Ik vind het een zeer mooie wagen... en zeker in combinatie met sline interieur/exterieur.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 Cabrio
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door russ Bekijk BerichtenIk ook niet. Ik ben bovendien zelfs geen vrouw, homo of dameskapper.... (als je de lijstjes mag geloven). En 18? Wishful thinking . Maar wel in blijde verwachting van een meteoorgrijze .............. jullie raden het al.
Gewoon een superplezante wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenAl iets gehoord ivm productieweek?
Wat heb ik mezelf toch aangedaan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door russ Bekijk BerichtenIk ook niet. Ik ben bovendien zelfs geen vrouw, homo of dameskapper.... (als je de lijstjes mag geloven). En 18? Wishful thinking . Maar wel in blijde verwachting van een meteoorgrijze .............. jullie raden het al.
Gewoon een superplezante wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door russ Bekijk BerichtenNeen, ik heb eigenlijk nog niet geïnformeerd. Hij kon eigenlijk geleverd worden vanaf januari, maar ik heb zelf gekozen voor maart. Kwestie van te wachten op de eerste lentezon (en ook om de spaarrekening nog wat extra te kunnen spijzen -- gezien de toch zo aanlokkelijke optielijst, nietwaar ).
Wat heb ik mezelf toch aangedaan ?
Mijn cabrio was ook voor januari voorzien en nu staat ie al bij de dealer maar zal ook pas in januari ingeschreven worden.
Dus wie weet, jouw cabrio kan ook al onderweg zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenRood: Dat denk ik soms ook.
Mijn cabrio was ook voor januari voorzien en nu staat ie al bij de dealer maar zal ook pas in januari ingeschreven worden.
Dus wie weet, jouw cabrio kan ook al onderweg zijn.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIs deze nog te koop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Een mooi set velgen doet toch veel met een wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Een mooi set velgen doet toch veel met een wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenKan een wagen idd net dat tikkeltje meer geven.
Volgens mij zijn het op de foto de "gegoten lichtmetalen velgen met 7 dubbele spaken titaniumlook, maat 7,5J x 18, banden 225/40R18".
Die kosten € 1.603,25.
Op de Ambition staan standaard aluvelgen (5 armen) maat 7,5 x 17 (banden 225/45R17).
Voor mij volstaan die meer dan voldoende. 't Is natuurlijk een kwestie van smaak, maar nog eens 65.000 frank uitgeven voor velgen ... no thanks.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door russ Bekijk BerichtenInderdaad, maar toch een bedenking.
Volgens mij zijn het op de foto de "gegoten lichtmetalen velgen met 7 dubbele spaken titaniumlook, maat 7,5J x 18, banden 225/40R18".
Die kosten € 1.603,25.
Op de Ambition staan standaard aluvelgen (5 armen) maat 7,5 x 17 (banden 225/45R17).
Voor mij volstaan die meer dan voldoende. 't Is natuurlijk een kwestie van smaak, maar nog eens 65.000 frank uitgeven voor velgen ... no thanks.
Meestal begint het na anderhalf, 2 jaar toch gaan te kriebelen om iets aan de auto te veranderen en dan zien we dan wel. Misschien dat het dan andere velgen worden maar nogmaals, ik vind deze irl niet zo slecht. Vond de vorige Ambition velgen minder in de smaak vallen.
Comment
-
Ik ben toch voor de 18" 7 dubbele spaken gegaan, ondanks de meerprijs. Dat maatje meer geeft iets extra, plus dat de velgen opzich (IMO) een pak knapper zijn ook. Zeker na de facelift ben ik geen fan van de Ambition velgen (zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen).
Comment
-
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Topic weer een beetje leven in blazen ....
Net als W3N en Russ heb ik ook een A3C (misschien al eens gezien in mijn eigen topic).
Ik was een van de eerste in NL die er een heeft gekocht. Het is een gevoelskwestie bij de keuze van een auto. Ook ik heb naar de BMW 1 gekeken en naar een A4C maar rekening houdend met mijn werk en de klanten waar ik kom vond ik de laatste iets te opzichtig overkomen. Bij BMW 1C twijfelde ik erg of ik me er wel prettig bij zou voelen.
Uiteindelijk voor de A3C gekozen. Lekker eigenwijs , anders van vorm dan de 13 in een dozijn cabrio's , love it or hate it...
Beetje aangeklede A3C loopt aardig in de euro's. Moet zeggen dat de auto wel op een setje leuke velgen moet staan , immers velgen maken de auto.
Zelf heb ik een waslijst aan opties/extra's.....deze verschillen bij jullie in Belgie met die van ons in NL.
Nog even over de A3C....ik weet dat er vorig jaar 270 stuks zijn verkocht in NL. Helaas heeft de A3C niet dat succes gebracht wat Audi (en ook BMWmet de 1) op had gehoopt.
Het was de bedoeling om het gat te dichten na het vertrek van de A4C.....zou mooi zijn geweest in het modellen gamma A3C , A5C, TT Roadster....en later misschien de A1C en A2C..
Maar goed, de vraag is of de A3C terug zal komen bij de nieuwe A3 die gepland staat voor 2010. Ik zelf denk van niet, dat maakt deze A3C wel weer uniek en een verschijning die je niet vaak zal gaan zien. Aan de andere kant is er misschien wel hoop omdat er wel een A3 sedan in de planning staat en op basis daarvan een totaal nieuwe A3C zou kunnen komen.
Met het gemiste kontje en zonder beugels....laatste storen mij totaal niet.
Zoals ik al schreef is de A3C niet het verwachte succes geworden....is hij dan mislukt?
Nee, ik denk het niet. Ik denk dat de CC-hype een beetje op zijn einde begint te geraken. Geruchten gaan dat de nieuwe Renault Cabrio een stoffenkap gaat krijgen. De Eos heeft net als zijn CC broertjes last van wateroverlast....vraag is of ook hij nog terug zal komen als CC of als stoffenkapje. Audi heeft net als BMW weer laten zien dat een stoffen bij een cabrio hoort....tuurlijk is een CC makkelijker in de winter en tegen zaken als inbraak maar mooi kan je het niet noemen. Al vind ik het systeem erg mooi om te zien als het open of dicht gaat.
Ieder zijn of haar smaak en keuze.
Audi had de A3C in een flitsender kleurtje moeten presenteren dan het afzichtelijke blauw.
Waarom niet een dikke A3C in het zwart , zilver of rood...en dat naast de witte.
Ook hier hebben wij z'n lelijke blauwe als demo gehad om mee te rijden en dat doet helaas afbreuk aan de auto.
Ondanks dit alles blijf ik de A3C een mooie wagen vinden. Het is voor iedereen die eens wat anders wil. Of je nu man, vrouw, 18 jarig huppeltrutje of minnares bent je moet rijden in wat jij leuk vind.
Gr.Snowdude
Comment
Comment