Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenWat hij ook voor een stukje kan hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenKlopt, de interieurbekleding in leder is enkel standaard op de 35d zie ik nu.
Goed dat je het hebt, want het is prachtig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenGisteren ben ik een X6 gaan bestellen, want de leveringstermijnen lopen al serieus op.
Zal pas voor in juni 2009 zijn.
Zo heb ik nog méér dan tijd genoeg om mij een idee te vormen over de kleuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenTuurlijk, maar waarvoor geen hond hem zal kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGeil kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenIn de krant HLN staat vandaag een heel artikel over de X6.
Blijkbaar al voor 2 jaar uitverkocht. Het gaat hard!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenKnap front in die kleur maar ik kan nog altijd niet over de lijn en achterkant van dat ding.Ik vind hem nog steeds als concept knapper, maar hoe meer ik hem zie hoe meer vrede ik er mee kan nemen.
Comment
-
BMW Performance en X6
Kan je ook langsgaan voor een BMW Performance pakketje te laten installeren met alcantara zetels en misschien een aankleding met daim en carbon voor het wat sportiever te maken??
Sportzetels vooraan maar ook individuele sportzetels achteraan???
Niet te veel leder, behalve als het van Alpina snit is!
Comment
-
X6 lipje
Wat ik mij afvraag is waarom onder die niertjes nog zo een lipje is (in plastiek nog wel).
Trek die niertjes gewoon enkele cm (2à 3 cm misschien ) gewoon naar beneden. Is nog veel dynamischer!!
En een volledig glazen dak aub!
Ben eens curieus wat de tuners er nog van gaan maken
Kan niet wachten om hem IRL te zien. Op het autosalon was die concept in elk geval bangelijk
Comment
-
X6 lengte
Iedereen zit hier te discutieren over de kleuren, opties, achterkant, velgen etc. Niet dat dat onbelangrijke elementen zijn maar ik met mijn drie kinderen vind het belangrijk dat zij op de achterbank ruim kunnen zitten. Of met een bevriend koppel naar de cinema te kunnen.
Kwestie van het benen niet te moeten uitdraaien voor instappen en uitstappen.
Het kan zijn dat ik mij vergis maar beenruimte achterin is bij BMW toch wel een item dat mij bijblijft reeds gedurende jaren trouwens.
Of kies ik maar een X5 dan.
Of kan ik een L versie van de X6 bestellen???
Was op het autosalon ingestapt in de 730d L Individuaal en die is toch wel ruim achteraan.
Aan de gelukzakken die zich een X6 kunnen verorloven en kunnen krijgen : geniet ervan!
Comment
-
De X6 ook besteld op de eerste dag van het sallon (allé mijn pa dus) . Ze beloofden ons om hem te hebben als bij de eerste in Belgie. Dat was een voorwaarde. Ook gekozen voor een pittge diesel. Waarom ook een diesel? De X5 wordt weggedaan en was ook een diesel en waren daar tevreden over. + mijn pa heeft ng benzines de Porsche 997 4s dient als benzine zuiper en de mercedes.
En ik zelf rij met een benzine (golf 1 cabrio) en een diesel E91 325D en moeten toch niet klagen qua sportiviteit. Juist bij mijn golfje en de alfa romeo van broer kan je hoger in toeren gaan aangezien het een benzine is.
Er zijn er inderdaad op het autosallon veel bevestigd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk BerichtenIedereen zit hier te discutieren over de kleuren, opties, achterkant, velgen etc. Niet dat dat onbelangrijke elementen zijn maar ik met mijn drie kinderen vind het belangrijk dat zij op de achterbank ruim kunnen zitten.
De achterbank is maar voor 2 peronen, de middenconsole loopt door op de achterbank zoals bij de 3 reeks coupé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenDat zal moeilijk gaan hé.
De achterbank is maar voor 2 peronen, de middenconsole loopt door op de achterbank zoals bij de 3 reeks coupé.
Och die middenconsole laat ik er wel uitdoen en vervangen door een gewone zitbank.
Dan kan daar het kinderzitje op en laten die andere twee bengels van mij misschien mekaar wat met rust, en kunnen ze misschien een filmpje zien op de achterbank ieder afzonderlijk dan.
Dus meer ruimte voor de achterpassagiers graag.
En dus met de B5S motor, met Alpina aankleding, sportzetels, Alpina striping, dubbel glazen dak, night vision, head up display, niertjes een beetje doortrekken naar onder en een BMW performance pakketje, (misschien moeilijk te combineren met Alpina versie).
En dat rood kleurtje van het exemplaar dat in detroit stond te blinken.
Toch mooi pakketje in zijn geheel niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenKnap front in die kleur maar ik kan nog altijd niet over de lijn en achterkant van dat ding.
Comment
Comment