Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 Cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De A4 Cabrio is veeeeeeeeeeeeeeeel knapper als de A3 Cabrio. Fak ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      De A4 Cabrio is veeeeeeeeeeeeeeeel knapper als de A3 Cabrio. Fak ja.
      Inderdaad, de A4 blijft een prachtige cabrio, alleen spijtig dat hij wat zwaar was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        De A4 Cabrio is veeeeeeeeeeeeeeeel knapper als de A3 Cabrio. Fak ja.
        zeker, maar het valt niet te ontkennen dat er in de zijlijn van zo'n A4 cabrio ook niks van diepte inzit. En zelfs een nog groter vlak staal is dan de A3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Inderdaad, de A4 blijft een prachtige cabrio, alleen spijtig dat hij wat zwaar was.
          maar daarintegen dan weer een van de stijfste in z'n categorie

elk voordeel heb ze nadeel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
            zeker, maar het valt niet te ontkennen dat er in de zijlijn van zo'n A4 cabrio ook niks van diepte inzit. En zelfs een nog groter vlak staal is dan de A3
            Maar ben niet akkoord dat er in de A3 Cab bijna geen lijn zit.

Comment

• de gustibus et coloribum hé

Comment

• Ik vind het maar een lelijk ding, de verhoudingen lijken niet te kloppen.
                Geef mij maar een 3drs of Sportback.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Jij rijdt nu toch zelf met een Audi?
                  Ik heb nog altijd een voorkeur voor BMW .

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  En daarom zijn alle Audi's ineens goed of mooi? Rare redenering.
                  Ja het is gewoon zo

Comment

• Eergisteren heb ik er ook eentje zien rijden en ik vond het er ook vreemd uitzien.

Comment

• filmpje : http://www.petrolhead.nl/2008/02/vid..._a3_cabrio.php

Als de kap open of dicht gaat beginnen die leds vooraan te flikkeren, vreemd

Comment

• Ook m'n eerste live gezien, een zwarte met zwarte kap en zwart interieur, 18". Ik vind 'm knap. Jammer alleen dat, als 'ie open ligt, je zo in 't kapmechanisme kijkt. Een vaste afdekking achteraan zou, alhoewel dat iets meer plaats vergt, zoveel mooier geweest zijn. Zeker voor zo'n "premium" product als een Audi.

Maar ik vind 'm knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Ook m'n eerste live gezien, een zwarte met zwarte kap en zwart interieur, 18". Ik vind 'm knap. Jammer alleen dat, als 'ie open ligt, je zo in 't kapmechanisme kijkt. Een vaste afdekking achteraan zou, alhoewel dat iets meer plaats vergt, zoveel mooier geweest zijn. Zeker voor zo'n "premium" product als een Audi.

Maar ik vind 'm knap!
                          Stond overlaatst eentje in Knokke, ook in het zwart

Ik vind hem wel schoon, maar kan echt niet wennen aan die rolbeugels achteraan

Edit : die afdekking, is bij de Z4 toch ook? Ik herinner me dat smetjen speciaal afdekkapjes gekocht heeft. Is bij de VW NBC II ook zo, daar hebben ze het ook weggelaten, omdat ze te luizig waren om de problemen met de MK I te bekijken
                          Last edited by ; 05/05/2008, 01:02.

Comment

Ook m'n eerste live gezien, een zwarte met zwarte kap en zwart interieur, 18". Ik vind 'm knap. Jammer alleen dat, als 'ie open ligt, je zo in 't kapmechanisme kijkt. Een vaste afdekking achteraan zou, alhoewel dat iets meer plaats vergt, zoveel mooier geweest zijn. Zeker voor zo'n "premium" product als een Audi.

Maar ik vind 'm knap!
                            Ik heb 'm vorige week in de showroom volledig in het zwart (exterieur + interieur) zien staan en vond de kleurcombinatie veel te eentonig.

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                            Stond overlaatst eentje in Knokke, ook in het zwart

Ik vind hem wel schoon, maar kan echt niet wennen aan die rolbeugels achteraan

Edit : die afdekking, is bij de Z4 toch ook? Ik herinner me dat smetjen speciaal afdekkapjes gekocht heeft. Is bij de VW NBC II ook zo, daar hebben ze het ook weggelaten, omdat ze te luizig waren om de problemen met de MK I te bekijken
                            Die afdekkapjes zijn blijkbaar ook voor deze cabrio voorhanden. In het filmpje dat ik reeds eerder heb gepost, kan je het duidelijk zien.
                            Filmpje

Comment

Maar ik vind 'm knap!
                              Er komen binnenkort via de accessoires van Audi afdekkapjes beschikbaar om die "kijkgaten" af te dekken. Deze dienen wel manueel geplaatst/verwijderd te worden.

Als je de brochure van de A3 cabrio erop naslaat, zie je trouwens dat die gaten afgedekt zijn op de foto's, zoals het hoort dus.

Edit: had over de post van W3N gelezen, deze zijn dus nog niet beschikbaar maar zou kortelings wel zo moeten zijn.

Comment

• De BMW is knapper, na de A2 heeft Audi nog eens een minder mooie wagen gemaakt.
                                MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Hmz, de A3 Cab is toch way knapper dan de 1 Cab. Ach ja, smaken en kleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                                    De BMW is knapper, na de A2 heeft Audi nog eens een minder mooie wagen gemaakt.
                                    Ik vond de A2 anders toch wel een tof/knap bakje.

Comment

• Eigenlijk was die A2 er te vroeg...

Comment

• Misschien wel ja, zou nu pakken beter in de markt liggen denk ik.

Maar dat wordt binnenkort goed gemaakt met de komst van de A1.

Comment

• Vandaag A3 cabrio in Oostrozebeke gespot

Comment

Working...
                                          X