De A4 Cabrio is veeeeeeeeeeeeeeeel knapper als de A3 Cabrio. Fak ja.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 Cabrio
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe A4 Cabrio is veeeeeeeeeeeeeeeel knapper als de A3 Cabrio. Fak ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe A4 Cabrio is veeeeeeeeeeeeeeeel knapper als de A3 Cabrio. Fak ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenInderdaad, de A4 blijft een prachtige cabrio, alleen spijtig dat hij wat zwaar was.
elk voordeel heb ze nadeel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichtenzeker, maar het valt niet te ontkennen dat er in de zijlijn van zo'n A4 cabrio ook niks van diepte inzit. En zelfs een nog groter vlak staal is dan de A3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJij rijdt nu toch zelf met een Audi?
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn daarom zijn alle Audi's ineens goed of mooi? Rare redenering.
Comment
-
filmpje : http://www.petrolhead.nl/2008/02/vid..._a3_cabrio.php
Als de kap open of dicht gaat beginnen die leds vooraan te flikkeren, vreemd
Comment
-
Ook m'n eerste live gezien, een zwarte met zwarte kap en zwart interieur, 18". Ik vind 'm knap. Jammer alleen dat, als 'ie open ligt, je zo in 't kapmechanisme kijkt. Een vaste afdekking achteraan zou, alhoewel dat iets meer plaats vergt, zoveel mooier geweest zijn. Zeker voor zo'n "premium" product als een Audi.
Maar ik vind 'm knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOok m'n eerste live gezien, een zwarte met zwarte kap en zwart interieur, 18". Ik vind 'm knap. Jammer alleen dat, als 'ie open ligt, je zo in 't kapmechanisme kijkt. Een vaste afdekking achteraan zou, alhoewel dat iets meer plaats vergt, zoveel mooier geweest zijn. Zeker voor zo'n "premium" product als een Audi.
Maar ik vind 'm knap!
Ik vind hem wel schoon, maar kan echt niet wennen aan die rolbeugels achteraan
Edit : die afdekking, is bij de Z4 toch ook? Ik herinner me dat smetjen speciaal afdekkapjes gekocht heeft. Is bij de VW NBC II ook zo, daar hebben ze het ook weggelaten, omdat ze te luizig waren om de problemen met de MK I te bekijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOok m'n eerste live gezien, een zwarte met zwarte kap en zwart interieur, 18". Ik vind 'm knap. Jammer alleen dat, als 'ie open ligt, je zo in 't kapmechanisme kijkt. Een vaste afdekking achteraan zou, alhoewel dat iets meer plaats vergt, zoveel mooier geweest zijn. Zeker voor zo'n "premium" product als een Audi.
Maar ik vind 'm knap!
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenStond overlaatst eentje in Knokke, ook in het zwart
Ik vind hem wel schoon, maar kan echt niet wennen aan die rolbeugels achteraan
Edit : die afdekking, is bij de Z4 toch ook? Ik herinner me dat smetjen speciaal afdekkapjes gekocht heeft. Is bij de VW NBC II ook zo, daar hebben ze het ook weggelaten, omdat ze te luizig waren om de problemen met de MK I te bekijken
Filmpje
Comment
-
Maar ik vind 'm knap!
Als je de brochure van de A3 cabrio erop naslaat, zie je trouwens dat die gaten afgedekt zijn op de foto's, zoals het hoort dus.
Edit: had over de post van W3N gelezen, deze zijn dus nog niet beschikbaar maar zou kortelings wel zo moeten zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenDe BMW is knapper, na de A2 heeft Audi nog eens een minder mooie wagen gemaakt.
Comment
Comment