Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Afgezien van de beugels achter de achterzetels en de ietwat ongelukkige afdichting van de scharnieren als het dakje open ligt is dit een aangename verschijning. Best wel prijzig vind ik.
Ik heb hem ook al enkele keren zien rijden en moet zeggen dat het een mislukt spellement is van audi. In vergelijking met wat ze de laatste tijd maken...
Ik heb hem ook al enkele keren zien rijden en moet zeggen dat het een mislukt spellement is van audi. In vergelijking met wat ze de laatste tijd maken...
Een wereld van verschil!
in vergelijking met een 1 cabrio, is't echt een mislukt stuk!
in vergelijking met een 1 cabrio, is't echt een mislukt stuk!
Vind je? Ik vind ze alletwee niet super, en de 1 nog minder dan de A3. Ze hebben beide een dikke uitrusting nodig, en ze kosten veel te veel. Maar als je de A3 uitrust met Xenon, S line exterieur, dikke velgen en leder dan is ie eigenlijk wel nog behoorlijk. Maar ja, smaken en kleuren.
Ik ook niet. Ik ben bovendien zelfs geen vrouw, homo of dameskapper.... (als je de lijstjes mag geloven). En 18? Wishful thinking . Maar wel in blijde verwachting van een meteoorgrijze .............. jullie raden het al.
Comment