Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 Cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die witte rijdt vaak rond hier in Brugge, er zijn redelijk veel van die nieuwe bakskes hier in Brugge ervan, heb er al een stuk of 5 gezien.

Vind hem prachtig...

Comment

• Maandag testritje

Comment

• Heb je grootse plannen?
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Heb je grootse plannen?
          Ik heb altijd grootse plannen

Comment

• Met welke motorisatie ga je rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Met welke motorisatie ga je rijden?
              2.0TDI

Comment

• Gisteren dus een 2.5h rondgereden met een zwarte Audi A3 Cabriolet, in 2.0TDI Ambition Livrei. Hij had de sportzetels, parkeersensoren, leder interieur, windscherm, airco, en nog paar dingen die ik nu mss niet meer weet

Mijn bevindingen? Dit is een zalige auto om mee te rijden. De 2.0TDI (140pk) is meer dan vlot genoeg, al zou ik wel een S-tronic prefereren, daar het testmodel de manuele 6bak was, en ik het gevoel had nog meer te kunnen genieten indien s-tronic.

Het interieur is natuurlijk typisch Audi, zakelijk chique. Alles zit degelijk in elkaar, en waar het moet zitten. Enige nadeel is dat in mijn zitpositie ik niet aan de knop kon om alle 4 de ramen te laten zakken. Ik moest mijn arm naar achter plooien, wat niet echt comfortabel zit.

Zelfs zonder windscherm kan je in de A3 Cabriolet best wel op de snelweg cruisen tegen 120-130km/h. Dat verwonderde me wel.

Over de buitenkant kan ik niet veel zeggen, want dat is persoonlijke smaak, maar ik vind hem subliem.

Deze auto maakte echt zooooveel kans de opvolger te zijn voor m'n bietel, maar ik heb 1 ding gevonden die me tegenhoudt. Nu ja, eigenlijk mss wel twee
                1. De zetels is zelfs op de laagste positie nog te hoog voor me. Het verschil met m'n bietel is enorm. Ik zat constant met de bovenste haren in de wind op de snelweg, en ook keek ik echt in de bovenste 10cm van de voorruit naar buiten. Spijtig.
                2. De prijs. Het testmodel was de mijne voor een slordige 38.000 euro. Wilde ik er de s-tronic bij, navi, xenon, en nog wat prullen, kwam ik op een kleine 42k, wat ik veel geld vind voor een 'kleine' auto als een A3. Maar ik vrees dat deze prijzen echt wel te vergelijken zijn met auto's in dezelfde klasse (BMW 1 reeks bvb)
                Dank aan garage Vergotte voor deze testrit

Wat foto's :

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• foto's van de kofferruimte?

Comment

• Knap verslag en foto's!

Comment

• bij ons rijdt er een A3 cabrio in het beige rond,
                                        met beige kap,

en 't is geen onaangename verschijning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                          Ik heb nog geen van beide in het echt gezien, maar ik zou de '1 Coupé/Cabrio opteren boven de A3 Cabrio. Misschien dat ik nog wat verander van mening nadat ik ze in het echt gezien heb, al zal het toch niet veel zijn..

Als je nu wegdenkt dat dit een 35i is en de stickers er nog afdoet, is dit toch wel een knap ding imo.

Zie ik daar nu een deuk?? ! tussen de deur en het wiel??

Comment

Working...
                                          X