Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als de autopers deze wagen zou afbreken geeft BMW hen vanaf dan gewoon geen scoops of nieuwigheden meer vrij waarmee ze kunnen uitpakken op hun blitse covers. Of dacht jij werkelijk dat de autopers pur sang en recht door zee was?
Idd zoals Toyota = JD Power (zoals men zegt "geld onder tafel....")
De BMW X6 wil ook de ideale auto zijn en van alle markten thuis zijn. Ja, het is een SUV, maar vanwege de sportieve styling toch ook een goed alternatief voor coupémodellen. Met de hoge zitpositie en de neerklapbare achterbank moet de X6 ook in de smaak vallen bij autoconsumenten die wel gecharmeerd zijn van een MPV. En dankzij de 4 (of eigenlijk 5) deuren is het ook een prima alternatief voor sedans en stationwagons.
Wat een oeverloos gelul. Een auto kan nu eenmaal niet in alles uitblinken.
Alternatief voor coupémodellen? Laat me niet lachen, alsof er ooit iemand serieus zou twijfelen tussen dit en pakweg een A5...
Wat een oeverloos gelul. Een auto kan nu eenmaal niet in alles uitblinken.
Alternatief voor coupémodellen? Laat me niet lachen, alsof er ooit iemand serieus zou twijfelen tussen dit en pakweg een A5...
Nog belachelijker is het om dit te vergelijken met een station-wagon, er gaat niemand de X5 laten staan en de X6 nemen omdat hij kofferruimte zoekt. Ik begrijp dit model gewoonweg niet, maar desondanks twijfel ik er niet aan dat het zal verkopen.
Nog belachelijker is het om dit te vergelijken met een station-wagon, er gaat niemand de X5 laten staan en de X6 nemen omdat hij kofferruimte zoekt. Ik begrijp dit model gewoonweg niet, maar desondanks twijfel ik er niet aan dat het zal verkopen.
Groot gelijk, alleen denk ik niet dat het model (X6) zal verkopen. t'Is teveel bugy-achtig. Het model past wel beter bij Paris Hilton-types en janetten.
Groot gelijk, alleen denk ik niet dat het model (X6) zal verkopen. t'Is teveel bugy-achtig. Het model past wel beter bij Paris Hilton-types en janetten.
Toch wreed hè. Al die mannen die BMW kopen, kopen lelijke auto's, maar omdat er een BMW-logo op hangt is 't wel okay.
Dat heeft hier niemand gezegd denk ik. BMW maakt ook mooie auto's, dat moet zelfs ik toegeven en ik ben geen fan van het merk
Alleen is het concept van deze wagen raar en komt BMW er mee weg omdat het BMW is.
Ik wil hier zeker geen oordeel vellen over de mensen die het kopen of het mooi vinden. Ik ben er enkel van overtuigd moest er een andere badge ophangen, dan was deze wagen afgekraakt door heel veel mensen hier op het forum.
Als je de verkoopcijfers van een SsangYong Kyron wil verbeteren moet je er gewoon een andere badge ophangen en er zouden wel liefhebbers zijn.
Ik denk toch dat een Kyron met BMW-badge niet zo zou scoren als de verwachte verkoop van de X6. Bekijk hoeveel kale 116i's verkocht worden, en dat zou al een indicatie moeten zijn: enkel een badge is niet genoeg om de verkoop te stimuleren, de auto moet ook 'kloppen'.
Ik weet niet ofdat GM door enkel badge-engineering van alle Daewoo's Chevrolets te maken betere verkoopsresultaten krijgt. Quasi het gehele ex-Daewoo gamma is nl. vernieuwd, en alle auto's hebben stuk voor stuk meer uitrusting gekregen.
Ik weet niet ofdat GM door enkel badge-engineering van alle Daewoo's Chevrolets te maken betere verkoopsresultaten krijgt. Quasi het gehele ex-Daewoo gamma is nl. vernieuwd, en alle auto's hebben stuk voor stuk meer uitrusting gekregen.
Bullshit. De Nubira, Kalos, Lacetti en Tacuma waren rasechte daewoo's en hebben nu enkel de chevrolet-badge.
Alleen is het concept van deze wagen raar en komt BMW er mee weg omdat het BMW is.
Dat is jouw mening, maar dat is niet de waarheid.
Jij vindt dit een rare auto, of een lelijke auto, en velen met jou. Veel anderen vinden dit echter een knappe auto, los van het merk. En ja, dat is wél zo. Ik zag 'm op 't salon, de concept dan, en ik was op slag verliefd (en daar had het merk niks mee te maken). Die auto is magistraal mooi, in mijn ogen, het geheel klopt. Toegegeven, 't is speciaal en (bijna) ongezien, maar is iets daardoor per definitie lelijk?
Bullshit, and you know it. En 't ergste is : er zijn er zeer veel die hier stellingen komen droppen, die de auto nog niet eens live gezien hebben.
Ik denk toch dat een Kyron met BMW-badge niet zo zou scoren als de verwachte verkoop van de X6. Bekijk hoeveel kale 116i's verkocht worden, en dat zou al een indicatie moeten zijn: enkel een badge is niet genoeg om de verkoop te stimuleren, de auto moet ook 'kloppen'.
Uiteraard! Maar voor een hoop forummers die 't niet hoog op hebben met BMW (en dat is hun goed recht) valt dat niet aan het verstand te brengen.
Jij vindt dit een rare auto, of een lelijke auto, en velen met jou. Veel anderen vinden dit echter een knappe auto, los van het merk. En ja, dat is wél zo. Ik zag 'm op 't salon, de concept dan, en ik was op slag verliefd (en daar had het merk niks mee te maken). Die auto is magistraal mooi, in mijn ogen, het geheel klopt. Toegegeven, 't is speciaal en (bijna) ongezien, maar is iets daardoor per definitie lelijk?
Bullshit, and you know it. En 't ergste is : er zijn er zeer veel die hier stellingen komen droppen, die de auto nog niet eens live gezien hebben.
Kan ik alleen maar beamen en is natuurlijk weer typisch. Op foto niet geheel mijn ding, maar in realiteit een heel knap masjien. Heb erin gezeten op het Autosalon in Brussel in die aparte ruimte achter de schermen en ik was serieus positief onder den indruk.
Comment