Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIn zo'n wagen zou ik ook geen manuele bak meer willen, gewoon een automaat met torque converter will do fine. Misschien dat ik in een Cayenne GTS nog zou durven kiezen voor de handbak .. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNaar mijn mening vrij nutteloos in zo'n wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJa die ouwe is zeer knap, zeker met sportpakket, maar nu wel wat verouderd.(was de laatste uit het 'pré-Bangletijdperk')
Vind de nieuwe al bij al toch wel knapper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat moet bagger zijn geweestIk had mijn rijbewijs toen nog niet maar ik heb mijn moeder daar geregeld horen op vloeken ja (eens ze weer onder de 120 zakte, die machtige 4-cilinder liet geen conversaties toe boven legale snelheden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBon, onze zweed zal het niet graag horen, maar het zal een diesel worden
Monacoblau, Oyster leder, en wsl alu inleg.
Levering wsl herfst.
Ik geef wel de voorkeur aan Deep Sea Blue eigenlijk.
En toch ook wat spijt dat dit niet onder de motorkap zal huizen :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenProficiat met deze prachtaankoop, Leftie!
En toch ook wat spijt dat dit niet onder de motorkap zal huizen :
die velgen tonen zo klein terwijl het waarschijnlijk toch al 20" is
gooi daar een dikke 22" velg onder , wat lager leggen , en je hebt de VETSTE auto die er dan zal zijn op de markt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendie velgen tonen zo klein terwijl het waarschijnlijk toch al 20" is
gooi daar een dikke 22" velg onder , wat lager leggen , en je hebt de VETSTE auto die er dan zal zijn op de markt
Nice try but no cigar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenProficiat met deze prachtaankoop, Leftie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenDie neus, zaligÉcht zo agressief
Echt lelijk wat voor een hoog, zwaar gat die kar heeft!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenAkkoord! Die is knap, maar dan die kont!Echt lelijk wat voor een hoog, zwaar gat die kar heeft!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenAkkoord! Die is knap, maar dan die kont!Echt lelijk wat voor een hoog, zwaar gat die kar heeft!
Comment
Comment