kweet niet wat ik er moet van denken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 Cabrio
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenfoto's van de kofferruimte?
Daar ben ik serieus van verschoten! Niet zo echt handig door de bereikbaarheid (laag), maar echt diep
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk Berichtenkweet niet wat ik er moet van denken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenIk heb hem ook al enkele keren zien rijden en moet zeggen dat het een mislukt spellement is van audi. In vergelijking met wat ze de laatste tijd maken...
Een wereld van verschil!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenin vergelijking met een 1 cabrio, is't echt een mislukt stuk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenTypisch een autootje voor een rijkeluisdochterke van 18 jaar. Typisch, heel typisch. Vroeger was dat de Golf-cabrio maar wie koopt nog Golf ?
Ik ben er al 3 tegengekomen, alledrie met troela's aan het stuur. Arrogante rijstijl en bijhorende smoel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenOf trutten die een eindje in de 20 zijn.
Ik ben er al 3 tegengekomen, alledrie met troela's aan het stuur. Arrogante rijstijl en bijhorende smoel...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenOf trutten die een eindje in de 20 zijn.
Ik blijf het een lelijke auto vinden, zeker met die niet-leds. Azo cheap zeg ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenJij bent ze ook al tegengekomen dan?
Er staat er eentje bij de dealer op me te wachten.
Ik ben nochtans geen 18-jarige rijkeluisdochter, geen eindje in de 20 of een troela met arrogante rijstijl en bijbehorende smoel.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenEuh... ja.
Er staat er eentje bij de dealer op me te wachten.
Ik ben nochtans geen 18-jarige rijkeluisdochter, geen eindje in de 20 of een troela met arrogante rijstijl en bijbehorende smoel.
Dan is er toch al zeker één bestuurdster die het imago wat kan opkrikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenProficiat
Dan is er toch al zeker één bestuurdster die het imago wat kan opkrikken
Comment
Comment