Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenWaarom doe je het dan?
Ik doe niks, mijn moeder bestelt een wagen naar haar smaak, en daar moet ik (aaaaargh) respect voor hebben.
Maar als ik die foto's zie op de voorbije pagina's...it stings!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenpfff...te bedenken dat we zoveel geld v/d zaak gaan spenderen aan zo'n ding...ik kan wel wenen.
Daar bestaan pillekes tegen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenGij hebt een lentedepressie!
Daar bestaan pillekes tegen!
Jij had misschien beter zo'n pilleke gepakt voordat je de bestelbon tekende...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJij had misschien beter zo'n pilleke gepakt voordat je de bestelbon tekende...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOvertuig ze voor iets anders...
80k € zou ik echt niet aan deze SUV kunnen spenderen.
Geloof me, ik ook niet
Haar overtuigen voor iets anders...goh, daar ga ik geen moeite / tijd insteken. Het is haar geld, haar wens, zij heeft heel haar leven al hard gewerkt. Ik zou het niet OK van mezelf vinden als ik haar dat zou ontzeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenJullie zijn toch wel echt aant overdrijven nu.
Het gaat hier precies over het monster van Loch Ness als ik jullie hier zo bezig hoor.
Nee hoor, Nessie is nog schattig
Alle gekheid op een stukje (en dan stop ik met het X6 bashen): ik vind het enorm veel geld voor een naar mijn smaak geen mooie wagen met daartegenover wel een fantastische dieselmotor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNee hoor, Nessie is nog schattig
Alle gekheid op een stukje (en dan stop ik met het X6 bashen): ik vind het enorm veel geld voor een naar mijn smaak geen mooie wagen met daartegenover wel een fantastische dieselmotor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenEn dan zwijgen we nog over de V8 benzinemotor!
ZWIJG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenJullie zijn toch wel echt aant overdrijven nu.
Het gaat hier precies over het monster van Loch Ness als ik jullie hier zo bezig hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeloof me, ik ook niet
Haar overtuigen voor iets anders...goh, daar ga ik geen moeite / tijd insteken. Het is haar geld, haar wens, zij heeft heel haar leven al hard gewerkt. Ik zou het niet OK van mezelf vinden als ik haar dat zou ontzeggen.
Ik zou wellicht ook hetzelfde doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenals draagt de aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Ring
Comment
Comment