's natuurlijk een heel ander verhaal, gekoppeld aan de S-tronic is dit een zeer leuk duo. De cabrio is best een leuke verschijning, maar ze heeft enkele goedgeplaatste opties nodig, zoals bij nagenoeg alle wagens van elk merk.

Comment

• Voor mij ne witte met rood interieur,graag.

Alhoewel, een zilvergrijze met zwart of rood interieur, is ook nie mis.

Comment

• Fak, ik kan er mij geen enkele samenstellen onder de 43.000 ..

Comment

• Gisteren eentje zien rijden,pfff heb er toch rare gevoelens bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                    Gisteren eentje zien rijden,pfff heb er toch rare gevoelens bij.
                                    Jij rijdt nu toch zelf met een Audi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Jij rijdt nu toch zelf met een Audi?
                                      En daarom zijn alle Audi's ineens goed of mooi? Rare redenering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        En daarom zijn alle Audi's ineens goed of mooi? Rare redenering.
                                        Nee maar het helpt wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                          Gisteren eentje zien staan in Leuven met garageplaten.
                                          Zware teleurstelling
                                          zoals de A4 cabrio dus

Comment

Working...
                                          X