Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    pfff...te bedenken dat we zoveel geld v/d zaak gaan spenderen aan zo'n ding...ik kan wel wenen.
    Waarom doe je het dan?

Comment

• op 't autosalon vond ik hem wel mooi eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
        Waarom doe je het dan?

Ik doe niks, mijn moeder bestelt een wagen naar haar smaak, en daar moet ik (aaaaargh) respect voor hebben.

Maar als ik die foto's zie op de voorbije pagina's...it stings!

Comment

pfff...te bedenken dat we zoveel geld v/d zaak gaan spenderen aan zo'n ding...ik kan wel wenen.
          Gij hebt een lentedepressie!

Daar bestaan pillekes tegen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
            Gij hebt een lentedepressie!

Daar bestaan pillekes tegen!

Jij had misschien beter zo'n pilleke gepakt voordat je de bestelbon tekende...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Jij had misschien beter zo'n pilleke gepakt voordat je de bestelbon tekende...

Comment

• Ik denk dat ik het meer zonde vind van het geld dan van de auto..
                Ik bedoel, die 35d, da's een fenomenale motor.

Maar de prijs is ook fenomenaal.

Comment

• Overtuig ze voor iets anders...

80k € zou ik echt niet aan deze SUV kunnen spenderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Overtuig ze voor iets anders...

80k € zou ik echt niet aan deze SUV kunnen spenderen.

Geloof me, ik ook niet

Haar overtuigen voor iets anders...goh, daar ga ik geen moeite / tijd insteken. Het is haar geld, haar wens, zij heeft heel haar leven al hard gewerkt. Ik zou het niet OK van mezelf vinden als ik haar dat zou ontzeggen.

Comment

• Jullie zijn toch wel echt aant overdrijven nu.

Het gaat hier precies over het monster van Loch Ness als ik jullie hier zo bezig hoor.

Comment

Jullie zijn toch wel echt aant overdrijven nu.

Het gaat hier precies over het monster van Loch Ness als ik jullie hier zo bezig hoor.

Nee hoor, Nessie is nog schattig

Alle gekheid op een stukje (en dan stop ik met het X6 bashen): ik vind het enorm veel geld voor een naar mijn smaak geen mooie wagen met daartegenover wel een fantastische dieselmotor.

Comment

• En let op, voor hetzelfde geld vind ik het binnen een paar maanden (en IRL) een magistrale kar.

Comment

Nee hoor, Nessie is nog schattig

Alle gekheid op een stukje (en dan stop ik met het X6 bashen): ik vind het enorm veel geld voor een naar mijn smaak geen mooie wagen met daartegenover wel een fantastische dieselmotor.
                            En dan zwijgen we nog over de V8 benzinemotor!

Comment

En dan zwijgen we nog over de V8 benzinemotor!

ZWIJG

Comment

Jullie zijn toch wel echt aant overdrijven nu.

Kleef er een logo op van Kia en Hyundai en het was Loch Ness

Comment

Geloof me, ik ook niet

Haar overtuigen voor iets anders...goh, daar ga ik geen moeite / tijd insteken. Het is haar geld, haar wens, zij heeft heel haar leven al hard gewerkt. Ik zou het niet OK van mezelf vinden als ik haar dat zou ontzeggen.
                                  Volkomen te begrijpen

Ik zou wellicht ook hetzelfde doen.

Comment

• als draagt de aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Comment

• Ik ben nog niet echt overtuigd van de X6...wachten tot ik hem irl zie.
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        als draagt de aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Ring

Comment

• Misschien kan dit je leed wat verzachten LeftLane
                                          Een hert wou liever ook niet dat dit op de baan kwam, dus een zelfmoordactie.

Comment

Working...
                                          X